Nodes: Žeby na Komenského nestačila električka v špičke každých 5 min., v sedle 7-8 min. a cez víkendy každých 10 min.? Je pravda, že v ostatných rokoch to nemám možnosť pravidelne sledovať, ale žeby sa ten dopyt tak veľmi zmenil? V.
keby bol prípoj na každý 2. spoj L 4, tak možno aj hej. Po novom by mohli byť intervaly 20' / 30' / 24' / 40'. Teraz sú dosť kostrbaté v rannej špičke, kedy nechodí L 12 veľmi pravidelne : 15' - 30' / 60' / 30' / 60'. Takže jednoznačne by došlo k zlepšeniu spojenia.
V súvislosti s opravou časti horskej dráhy sa jazdná doba medzi Levočskou a VSS X skracuje o minútu v každom režime, pričom sa menia odchody liniek z Važeckej tak, že ku doterajšiemu odchodu sa pripočíta 1 minúta. V opačnom smere sa logicky od Levočskej po Važeckú jazdné doby skracujú takisto o minútu.
K zvýšeniu rýchlosti generálny riaditeľ doplnil: „Zvýšenie rýchlosti znamená, že budeme musieť upraviť cestovné poriadky, doprava sa zrýchli zhruba o jednu minútu. Cestovanie však bude nielen rýchlejšie, ale predovšetkým bezpečnejšie a zníži sa aj hlučnosť električiek". ?
Predseda predstavenstva DPMK Igor Jutka pripomenul, že rekonštrukcia pri moste VSS nie je jediná, do ktorej sa Dopravný podnik v uplynulých mesiacoch pustil. (...) „Začali sa realizovať prípravy na rekonštrukciu električkovej trate na križovatke pri Športovej hale, kde sa musí nechať vyrobiť celá koľajová konštrukcia, takže rekonštrukcia bude dokončená až o rok." ? ?
Doplním ako som to myslel. http://tinyurl.com/krop64 - takto by to šlo od VSS priamo cez Barcu s tým, že autobus zíde okolo školy a pokračuje ďalej do Šebastoviec. Druhá aleternatíva by spočívala v tom, že na Oslobodediteľov zíde skôr, čiže tu by bol možný pohodlný prestup na L4 už pri soche a sever Barce by bol obsluhovaný po Abovskej, Barčianskej k VSS, v opačnom smere k soche. Čiže napojenie na linku 4 by bolo dvoma smermi a teda počet možných napojení by bol interval linky x 2.
Už len začínam pochybovať, či by tie napájače nenajazdili viac km ako polhodinová 12-ka. ? Príliš komplikované by to bolo. Tá L4 v Barci je niečo podobné ako Americká tr. na THC. Keď tam postavia trať, veľa sa tým neporieši...
Stáť by bus pri soche rovno mohol, aj parkovať. A to na to na tej druhej koľaji, kedysi vyhradenej pre linky 8, R8.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Isidor
Predseda predstavenstva DPMK Igor Jutka pripomenul, že rekonštrukcia pri moste VSS nie je jediná, do ktorej sa Dopravný podnik v uplynulých mesiacoch pustil. (...) „Začali sa realizovať prípravy na rekonštrukciu električkovej trate na križovatke pri Športovej hale, kde sa musí nechať vyrobiť celá koľajová konštrukcia, takže rekonštrukcia bude dokončená až o rok." ? ?
http://www.kosice.sk/article.asp?id=5673