Reakcia na: Peter55 #57370:
reklama, môže to povedať príbuzným, známym, kolegom a podobne - a minimálne aj na to, aby dotyčný vedel, že si práve zakúpil 31-denný, resp. 91-denný CL namiesto 30-denného, resp. 90-denného.Re #57369 Riks: netuším, či to zvládne, na to tu sú iní, aby odpovedali. Ale keď vidím, že Emtrest nezvláda niekedy ani len základné funkcie, tak mám zmiešané pocity.
Re #57363 VLK: myslím, že by pre SKK nebol problém osadiť značky, ak by mesto požiadalo políciu o odsúhlasenie nového dopravného značenia - veď na terajšie porušovanie predpisov DPMK má povolenie (teda aspoň to predpokladám, ak nie, oprav ma)
"oznam na dverách zvonku" - mal som sa vyjadriť lepšie: viditeľný, teda otočený by bol v smere von z vozu, ale pripevnený zvnútra. Samozrejme, musel by byť krátky a stručne napísaný, keďže tieto časti vozov sú cestujúcim na priamom dohľade len veľmi krátku dobu pri nástupe.
napadla mi 1 teoretická otázka: keďže sú hlásenia kapacitne vyčerpané, čo by sa robilo v prípade, že by vzniklo väčšie množstvo nových zastávok v meste

Riks
RDZ 50- v pohode by stačila hláška po priložení karty, že dnes cestujete zadarmo. Plus ešte na účtenku dorobiť text tak mesiac pred akciou, tú si všíma viac ľudí podľa mňa, na mesačník text 31 dní zľavnený/základný a je to.