Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Nikoliatko #46964:
K otazke cislo 1 neviem odpoved, ale ked je bez zmeny trasy, tak asi ANO. Cislo 2: Nie trolejbus je na vine, ze s nim VODIC jazdi pomaly. Raz a navzdy si to zapamataj. cislo 3: L55 bola precislovana na Lx8 (x= nejake cislo), s celodenoou prevadzkou. Naco ti je dalsia L55 ? A L50 sa proste zrusila, lebo nemame vozokilometre. Namiesto nej sa posilnila linka L15, na ktoru sa dali klbove vozidla a "spravidelnila" sa casova obsluznost zastavok. Suma sumarum: Takto "nakonfigurovana" L15 bude podla vsetkeho lepsim prinosom ako terajsia L15+L50 dokopy. Aspon tak sa to javi. Nechajme to na prax.
Reakcia na: jt #46963:
Marek vie, preco to sem nedal
Reakcia na: Isidor #46962:

" Na vedenie DPMK sa v auguste minulého roka po zavedení vtedajšieho nového linkového vedenia zosypala kritika odborníkov na dopravu, ale najmä Košičanov. "

--->>> ktorí odborníci na dopravu kritizovali to linkové vedenie? Starostovia ( ktorí si ho sami navrhli ) ❓

Inak, v zmenách je spomenutá aj L 52 - nie však zmenou trasy, ale tým, že bude jazdiť iba v špičke, čo jazdí aj teraz.
a ete ma zaujíma aký je rozdiel medzi tým, keby tú L17 nechali tak, ako je teraz aspoň sa tým niekam dostanem, ako L30 ktorú už teraz vidím prázdnu, pretože z Lingova Miú Zupkovej a Exnárovej neverím že dakto pôjde na stanicu 30 keď tu je L15 ktorá je omnoho skôr na stanici ... hoci treba ísť pešo ... škoda no že to takto zasa dokašľali, lebo tam asi veľmi kilometre neubrali
Reakcia na: Nikoliatko #46970:
tak to potom máš veľmi dobrý odhad, lebo ísť dolu furčou 50km/h a nezastaviť minimálne raz, je zázrak.....alebo to bolo ešte veľmí dávno, ked sa to ešte dalo tak raz do dňa
inak som zvedavá, ako to bude teraz.... najprv L18 chodila na Furču, potom kvôli generačnej zmene ju presmerovali na Thc. Teraz im ju zoberú, pre istotu nenazvú žiaden autobus 18 aby sa nikto o neho nehádal a dajú na furču naspäť L18 s tým rozdielom že nebude už z Lingova zachádzať do mesta 😃 som zvedavá fakt, ako tento fakt príjmu Ťahanovčania, lebo tá 36 sa mi teda nezdá rýchlejšia ako 18 .... ale u nás v Ke je to tak, platí pravidlo naokolo bližšie
Reakcia na: JCX1018 #46967:
už sa mi stalo, že som išla párkrát aj vyše 50km/h a nestála som každé tri metre. a potom, keď to sú také pomalé spoje, tak nech slúžia ako "doplnková" doprava a radšej nech ide tá 38 ktorou sa dostanem rýchlejšie
Reakcia na: tbus #46968:
nejde o to, či vie rychlo jazdiť, alebo nie, ide o to, že či môže rýchlo jazdiť alebo nie
Reakcia na: JCX1018 #46967:
ako je mozne ze niektori vedia rychlo jazdit a niektori nie?
Reakcia na: Nikoliatko #46964:
nechápem, prečo sa sťažuješ na trolejbusi a na rýchlosť smerom dolu z furče, nikto zrejme nechápe, že trolejbusi kvoli trolejovému vedeniu nemôžu ísť na niektorých úsekoch rýchlejšie....a ten kto sa na to sťažuje, by bol asi radšej, keby išiel rýchlosťou 50 km/h a stál by každé tri metre.....alebo potom treba zasponzorovať aby boli peniaze na nové trolejové vedenie a troliky budú chodiť aj 50 km/h
Reakcia na: eMareq #46955:
25-ka je dosť využívana aj obyvatelmi sidliska, v case ked nic nejazdi spodkom sidliska (ako kedysi L36) musia cestujuci z konca cestovat kazdym spojom o 5 minut dlhsie po celom sidlisku, 25-kou je to na koniec sidliska rychlejsie a este sa mi nestalo aby som videl 25-ku prazdnu ?
Reakcia na: COMFORT #46956:
v špičke ti vznikne linka s 30 minutovym intervalom ?
môžem otázočku? pri L20 je písané KnVes - Lingov - Sečovská ale potom písané bez zmeny trasy - bude teda aj naďalej zachádzať na DH - Miú?
otázka č. 2. Linkové vedenie je spravodlivé, lebo na sídliská chodí rovnaký počet nosných spojov ... akože berte si toté trolejbusy šak to je najpríšernejšia doprava v Ke, proste naši šoféri na tom nevedia normálne ísť. Poviem Vám moju skúsenosť - išla som na skúšku a potrebovala som prestúpiť na L 18 pri tescu čo mala ísť na 10. išla som trolejom na 58, ktorý mal byť pri tescu niekedy na 05 a ... myslíte si, že som tú 18 stihla?? nieeeeee samozrejme, keďže sme išli dolu kopcom raketovou rýchlosťou 12 km/h.
otázka č.3 to prečo sa rušia zrýchlené spoje? teda najmä na furči?
Reakcia na: Isidor #46962:
V diskusii pekný príspevok, pekné čítanie na dobrú noc. Toto by mali v Korzári uverejniť. Alebo to Marek mohol dať aj na túto stránku. Ľuďom je to akosi jedno, pohundrú si, ale tým to končí.
Košicami idú chýry, že Dopravný podnik mesta Košice (DPMK) chystá opäť zmeny v linkovom vedení, údajne s platnosťou od 1. júla. Kompetentní však doposiaľ oficiálne nikoho, vrátane cestujúcej verejnosti, o svojom zámere neinformovali.

