Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kari #48183:
Ty si do nej zopar raz nastupil. Ja ju robim. Tak tiez viem svoje.

Re #48186 Vladimír: Ked treba obmedzovat a rusit tak radsej taketo "zlucenie" dvoch liniek do jednej ako trasovat novu zbytocnu a totalnu hovadinu Barca - Amfiteater.

Re #48184 eMareq: naco vsakovake precislovanie? Proste povodnu trasu rozsirit o zachadzku na ZST + upravit intervaly. Ja do toho nevidim - kolko to znizi/zvysi vozokm, pocty vozov a pod. - islo len o NAVRH!
Reakcia na: TA #48180:
to som len uviedol ako priklad, neviem kolko skutocne operacii sa vykonava, ale je bezne ze ked sa nieco do pamate zapise tak sa to skontroluje
Reakcia na: 280 #48182:
"Btw, nemohla sa zrusit L2 a postiahnut L4 so zachadzkou na ZST?"

Prínos?
Reakcia na: eMareq #48184:
si odkukal od Prešova trolej linku 2,5 a tu chceš 2,4 ? ? ?
Reakcia na: 280 #48182:
"Btw, nemohla sa zrusit L2 a postiahnut L4 so zachadzkou na ZST?"

Ja som navrhoval, že vozy jazdiace na L2 pôjdu zo stanice prečíslované ako L4 a opačne. To znamená vypravovať na tieto "dve" linky min. T3 s emtrestami, aby odpadlo narábanie s ceduľami.
Reakcia na: 280 #48182:
nie raz, ani nie dvakrát som do úplne prázdnej nastupoval pri SN. Nejde mi o jej zrušenie za každú cenu, len sa mi v tejto mizérii s výkonmi zdá luxus ju voziť celodenne.
Reakcia na: Kari #48175:
"Uvedomujem si situáciu, ktorú popisuje Vladimír, ale garantujem vám, že minimálne skoro ráno a večer jazdí už dnes L4 od Ryby dolu úplne prázdna, takže držať ju tam nasilu je v tejto situácii divné."

Garantues? Ako? Odkial? Mne sa jediny raz nestalo zeby som siel od Ryby prip. z Barce sam. Nemozes predsa cakat plny voz v ranajsom alebo vecernom sedle! Ale ani pri prvych rannych a poslednych vecernych spojoch som nulovu obsadenost voza este nezazil.

Btw, nemohla sa zrusit L2 a postiahnut L4 so zachadzkou na ZST?
Prave prešla 530tka obratiskom na jazere 🙂
Reakcia na: pedro77 #48170:
čo sa 2.-krát číta? Zostatok na karte po operácii? To môže byť vyriešené obyčajnou matematickou operáciou.
Aj keď vydelím dané číslo 3, stále by trvalo " vypoužívanie " karty aspoň 20 rokov pri pravidelnom cestovaní ( navyše, kto cestuje pravidelne, má predplatný CL, takže jeho karta vykonáva minimum operácií ).
Reakcia na: Vladimír #48178:
myslím, že L4 by stačila ako špičková, len keď nikto nevie, kam bude jazdiť, asi je problém sa k tomu vyjadriť. Netvrdím, že by mala jazdiť celodenná 3, len si myslím, že by sa usporené výkony mohli využiť v rámci KD efektívnejšie. Ale čísla o prepravných prúdoch nemám, rovnako ako ich nemá DPMK, lebo z toho stupídneho tzv. dopravno-sociologického prieskumu sa nemohli dozvedieť vôbec nič, a z pozerania do vozidiel sa tiež prôdy určiť nedajú.
Reakcia na: Kari #48175:
Čiže Ty by si radšej, keď už, videl L4 ako špičkovú linku (v ostatnom čase Barca bez ED) a celodennú L3. Tak?
Reakcia na: Kari #48175:
Neviem, kam bude jazdiť. Návrh počítal so stanicou, neskôr sa to nútene zmenilo na amfiteáter. Ja osobne verím, že niekto povie, že to bol zlý vtip a pôjde na stanicu.
Reakcia na: Kari #48175:
Po novom L 4 Barca - stanica.
Reakcia na: Vladimír #48172:
v prvom rade si mi neodpovedal na otázku, kam vlastne bude L4 po novom jazdiť.

Druhá vec - na jednej strane tu všetci vyplakávame (oprávnene), ako zlý magistrát znižuje vozokm, na strane druhej silou mocou chcete zachovať celodenné celotýždenné spojenie Barce KD, pričom aký-taký význam to má nanajvýš v špičke. Uvedomujem si situáciu, ktorú popisuje Vladimír, ale garantujem vám, že minimálne skoro ráno a večer jazdí už dnes L4 od Ryby dolu úplne prázdna, takže držať ju tam nasilu je v tejto situácii divné.

Isidor: to čo píšeš o L4 (výstup/nástup väčšiny cestujúcich na NO), platí dokonca vo väčšej miere aj o L3.
Reakcia na: solac3903 #48164:


takže prvá električka, ktorá si prebehla novú trať je 386+387 vrámci skúšobnej jazdy, o 11tej nabehne 530.
Reakcia na: pedro77 #48171:
Takú možnosť bude mať aj Jazero na Palackého s prestupom z L19 🙂
Reakcia na: Kari #48167:
Čiže tým návrhom, na ktorý som sa pýtal, je plné zachovanie L3 v štandardnom intervale a zrušenie L4? Čiže úsek VSS, križovatka - Barca bez obsluhy?

Inak ešte k tej budúcej obsadenosti L4. Nie je to veľa, ale počítalo sa s tým, že 4-ka by viazala nejakých cestujúcich, ktorí by z nej v Barci prestupovali na L24 do Valalikov. V trase na stanicu tiež mala potenciál aspoň trošičku odobrať cestujúcich 12-tke, keďže by ponúkla spojenie tam, kam ho dnes Barca (okrem riedkej L24) nemá, kým doteraz sa L4 a 12 skoro celú cestu motali po tej istej trase. Ale samozrejme každému je jasné, že L4 by bola v celej sieti liniek najmenej využívanou E-linkou.
Reakcia na: Vladimír #48158:
thc maju vacsiu moznost prestupu na smer NO z ktorejkolvek linky opustajucej sidlisko
Reakcia na: TA #48166:
ale poloz si otazku, kolko operacii sa vykonava jednym prilozenim karty k oznacovacu? z karty sa cita, zapisuje a znova cita..
Reakcia na: Kari #48167:
podľa mojich pozorovaní (kedysi pravidelných, momentálne už len občasných) v smere z juhu 80% ľudí vystupuje aj tak na NO. A naopak, v rannej špičke tiež masy študentov idúcich do Barce nastupujú práve tam.
Keď už nič, tak by sa aspoň odstránil súbeh L12 a L4 (Barca - juh - Hlavná pošta - Krajský úrad!), napr. vo večernom režime idú od Domu umenia na juh minútu po sebe a potom polhodinu nič.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.