Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Yogi616 #56258:
aj farebné označenie môže byť rovnako veľké ako čierne. To by však farebný podklad okolo čísla linky musel byť rovnako vysoký ako samotná tabuľa. Nechápem, prečo si DPMK nechal zhotoviť len také malé farebné štvorce na tabule a do toho vtesnali ešte menší font.
Inak, keď už sa používa farebné označenie liniek, mohla sa daná farba použiť ako podklad na kompletne celú tabuľu danej linky.
Reakcia na: Peter55 #56304:
Trapi ta, ako to urobia? 🙂 .. Ved to musia prestriekat vo Vysokom Myte alebo u dodavatela, teda v Tempuse. To sa predsa aj deje 🙂. DPMK s tym nema nic.
Reakcia na: Yogi616 #56302:
Kluuud ? Urobia to na 10x jak vždy
Reakcia na: Yogi616 #56302:
kluuuud...
Do Košíc zase idú Citelisy bez "vĺn" vpredu.To nemajú v Mýte šablóny či jakú gutu?
Reakcia na: Peter55 #56278:
škoda, že len 1. Neskutočne sa teším na ich zaradenie do premávky v KE. Som zvedavý najmä na to, ako si poradia s kopcovitým terénom.

Na margo intervalov, ktoré sa tu teraz rozoberajú: dotyčné linky dostali presne taký interval, aký si zaslúžili alebo inak povedané debilné linky dostali debilný interval (L 50 a L 55). Ak by dostali len o 1 stupeň lepší interval - 20 minút a spoločný 10-minútový, znamenalo by to navýšenie počtu spojov o 2 v popoludňajšej špičke. Napríklad v porovnaní s jalovými km, ktoré najazdia vozidlá na L 13 pri otáčaní sa pri amfiteátri, je toto navýšenie zanedbateľné.
Reakcia na: VLI #56299:
"Předmět stavby
- rekonstrukce tramvajové trati v ulicích Národní třída a Spálená v délce 710 m dvoukolejně včetně příslušenství (trolejové vedení, řídící systémy, dráhové kabely, odvodnění TT, dopravní značení, úprava SSZ, tramvajová trať navržena s použitím žlábkových kolejnic NT1 na betonové desce, povrchová úprava bude na Národní třídě a v úseku ulice Spálené Purkyňova – Lazarská živičná z litého asfaltu, v úseku ulice Spálené Národní – Purkyňova bude povrchová úprava z velké dlažby
- rekonstrukce tramvajových zastávek Národní divadlo a Národní
- bezbariérové úpravy přechodů pro chodce a míst pro přecházení včetně jejich vybavení signálními a varovnými pásy
- osazení informačního systému na zastávkách"

Kde na moste VSS boli zastávky, prejazdy pre auta a chodcov, dlažba, odvodnenie, informacny system...
Reakcia na: S499.1023 #56297:
trať je v oboch prípadoch približne rovnako dlhá bez krížení a výhybiek, naviac u nás boli aj mazníky na koľajnice. Takže podobnosť tu je. Ale vo financiách je obrovský rozdiel.
Reakcia na: S499.1023 #56297:
tá podobnosť začína a končí pri tom, že sa v oboch prípadoch robí čosi s koľajnicami 🙂
Reakcia na: VLI #56296:
A tá košická rekonštrukcia bola v podobnom rozsahu, podobnou technológiou, v strede najhustšej mestskej zástavby?
Na margo kritikov, ktorým sa zdalo, že rekonštrukcia električkovej trate pri moste VSS (aj iné v KE) bola drahá (pre osvieženie pamäti 1,66 mil. €).
V prahe teraz robia podobnú rekonštrukciu poriadne drahšie za 93 mil. CZK (cca 3,9 mil. €):
http://www.praha1.cz/cps/odbory-a-oddeleni-8336.html
Reakcia na: no.ev.di. #56294:
co sa tyka L54 tak ta je zosuladena spolu s L34 ani nie na jednej tretine trasy... zvysok jazdi sama, jasne da sa zvyknut, ale mnoho ludi pohlad na taky CP odradi

http://www.ulozisko.sk/obrazky/314014/P8050417.JPG
...kto by tak čakal zaparkovaný scaniu ? ? ?
Reakcia na: tbus #56288:
no je pravda, že pri tých špičkových L50,54 a 55 je to ráno na zapamätanie ťažšie, lebo sa tam ide v 30 a 24min intervale, ide dakedy len o 4-6 spojov. Poobede je to lepšie, a myslím, že 24min interval si ľahko dopočítaš kedy ti ide bus. 00-24-48 a druhú hodinu 12-36 a potom opakovačka 00-24... v BA tak jazdí striedavo L80, cez víkend má 12min interval a tiež v sedle ale premáva striedavo na Kopčany a Kúpalisko Matador, nikomu to nevadí, ľudia to vedia, rovnako ako napr. L57 a 77 premávajú striedavo na svoje konečné, čo sa divím, že sa nemýlia, lebo väčšinou sú ľudia tak slepí, že ani nevidia, že linka, ktorou chcú ísť nestojí na danej zastávke ?
Reakcia na: magiq #56292:
dobre.
Dvě mobilní fotky dám večer na K-Report.
Reakcia na: magiq #56290:
foto by nebolo, také pre web.
Tři Citelisy v nových barvách právě tankují v Prostějově. A další by měly následovat.
Reakcia na: solac3903 #56286:
áno, akurat fámy tu píšeš ty

Re #56276 no.ev.di.: 24minutovy je nezapametatelny... po zmene v 2008 sa tu konecne jazdilo tak ze stacilo pamatat jeden odchod cez den a jeden po 20tej, a zvysok sa dal jednoducho vyratat (plus 15 minut atd), teraz je mnoho liniek tak pokuskovanych, ze jazdia v kazdu hodinu v iny cas , a to aj z konecnych, keby boli zdruzene CP, tak nepoviem, ale hladat to rozkuskovane v troch roznych CP je o nervy niekedy
Reakcia na: solac3903 #56286:
Skelet sa robi v taliansku a do VM chodia vlastnym pohonom.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.