3001: 1: Pojem a vyhody nizkopodlaznych vozidiel Ti uz vysvetlili ini. Takze k tomu sa nevyjadrujem. Solaris, ako sam vies, vyraba 18 m klbovu verziu. Ale v podniku si asi predsavzali nahradzanie klbovych 18 m vozidlel 15 metrovymi. Samozrejme, ze sa im kapacitne nevyrovnaju, ale to nie je vina Solarisov 15.
2: Pises, ze chodis do skoly na Opatovsku. Na tamojsi gympel som chodil aj ja. Vtedy nemali sme na l. c. 19 ziadne 15 m ani 18 m vozidla, ale tlacili sme sa v kratkych Karosach. Dobre viem, co to bolo, nezmestit sa do autobusu a cakat na dalsi.
3: Dovolim si Ta upozornit, ze vyjadrenia ako "drz hubu" na fore nemaju miesto. Tak privitam, keby si sa ich zdrzal aj Ty, aj ktokolvek iny.
2: Pises, ze chodis do skoly na Opatovsku. Na tamojsi gympel som chodil aj ja. Vtedy nemali sme na l. c. 19 ziadne 15 m ani 18 m vozidla, ale tlacili sme sa v kratkych Karosach. Dobre viem, co to bolo, nezmestit sa do autobusu a cakat na dalsi.
3: Dovolim si Ta upozornit, ze vyjadrenia ako "drz hubu" na fore nemaju miesto. Tak privitam, keby si sa ich zdrzal aj Ty, aj ktokolvek iny.
eMareq
Re #5368 Vladimír: Ja by som tie prispevky mazal, ak by neboli oznacene ako off topic.
Co hovorite na zavedenie 30 min. intervalov pre trolejbusy? (ako davnejsie pisal 1018 "z kuchyne DP"). Mam dojem, ze 3 trakcie su pre toto mesto trochu vela (moj sukromny nazor), a dostali sa na uroven A liniek (intervalovo). Preferencia T dopravy u nas padne.