Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: eMareq #5386:
Padne nielen preferencia T dopravy, ale ked sa VPMK ruka v ruke s odbornikmi z magistratu nespamataju, Kosice zostanu bez MHD.
3001: 1: Pojem a vyhody nizkopodlaznych vozidiel Ti uz vysvetlili ini. Takze k tomu sa nevyjadrujem. Solaris, ako sam vies, vyraba 18 m klbovu verziu. Ale v podniku si asi predsavzali nahradzanie klbovych 18 m vozidlel 15 metrovymi. Samozrejme, ze sa im kapacitne nevyrovnaju, ale to nie je vina Solarisov 15.

2: Pises, ze chodis do skoly na Opatovsku. Na tamojsi gympel som chodil aj ja. Vtedy nemali sme na l. c. 19 ziadne 15 m ani 18 m vozidla, ale tlacili sme sa v kratkych Karosach. Dobre viem, co to bolo, nezmestit sa do autobusu a cakat na dalsi.

3: Dovolim si Ta upozornit, ze vyjadrenia ako "drz hubu" na fore nemaju miesto. Tak privitam, keby si sa ich zdrzal aj Ty, aj ktokolvek iny.
Reakcia na: eMareq #5386:
Moje myšlienky už vzlietajú hlavne k prestupnej tarife. Toto, čo tu máme dnes, už veľmi nemá cenu reformovať.
Reakcia na: eMareq #5386:
Pozri sa do NR fóra, čo som tam odpísal Vladimírovi na jeho otázku k trolejbusom v NR. Že v dlhodobom horizonte zavedenie T-busov v KE košickej MHD skôr uškodilo ako prospelo.
Reakcia na: Vladimír #5366:
No lenze L29 nema prestupnu tarifu tak jazdi tak ako jazdi.

Re #5368 Vladimír: Ja by som tie prispevky mazal, ak by neboli oznacene ako off topic.

Co hovorite na zavedenie 30 min. intervalov pre trolejbusy? (ako davnejsie pisal 1018 "z kuchyne DP"). Mam dojem, ze 3 trakcie su pre toto mesto trochu vela (moj sukromny nazor), a dostali sa na uroven A liniek (intervalovo). Preferencia T dopravy u nas padne.
Reakcia na: S499.1023 #2138:
e #2138 to si myslite ze v bratislave sa etlacia ludia ? ☺ no fakt super akoze v blave to je 1000000x horsie kazdy spoj je cez tyzden plny a ked sa u3tastntak si mozno aj najdete miesto kde si mozetesadnut .... a tu doprava v kosiciach zatial dobra zatial som sa nikde netlacil v pohode ale to je asi nahoda .... nech uz som konecne s5 v blaveee cafte ?
Reakcia na: Vladimír #5382:
Presne tak.
Reakcia na: Vrah detí a kanibal #5379:
? ? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #2138:
Nehnevaj sa na mňa, ale ako si mám vysvetliť vetu:
"A Solarisy su pre mesto ako BA,lebo tam su intervaly medzi spojmi 7,5min."

Ak si si nevšimol, Bratislava je jaksi dvakrát také veľké mesto ako Košice, takže kratšie intervaly medzi spojmi vôbec neznamenajú, že sa tam cestujúci tlačia menej.
Reakcia na: Sarko #5375:
Súhlasím. Ja sa osobne poznám s nejedným vodičom MHD a vychádzam s nimi dobre. Rovnako dobre však viem, aké všelijaké fámy niekedy v ich radoch kolujú.
Preto je informácie takého závažného charakteru ako je rozviazanie zmluvy s dodávateľom autobusov, ktorého je navyše firma vlastne výhradným dovozcom pre SR, POTREBNÉ PREVERIŤ na vyšších miestach!

Súhlasím aj s ďalším v tomto príspevku aj v príspevku #5380.

Re #5376 3001: Čiže inými slovami, Ty vlastne vôbec nemáš nič proti Solarisom. Tebe vadia intervaly na linke 19, tak?

A Tvoja veta o tom, že načo sú nízkopodlažné autobusy... Ja nemám slov - takú hlúposť, arognaciu, cynizmus a nieviem čo všetko ešte som v jednej vete už dávno nepočul.

