zaujalo ma to ,že diesel z Euro 5 a CRT filtrom je porovnatelný z CNG motorom čo sa znečistenia týka,je lacnejši ako CNG bus a su menšie naklady na udržbu dieslovych motorov,a čo je podstatne,diesel motor ma vyššiu životnosť ?
celková bilancia na 1 bus je pozoruhodná (hoci je pravda, že to rátali len pre 15 busov - teda pre vlastné pomery, čiže u väčších DP by bola táto bilancia menej výhodná v prospech nafty)
podľa čoho usudzujete, že to bolo v Košiciach predražené? To sú celkom primerané ceny... Ja si myslím, že v Prahe to je predražené. 16 milionov bývalých Sk (557 tis. €) na 100 m električkovej trate ? No to sa mi zdá priveľa. To by tá trať v Prahe mala byť zo zlata.
Klasika...keď niečo zmizne, alebo sa poškodí, nahradí sa to hocičím, len nie tým, čo tam bolo a malo by tam byť.
Ďalšia z vizitiek DPMK, kde nejde o peniaze, ale o vôľu na zmenu.
doplním, že aktuálne sa v Tempuse nachádza 9 Citelisov, z toho z prvej dodávky je jeden už komplet nalakovaný (parádne nepoznať rozdiel od tých čo prišli už tak z V.Mýta), jeden je práve vo vypaľovačke, ďalší už má pripravené krivky na lakovanie, vonku stojí "šablóna" + 2 zelenobiele, a 3 už nalakované čo prišli dnes. V skutočnosti ich tam je 10, lebo v dielni je skrytý aj 3308.
ani tieto naviac práce nie sú také, aby stavba v Prahe bola viac ako 2 krát drahšia ako v KE.
Alebo ináč: reko... trate v KE nebola finančne nadhodnotená, teda cena bola primeraná.
P.S: Tým odkazom na Prahu som chcel len poukázať na to, že stavba v KE nebola predražená.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023