"DPMK na zimu prináša ďalšiu novinku - teplé poťahy na sedadlá električiek v starších typoch vozidiel a samoobslužné otvárania dverí. „Chceme, aby aj v starších typoch električiek v T3 bolo cestujúcim teplejšie a pohodlnejšie."
Vidno, že sa "často" vozia v električkach, veď T3 kuria najlepšie z celeho voz. parku.
"Cestujúcich podľa generálneho riaditeľa a predsedu predstavenstva DPMK Igora Jutku určite poteší aj ďalšia kompletne zrekonštruovaná a zmodernizovaná električka KT8D5, ktorá by mala verejnosti začať slúžiť v krátkom čase."
No velmi ma poteši ak bude mať dvere otvorene do polovice ako ostatne NP KT a bude mi fukať studeny vzduch do ksichtu ? Plus to extra kurenie. ?
Vidno, že sa "často" vozia v električkach, veď T3 kuria najlepšie z celeho voz. parku.
"Cestujúcich podľa generálneho riaditeľa a predsedu predstavenstva DPMK Igora Jutku určite poteší aj ďalšia kompletne zrekonštruovaná a zmodernizovaná električka KT8D5, ktorá by mala verejnosti začať slúžiť v krátkom čase."
No velmi ma poteši ak bude mať dvere otvorene do polovice ako ostatne NP KT a bude mi fukať studeny vzduch do ksichtu ? Plus to extra kurenie. ?
eMareq
"Bude to už druhá zrekonštruovaná električka v tomto roku, investície na modernizáciu sú obrovské zhruba 370 tisíc eur na jednu električku."
370.000 € je obrovská položka? A ten jeden citelis z desiatich čo stál toľko isto, obrovská položka už nebol? ? Keby to boli pražské modernizácie, tak to by bola obrovská položka.
Ad dopyt: čakám, kedy sa bude montovať aj na druhú stranu dverí.
Re #50168 franko5240: ? ? ?
Milý franko. Ak niekto nieje schopný vykonávať prácu v súlade s tým pod čo sa dobrovoľne podpísal v pracovnej zmluve, no tak sa ho treba zbaviť a nie ho ľutovať. Je len dobré, že sa to tu číta. Na to to tu máme. Nech si jeho nadriadený s ním robí poriadky. Ani v súkromnej firme si nedržia zamestnancov, ktorí svoju prácu vykonávajú zle a v rozpore s tým pod čo sa podpísali. Takých nechce nikto. Pánovi F. zjavne doteraz nedošlo, že cestujúci, ktorého vezie, tak ho ten cestujúci platí. A keď nebude cestujúci, tak nebude mať ani pán F. mať ísť kde pracovať. Lebo nebude pre koho.