Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dispecer: Áno, je to školské vozidlo, ale má #100/II a ešte nejaký čas si ako služobné vozidlo pojazdí. Potom nie je problém urobiť školské vozidlo z ktorejkoľvek súčasnej T3. Veď aj 261/II bola najprv bežná osobná električka a až po vyradení z bežnej prevádzky sa z nej stala 100/II. V tej dobe sa vyradilo prvé školské vozidlo #100 (ex T2 #229).
Reakcia na: Sarko #4966:
Tá 261/II bola 101 (CVIČNÝ VOZ), však Sarko??? ? A kto ju nahradí, nevieš??? ? ?
Moze mi niekto vysvetlit naco dali panely na zastavky vyluky pri astorii.Len mi nepovedzte,ze je to koli pohode cestujucim ktory nastupuju a vystupuju z autobusu.Mal som tu cest robit tuto linku a dve pani si tak nabili usta ze jedna radost.Na travu to nieje pohodlne vsak?Este ze tie baby nevedie lietat jak superman.Rozdiel panel a druhy schod v buse je velky.Bus sa pristavit neda blizko lebo dvere osuchaju panel no hroza.
Reakcia na: Dispecer #4954:
Tak to určite nie, pretože historické T3 už máme. Aj keď to nie je práve ČKD T3 #246, budeme mať nemenej zaujímavú a jedinú ČKD T3SU, #261/II a prvú ČKD T3SUCS #336.

Ostatné vyradené T3 sa budú šrotovať priebežne a pravdepodobne už nenastane situácia, ako v prípade 246, ktorá chátrala roky a roky.

A ešte prosba, obmedz prosím Ťa používanie smajlíkov, na čo je dobré ich tu toľko hádzať?
Niekde medzi bratislavskými fotkami som videl trať smerom na Starý most, a tak sa mi núka otázak, či chodili niekedy električky v BA cez Starý most??? O tom som nikdy nepočul, tak sa pýtam.
Reakcia na: Nodes #4963:
Mne sa na tom páči tá pravidelnosť. Jeden panel vypuklý smerom hore, druhý dole, tretí hore, štvrtý dole ...
Reakcia na: TA #4961:
Podobny tankodrom je realny aj u nas. A nielen na jednom useku. Vsade tam, kde sa panely BKV neulozia na pevny podklad, sa po case urobia vlny.
Reakcia na: Vladimír #4960:
To ano. Len ten prispevok som myslel zartovne, nie uplne vazne.
Reakcia na: Nodes #4957:
Žiadne nové koľajové vozidlo sa kupovať nebude. Rekonštrukcie prebiehajú spôsobom dosadzovania nízkopodlažných stredných článkov do KT8D5.
Problém je vyššie - je to otázka koncepcie dopravnej obsluhy MHD v Košiciach. Kým sa nič nezmení tam, električká nosná nebude. V tomto svetle je odstavenie 22 vozňov to najlogickejšie, čo mohla koľajová prevádzka DPMK spraviť. Nikto nie je taký bohatý, aby si mohol vydržiavať to, na čo nemá.
Reakcia na: TA #4958:
Áno, odstránili. ? ? Ale ja som tú fotku videl omnoho skôr (cca. 1-2 roky). ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Vladimír #4955:
Ono by som to mohol chapat aj ako vytvaranie miesta pre nove resp. vyrazne modernizovane vozidla. Ale to je utopia.
Reakcia na: Vladimír #4955:
ľutujem, že v Prešove pred 10? rokmi nedali električky...
Ale , teraz sa mi to zdá taký blud! ? ? ?
Reakcia na: NODES #4952:
Netárajte hlúposti ?
Možno, že všetky električky skončia ako 246, 331, ...
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
... a tako budú vyzerať http://imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=_vraky&no=2&id=27302aeef2f021f6f4f225 ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: NODES #4952:
To si píš, že hej 🙂
( tak potom by som rozvýjal trolejbusovú trakciu ) 😉
SARKO: ZACIATOK KONCA ELEKTRICKOVEJ DOPRAVY V KE.
Reakcia na: Diggi #4949:
Ano? Tak som potom objavil teplu vodu 🙂 😉
Reakcia na: Sarko #4948:
Namám slov....kua kua a ja som za mesiac neurobil ani jednu fotku...no v piatok s tým musím niečo urobiť.. ? ? ?

Z tej prvej šestice bola posledná odstavená 338 a to v auguste 2003...ako prvá bola tuším 358-ka po odpojení od 360 v januári 2003

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.