P.S. Keď sa toľko chceš vyšantiť s Karosami B 961E, kúp si lístok na vlak do Prešova a voz sa, voz...
3001: Nie, pamätám si veľmi dobre, ako diskusiu rozprúdil Furčan, ktorý hovoril niečo o úplnom ukončení nákupu Solarisov ako značky a niektorí ste sa tu začali rozplývať na hlučných a vysokých Karosách alebo zachovaní starých Ikarusoch. Aj keď mi je jasné, že 15m Solaris nemôže kapacitne nahradiť kĺbovú Karosu, ale to už je vecou organizácie zo strany DPMK, resp. objednávky mesta a nie rozdielom medzi kapacitne porovnateľnými značkami autobusov alebo ich údržbou. Pokiaľ Solaris Urbino 18 nie je od Karosy B961 cenovo premrštený, nevidím dôvod, prečo by sa nemali nakupovať, keď sú kapacitne porovnateľné. Nízka podlaha okrem uľahčenia prepravy telesne postihnutým umožňuje aj rýchlejšie vystupovanie/nastupovanie. Okrem toho tu neodškriepiteľnú rolu hrá unifikácia parku.
Reakcia na: Dispecer #5377:
Najlepšie bude ak ich budeš vyrábať až do smrti. Môžeš pritom aj zývať ale hlavne sa neozívaj ani neozývaj.
Reakcia na: 3001 #5376:
No ak nevieš, "o čom" je nízkopodlažný autobus, tak ti doporučujem najprv si to zistiť a až potom pokračovať v diskusii. Inak ťa hodím pod vlak, aby ti nohy odšvaclo a potom budeš vedieť "o čom" je nízkopodlažný autobus a ja sa ťa budem pýtať, či nie si schopný vyjsť po troch schodoch ? .
Dneska vyrábam vystrihovačky, preto sa neozívam. Medzi nimy budú aj Karosy B 932, B 932E a B 941E a aj iné vozidlá.
Reakcia na: Sarko #5375:
no ved dobre,ja cely cas hovorim o klbovych Karosach.Ja chodim do skoly na Opatovsku a vies co je to mackat sa v 19???A o com je to vlastne nizkopodl.autobus???To ludia nie su schopni vyjst po 3 schodoch???Ja si myslim,ze najlepsie,co tento DPMK malo aj ma su Karosy B 741/3001 3002 3003 3004 3005/a nie Solarisy.A vhodna nahrada by boli B 961E!!!!!! ?
Solarisy ? ? ?
3001: K tým Solarisom, čo sa preberá na dispečerskom fóre... Čo povie vodič, je irelevantné a netreba tomu hneď uveriť. Je jasné, že údržba Solarisov je drahšia, s tým DPMK predsa musel počítať a pre pre túto značku autobusov aj vytvoriť technologickú základňu pre ich zodpovedajúcu údržbu. Veď predsa nejde o jeden či dva nejaké prototypy, ale o výrazné zastúpenie v skladbe vozidloveho parku. DPMK je výhradným distribútorom tejto značky, z čoho mu vyplývajú určité výhody pri ich nákupe, ktoré by využil každý DP, ak by sa mu naskytla podobná príležitosť. A pokiaľ je cena veľmi podobná cenám Karos, vzhľadom ku 100 percentnej nízkopodlažnosti sa nie je o čom baviť. Jediná chyba spočíva v nepokračovaní zastupovania kĺbových verzií a reč bola možno práve o tom, že namiesto kĺbových Solarisov sa budú kupovať kĺbové Karosy.
Reakcia na: Vladimír #5368:
Suhlasim s tebou. Fakt, preliezat cez niektore scifi prispevky len znechuti citatela prispevkov a moze sa stat, ze mu unikne dolezitejsia informacia, prave na ukor abstraktnych liniek, alebo pasikov na vozoch.
Reakcia na: balky #5372:
Ako som už napísal, pri najbližšej príležitosti sa na to niekoho kompetentného opýtam.
Reakcia na: Vladimír #5370:
Mal by brat ludi. Vlastne ta sluzba sa tam objavuje hlavne kvoli L4, pretoze L3 cerpaju svoje prestavky na Vazci.Shorty to dobre opisal, len sa mi zda, ze je to znova akosi nestastne. Kvoli tomu, ze L4 prestavkuje v Barci. Ak by jej zriadili prestavku na Strojari, nemuselo by sa to takto komplikovane riesit.Stacilo by zatiahnut dalej do zastavky a bolo by to OK.Usetrilo by sa na jednom zbytocnom kolecku na L4, ktoru vykonava prave cislovacia sluzba.
Reakcia na: SHORTY #5369:
Pojem striedac neznamy, lepsie jalove kilometre, len tak dalej kosice

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.