KOŠICE. Diskusné fórum na internetovej stránke imhd.sk, kde sú cestovné poriadky či trasy liniek, je už teraz plné pripomienok na margo chystaných zmien.

http://korzar.sme.sk/c/4857107/dpmk-opat-chysta-zmeny-linkoveho-vedenia.html
Reakcia na: TA #46960:
To neviem.
Reakcia na: Vladimír #46959:
24 vs. 20 - jasne, že 24 je lepšie, ak to priamo nadväzuje. Avšak cez prázdniny ráno je to 24-minútový interval L 32 k 10-minútovému intervalu L 10. Alebo aj tam je chyba?
Reakcia na: TA #46957:
Dozvedel som sa, že v prípade popoludňajšieho intervalu na L32 sa do dokumentu vlúdil preklep. Aj popoludní bude mať 24min. interval. Čiže ráno bude nadväzovať na každý tretí a popoludní na každý druhý spoj L10.

Pri intervalovej dileme 24 vs. 20 podľa mňa vyhráva 24-ka kvôli lepšej nadväznosti na L10, nie preto, že by niekto nemal kilometre na 20min. interval.
Reakcia na: Mat123 #46928:
to by bola ešte väčšia katastrofa, než to má byť po 1. 7. 2009
Reakcia na: jt #46927:
8-minútový a 24-minútový interval sa dajú skombinovať - bude nadväznosť na každý 3. spoj. Skombinovať však 12-minútový a 30-minútový či 10-minútový a 24-minútový interval je nemožné. A vôbec, nerozumiem prázdninovému 24-minútovému intervalu počas rannej špičky. Keď už ide o takýto napájač, kľudne mohol byť interval aj 20-minútový. Veď počas 1 špičky by to znamenalo len o 1 spoj viac, čo by takmer nič neznamenalo z pohľadu nárastu vozkm.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.