Re #46095 AutobusovyManik: Túto otázku smeruješ na zlú osobu, tiež by som to rád vedel. Vo Zvolene im akosi nevyšli hókusy-pokusy s elektrickou výzbrojou a nenašla sa vôľa a (alebo) peniaze na opravu "albatrosa".
DPMK uz sa o tuto linku v minulosti aj uchadzal, ale Eurobus by sa jej urcite len tak nevzdal... je to asi najvytazenejsi smer na primestskej dopave (v spicke tam jazdi aj cca 5 velkokapacitnych busov)
Re #46074 TA: odchody su spravene v ramci moznosti co najpravidelnejsie, len obcas sa vyskytne nejaka diera
IDS raz príde, ale to chvíľu potrvá. Košice sa zo dňa na deň nerozrastú tak, že bude treba zlučovať xy dopravcov ako v Londýne. A ani KORID tu nebude o týždeň, mesiac a ani o rok...
Inak, prečo sa naše košické Ringhoffery nechali takto zhniť a namiesto nich sa do flotily historických vozidiel kúpili vozy z Česka? To sa nedali nakúpiť diely z podobne schátraných vozov, alebo nejaký vrak kúpiť a opraviť naše pôvodné električky?
zaujímavé,že v tej ponuke je 336.Nemá náhodou patriť pod HSMD?Prečo medzi vozmi ponúknutými na predaj nie sú napr. 368,369,374,375?Chcú s nimi niečo robiť?
"Električky ponúkané na predaj boli z prevádzky odstavené rovno z linky, t.j. v pojazdnom a prevádzkyschopnom stave. Tieto vozidlá však jazdili prevažne ako zadné vozy súpravy, preto ak majú opäť slúžiť k preprave cestujúcich ako sólo vozidlá, je ich nutné dozbrojiť (kabína vodiča, reflektory, stieracie súpravy a pod.). Z tohto titulu je nutné vykonať kupujúcim obhliadku, aby bolo zrejmé v akom stave sa jednotlivé vozidlá nachádzajú."
Vybrakované vozy + odvoz na vlastné náklady = snívaj ďalej, pán technický riaditeľ ?
To, čo rieši veci, ktoré popisuješ, je jednoducho integrovaný dopravný systém (IDS). Debata o tom, ktorú linku by robil DPMK a ktorú SAD je pri IDS absolútne zbytočná. Tam totiž dopravca nehrá absolútne žiadnu rolu.
Expanzia systému MHD do ďalších obcí je absolútny nezmysel, zbytočný medzičlánok k IDS, ktorý proste aj tak raz bude musieť byť.
Niektoré veci si však predstavuješ príliš jednoducho - uisťujem Ťa, že doprava do Šace sa "neoplatí". DPMK a ani žiaden iný dopravca by ju bez patričnej dotácie nikdy ekonomicky neutiahol.
Áno, to by sa dalo využiť, súkromné spoločnosti by mohli prevziať aj linky do Pereša, Poľova, Lorinčíka, potiahnuť to do Malej Idy a do Šace. Tiež Budimír a obce popri diaľnici, DPMK by sa zameral iba na mesto. Linka by ale neprinášala taký obrat a zisk, ako keby ju prevádzkoval sám DP, no zas by odpadli problémy s vozmi, ktoré by si spravoval a udržiaval sám prepravca.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
RDZ 50