Ešte čo sa týka toho obsluhovania valalov - to by sa dalo celkom dobre vyriešiť jednou autobusovou linkou, ak mal Poľov napojenie na cestu medzi Lorinčíkom a Malou Idou. Dedinský vymetač by mohol jazdiť z Pereša po Bystrickej, okolo novej časti Vyšný Lorinčík do Lorinčíka, potom odbočkou do Poľova (chýba tam asi 150 metrov cesty), a okolo Malej Idy do Šace. V Šaci sú autobusové garáže, čiže by prestávkovanie vodičov by bolo vyriešené. Tam je ale problém s tým Poľovom, mesto peniaze na cestu nedá, mikro-mestská časť na to nemá a €Ú v tomto asi tiež nepomôže.
jt
Zas ale zastávam podobný názor ako Nodes, že rýchlodráha sa rekonštruovať nebude. Pri jej budovaní sa použili až príliš jemné kritériá na to, aby to bola skutočná rýchlodráha (stúpania, klesania, zákruty a čo je na rýchlodráhe neprijateľné - dve úrovňové kríženia), teraz ju už obmedzuje aj nie príliš najlepší technický stav, nemenia sa výhybky za nové, aby nebolo potrebné tak výrazne spomaľovať pri prejazdoch nimi a podobne. Časom sa prestane robiť aj každoročná letná údržba, podobne, ako sa nikdy nerobila na Južnej triede (opravte ma ak sa mýlim). Zatiaľ je to ale stále jedna z tých pomerne lepších tratí, tak si hádam ako-tak ešte požije.
Toho neinformovania zo strany podniku by som sa tak trocha zastal, pretože vieme, že donedávna ani nebolo úplne jasné to, kto, kde a koľko bude platiť. DPMK ale mohol učiniť isté kroky skôr a zmierniť tak prípadné bolesti pri náhlych zmenách v trasách liniek.