S KT4 z Plauenu je to tak. Nedavno boli generalkovane, ale musia ich srotovat. Keby ich predali, museli by vratit urcitu sumu penazi, ked nie vsetky, ktore dostali na ich generalky.
Možno je to tak ako s našimi Ikarusmi, inde by ich vedeli využiť ešte 10 rokov, ale my ich musíme zošrotovať, lebo také sú pravidlá čerpania dotácií EÚ ?
ale tak na druhej strane, povedzme si pravdu .. co viac treba vacsine nasich vodicov? sadnu, je im jedno do coho, odrobia, vacsinou fajne dokatuju a ide sa dalej .. den po dni .. obrovska cest vynimkam .. ?
ked uz mam robit zaplatove upravy tak nech to dako vyzera - urobim dake symetricke stvorce, obdlzniky; vsak posledne Ikarusy, ked sa na nich latalo-platalo co sa laku tyka, vyzerali lepsie! A nech mi nikto nehovori, ze z tej sulavej farby, ktora aj tak vybledne po polroku neni na natretie jednej celej bocnej strany! Ja prisambohu prispejem z vlastnej vyplaty! Takyto voz po VP (!) je HANBA, nic ine len HANBA!!! To sa z nas musia rehlit uz nielen na Ukrajine...
už na DOD na dielni hovorili že sa bude lakovať iba jedna, buď 412 alebo 413.Keď som sa opýtal že prečo tak odpoveď znela že načo lakovať dva vozy, ten z lepším lakom ostane pôvodny.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
RDZ 50