Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Yogi616 #47367:
Vlny su lebo ešte nie su podbite, vlastne su tam ešte len tak položene.
Reakcia na: tomik55 #47247:
komu chceš povedať, že 34 je zbytočná, veď som z THC tak viem čo čom hovorím...
Reakcia na: Peter55 #47365:
to súhlasím, že drevené majú menšiu životnosť.

Teraz čo sa dali na nový úsek koľajnice tak sú dosť pokrivené. Dá sa to ešte nejako opraviť,alebo zase budú fasa vlny? ?
Reakcia na: eMareq #47361:
tú T2 som myslím pár dní dozadu videl brázdiť trať pred Dargovom
Reakcia na: Yogi616 #47356:
Drevene podvaly hniju a maju podľa mňa menšiu pevnosť ako beton, ale skutočne neviem 100% vyhody betonoveho.

A k tomu hluku, to zaleži ako su koľajnice upevnene, v ostrave maju betonove podvaly a nejake pružne uchytenia ako spona a skoro vôbec ot nehuči, všekto zaleži na kvalite spracovania.
Prečo sa dávajú drevené na most s určitou nosnosťou, som akosi pochopil, nechápem len, prečo sa nedávajú všade a aké sú teda nevýhody drevených oproti betónovým.
Reakcia na: TA #47362:
električky jazdia len v KE?Nevravím že betónové sú hlučné, ale že drevené majú menšiu hlučnosť.
Reakcia na: Yogi616 #47356:
ako môžeš porovnávať hlučnosť drevených a betónových podvalov, keď v KE niet trate s drevenými podvalmi a otvoreným zvŕškom ❓
Hlučnosť prechádzajúcej električky na trati s betónovými podvalmi ( napr. Južná trieda ) je natoľko nízka, že niekedy ani len chodci prechádzajúci cez priechod pre chodcov nezaregistrujú prichádzajúcu električku.
Reakcia na: cybernetic #47357:
Orgán Lečo. A veľký.
Reakcia na: cybernetic #47357:
na každeho pride.
Šak už sa to tu preberalo že prečo su tam drevene podvaly,aj železnice stale použivaju v niektorich usekoch drevene, a inač su bežne použivane na mostoch ako pisal Marek.
Re #47355 jt: nám.MMM-KVP (Myslava) boli už v planoch ako druha etapa v polovici 80 rokov, sprevadzkovanie sa planovalo na rok 1993.
pán Lečo sa nechal počuť,že 2/3 "orgánov mesta" by TD zrušila
Reakcia na: TA #47352:
veď je rozdiel v hluku keď električka prejde po drevených,betónových alebo BKVčku. Keď električka prejde po drevených podvaloch tak je menšia hlučnosť ako po betónovom.
Reakcia na: TA #47350:
Watsonova nie, hoci na škodu by to nebolo. Troleje mali byť na Sečovskej, na východ od Furče - v Heringeši a na začiatku 90´s sa plánovala trať z Nám. MMM na KVP. Ale predpokladám, že som pre väčšinu nenapísal žiadnu novinku.
Reakcia na: Nikoliatko #47314:
Tvoje argumenty nie su argumentami. Sama vies, ze to, co pises, je vina. Ale proste musis to napisat 🙂
Reakcia na: redburger #47343:
Tie dávajú vraj iba kvôli mostu cez trať (problém s nosnosťou).
Reakcia na: redburger #47343:
odkedy podvaly robia hluk ❓
Betónové sú v súčasnosti oveľa viac používané, ak vôbec sa drevené niekde používajú. Mňa napadajú len negatíva drevených podvalov voči betónovým.
Reakcia na: Tizo #47331:

" Ja viem elektrika je drahsia ako nafta. "

--->>> podľa čoho si to porovnal ❓

Re #47331 Tizo: ak sa budú sťažovať len tí " 2 - 3 " cestujúci, čo nastupujú na Slovenskej, potom to bude super. Ľudia z tejto oblasti tak či tak aj teraz chodia na zastávky na Národnej triede; je to aj logické, že radšej prejdem peši 5 - 10 minút a mám spoj takmer hneď, než budem čakať možno až 60 minút na spoj, ktorý ma odvezie na NO.
Reakcia na: JCX1018 #47330:
z čoho vychádzate, že Watsonova sa mala zatrolejovať ❓

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.