Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mr.Henky #57660:
ja som narážal na to prehodenie resp. prečíslovanie liniek, načo je to dobré?
61 Yogi: detto
Reakcia na: S499.1023 #57654:
ako obyčajnému cestujúcemu by to asi bolo jedno či vyzerá presne tak ako po vyrobení, alebo či ma aspoň tie sedačky ako v T2. Ale keď tam budú laminátové sedačky tak nečudo že nejeden cestujúci bude hľadať označovače a nazývať električku novou. A elektrické označovače+hodinky sú v takých vozoch v poriadku?
Reakcia na: Furčan #57666:
Feri, Feri ?
Reakcia na: Tatranka #57664:
napíš mi ešte na mail čo také by sa na tom sklade pre historičaky dalo nájsť, diky
Reakcia na: Mr.Henky #57657:
predpokladám, že nemyslíš len prečíslovanie, ale aj prehodenie počtu spojov a ich odchodov, však? Inak, nevidím zmysel tohto návrhu.
Ak to myslíš tak, že by celodenne do cca popoludňajšej špičky chodila linka k Štadiónu TU, tak to nemá rozumný dôvod - ako už povedal tbus, ide o nárazovú prepravu študentov, keď ráno by 1 spoj ani zďaleka nestačil, avšak v priebehu dňa by aj ten jediný spoj bol niekedy priveľa.
Rád by som upresnil niektoré fakty ohľadom diskusie okolo historickej /ne/vernosti košických T1 a T2.
Ad T1: Vozidlo 203 bolo opravené do stavu po rekonštrukcii,tak ako dojazdilo v DP Ostrava.Oprava do pôvodného stavu po vyrobení by bola časovo a hlavne finančne veľmi náročná,preto bolo zvolené toto riešenie s tým,že na tieto "nedostatky" bude poukazovať.Pre Pamiatkový úrad bol vypracovaný elaborát,kde je všetko popísané do detailov,pre prípad,že by niekedy bola snaha uviesť vozidlo do pôvodného stavu.
Takže buďme radi,že máme T1 v stave v akom je a nie zhnitý vrak ? /20 rokov státia vonku stačilo.../
Ad T2: Vozidlo pochádza z Ostravy,zakúpené,ako "historické" pre Košice.Čo sa týka vzhľadu,jediné čo sa urobilo je exteriér.Interiér je nedotknutý,tak ako prišiel z Ostravy.Sedačky a iné pôvodné diely boli dovezené z Brna a pokiaľ neboli zlikvidované,tak sú v sklade ND na Bardejovskej. ? A to,že voz má #212 zvoral niekto iný,originál 212 mala iné okná a ďalšie detaily...
Pokiaľ ide o sedačky v T1,tie boli v KE v priečnom usporiadaní a sú úplne odlišné od T2,takže by sa museli kusovo vyrábať nové! ?
Reakcia na: tbus #57662:
teda s prestupom linka 7 pri Krajskom súde R1,10,20,25,31, alebo L19 a prestup na KVP na 34, a ak sa prejdeš na amfiteáter a akurat nejde R7 tak 6,9 ku Spol.pavilónu a odtiaľ 10,31,34,pešobus...
Reakcia na: Mr.Henky #57660:
lenže TU s Jedlíkovou pravidelné spojenie má (s 1 prestupom a určite častejšie ako raz za hodinu), tu ide o to nárazové množstvo študentov ráno, na obed, ako doplnok k tej sólo R7
Reakcia na: RDZ 50 #57658:
zas taká sci-fi myšlienka to nieje, niekedy sa plánovala vetva Amfiteáter-OC Optima (teda spadajúce pod linku R7)
Reakcia na: RDZ 50 #57658:
Aby sa zrušili skrátene vetvy a aby mala TU pravidelné spojenie s OC Optima.
Reakcia na: Mr.Henky #57657:
A dôvod??? (ak teda nejaký existuje)
Reakcia na: Mr.Henky #57657:
nejak som prehliadol zmysel tejto sci-fi myšlienky... ?
Reakcia na: tbus #57651:
Prehodením mám na mysli, aby LR4 končila pri Amfiteátri a LR7 pri Štadióne Technickej univerzity.
Reakcia na: Nodes #57649:
Neviem o tom. Ale priečne usporiadanie 2+1 obľubovali v ZSSR, preto som to nazval T1SU ? . Oficiálne sa typ SU robil až od T2. T1 sa vyvážala len do Rostova na Done, kde ako v jedinom meste v ZSSR bol rozchod 1.435 mm.
Reakcia na: jt #57650:
1) Jediná pražská T2 je múzejná 6002 ? .
2) Viď odpoveď Furčanovi. Pseudohistóriu neuznávam.
Reakcia na: Furčan #57644:
Tak to sa zásadne nezhodneme. Ja uprednostním historický stav z neskoršieho obdobia pred fiktívnym "lepšievyzerajúcim".
Reakcia na: Mr.Henky #57648:
minochodom, úspora pri tvorbe CP, cesťáky R1+5 sa dajú hodiť na jeden papier a netreba nič meniť, len by museli pribudnúť stľpčeky Pracovný deň pred dňom školského vyučovania a Voľný deň pred dňom školského vyučovania
Reakcia na: tbus #57651:
ani ty? ? Len potom nevien načo označovať linku Rx keď s rýchlodráhou nemá v podstate nič spoločné... a na druhej strane, dosť sa tu už špekulovalo o tom, ako "zbrnoblaviť" LV KD tak radšej kľud lebo už sa kadejaké choré "fóroúvahy" zaviedli do praxe... (viď hlášky cez gameboye) ? ?
Reakcia na: Mr.Henky #57648:
chceš aby sme tu mali linku R1O ? ? A ten druhý návrh napíš nejak zrozumiteľnejšie, nechápem čo tou výmenoch chceš dosiahnuť
Reakcia na: S499.1023 #57613:
Áno, je to stav po oprave. Opraviť sa to ale určite dalo aj inak než osadením laminátových sedačiek. Ako píše Furčan, v Prahe (a pokiaľ viem, tak aj v Brne) jazdia T2-ojky ako služobné vozy, nehovoriac o tom, koľko pôvodných dielcov môžu mať podniky po Európe pohodené v skladoch.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.