Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: eMareq #48214:
Už len začínam pochybovať, či by tie napájače nenajazdili viac km ako polhodinová 12-ka. ? Príliš komplikované by to bolo. Tá L4 v Barci je niečo podobné ako Americká tr. na THC. Keď tam postavia trať, veľa sa tým neporieši...
Reakcia na: Mat123 #48215:
Keď zaplatiš tie vozkm tak nech L4 chodi aj po všetkych koľajniciach čo mame v KE.
Reakcia na: solac3903 #48174:
Ja som videl na Jazere nejaké KT8D5 okolo 7:30 ?
Podľa mňa, by mohla ísť L4 po trase Socha JPII - Alejová - Moldavská - ŽST, s tým, že by sa celý den nechala L3
Reakcia na: 5 #48210:
Stáť by bus pri soche rovno mohol, aj parkovať. A to na to na tej druhej koľaji, kedysi vyhradenej pre linky 8, R8.
Reakcia na: jt #48212:
Prípadne by sa z Barce dalo schádzať pri električkovom obratisku, myslím, že tam sa dá odbočiť na oba smery, teda aj pri ceste späť by sa tam dalo ísť.
Reakcia na: 5 #48205:
Do toho limitu vzdialenosti od zastávky by sa to vošlo. Ak by sa ale mala obsluhovať aj severná časť MČ akousi kyvadlovou dopravou, prestup na električku by mohol byť pri VSS, konkrétne tak, že zo súčasnej zastávky autobusov (L12, 24) by odchádzal voz po trase VSS - Alejová - Barčianska - Šebastovce. Čiže od VSS k zastávke Autokemping, priamo cez Barcu, pri kaštieli okolo parku na ulicu Oslobodediteľov a ďalej do Šebastoviec.
Reakcia na: RDZ 50 #48195:
V tomto prípade určite o plnenie detských snov nejde. Myslím, že autori LV sú s detstvom vysporiadaní dobre 🙂 Myšlienkou bolo spravidelnenie dopravy, ktoré by sa dosiahlo jednotnými intervalmi v celej sieti ED a zároveň zachovanie atraktivity výsledných intervalov.

Samozrejme, že sa to robiť a ani s LV hýbať nemuselo. Pokojne môže ostať počet liniek vyšší a ich intervaly redšie, teda zachovať súčasný stav. Roboty na cesťákoch, obehoch, zadelení by bolo menej. Ale potom sa treba aspoň na pôde tohto DF dohodnúť, že už nikdy nesmie zaznieť výčitka, že prečo po Komenského ide dvojica liniek naraz, pričom predtým i potom nejde 10 min. nič....
Reakcia na: 5 #48205:
Napájač pre sever Barce by mohol robiť nejakú slučku Socha JPII - Gavlovičova - Barčianska - Alejová - VSSx - Južná tr. - Hraničná - Barčianska - Gavlovičova - Socha JPII. Tak by mohli prestúpiť aj na VSSx (ale nie bezkolízne) aj pri soche.
a už netreba ? už som tam našiel aj to ?
potreboval by som niečo zistiť...na stranke dpmk pišu že občania nad 70 rokov maju dopravu zdarma s nejakou osobitnou bčk...ako je to s občanmi nad 70 rokov ktori niesu z ke,nemaju tu vybavenu tu špecialnu bčk? musia si kupiť polovičny listok alebo ako?
Reakcia na: TA #48206:
z nizkopodlaznej 12-ky do roztrasenej elektricky? ? v košiciach ťaško
Reakcia na: Sarko #48201:
napájač na ED v Barci. Myslím, že by radšej zobrali takéto spojenie, ktoré by oveľa hustejšie ako súčasnú sedlovú 60-minútovku. Samozrejmosťou by mal byť výstup priamo na nástupnej zastávke ED.
Reakcia na: jt #48204:
Sever Barce som mal na mysli... bol by príliš odrezaný od MHD vzhľadom na počet obyvateľov, domnievam sa.
Reakcia na: 5 #48203:
Posilniť L16?
Reakcia na: Sarko #48201:
Šebastovce aj juh Barce by šlo vybaviť napájačom v trase Šebastovce - Osloboditeľov - Hečkova - Abovská - Gavlovičova - Socha JPII. Ale čo sever?
Reakcia na: eMareq #48196:
Ja som vždy predpokladal, že linka 4 bola linka kvôli VSS. Asi aj preto po zastavení výroby vo VSS došlo na istý čas aj k zrušeniu tejto linky.

Pravda je, že od Ryby na juh je vyťaženosť linky 4 pomerne nízka, preto ak by sa malo uvažovať o špičkovej linke, logicky mala prísť na rad L4. No tu je komusi tŕňom v oku linka 3 a zdôvodňuje sa to súbehom s L7. Akoby magistrátom žiadaná nová L4 (Barca - Amfiteáter) nebola na 90% súbežná linka. Ak majú po Južnej triede celodenne jazdiť iba dve linky, tak neviem akým rozumným argumentom sa dospelo k L4 a 7, obzvlášť, ak trojka obsluhuje aj 25-tisícové sídlisko. Od VSS na juh je iba priemyselná zóna, navyše tam jazdí autobusová L12 a občasná L24.
Reakcia na: Sarko #48199:
Sice neviem potom, co s obsluhou Sebastoviec... Asi to nie je dobry napad.
Reakcia na: Sarko #48199:
tu by sa ozvali šebastovce s ich priamou linkou ?
Reakcia na: Kari #48194:
Barca ma len nieco cez 3 tis. obyvatelov, tak by som to riesil podla podmienky urcenej v projekte noveho LV, ze standard dostupnosti v MC s poctom obyvatelov do 10 tis. sa posuva az na hranicu 1000 m a L12 zrusil v Barci bez nahrady (skratenie po Verejny cintorin). L4 by sa posilnila a za usetrene vozkm nechal L3 nosnou linkou.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.