K článku v dnešnom Korzári:
Dobre som to pochopil?
Alter.A: 14 jednoraz., 28 u vodiča, 450 mesačný
Alter.B: 15 jednoraz., 17 u vodiča, 440 mesačný ?
Ak som teda pochopil dobre, tak sa mi obe alternatívy zdajú dostatočne zvrhlé na to, aby neprešla ani jedna z nich.
A ešte veta z článku:
DPMK navrhuje zvýšenie cien v dôsledku zníženia výkonov vo verejnom záujme.
Moje poradie kvality prevádzky, údržby, rekonštrukcií a vobec technického perzonálu u dp s tram trakciou v rámci Česko-Slovenska:
1.Praha, 2.Ostrava, 3.Brno, 4.Plzeň, 5/6.Bratislava,Liberec, 7.Olomouc, 8.Most, 9.Košice.
A to som rodený Košičan, hrdý patriot! Ale proste je to tak.
Fiiiha, no ale dufam, ze mi neberu 344+340, tie som predsa kupil vo virtualnej drazbe JA!!! Nech si vezmu JanyVozy 349+348, Puc*u-Lucku 351+350 alebo aj Semanniky 349+352 ?
617 bude mat reklamu na Orosz? Takze po punskej 607-cke opaet nieco severoafricke? K tej sfinge a pyramide mohli este dohodit aj mumiu, aj by som im vedel poradit, koho z podniku by si mali zobrat ako vzor pri grafickom navrhu ?
Re Neopatolog:
Pan dopravny riaditel Bc. Dutko studuje na Zilinskej univerzite, tam pravidelne jazdieva na skusky a tak. Nic prevratne si nepredstavuj. A teda nejazdi na sluzobne cesty ale na cesty za studiom. "Musim sa veela ucit, mamicka, veela ucit ? " ?
Ozaj, k tej 337; ta tento rok nevyjde, lebo nema nahrate BUSE a pan S. chodi nahravat BUSE na Kolajovu dopravu ako Jezisko - raz do roka a aj keby ste veeelmi chceli, viac ani za Boha ?
Sarko:Hej,v autobusoch a v čistote vozidiel nemá DPB konkurenciu?. Vladimír:Hej,sieť prejdenú mám ale nejaká tá zaujímavosť sa vždy nájde (aj tá vozovňa).Ale ako hovorím,toto leto to vidím biedne.
Rekonštrukcie v bývalom Československu sledujem pozorne, takže môžem s určitosťou povedať, že DPMK je v tomto smere úplne na chvoste všetkých DP.
Jediné použité vyklápacie okná na T3 #337 a 361 sú otvárateľné v 45° uhle po celej dĺžke okien (mimo druhého vľavo, kde sa nachádza BUSE), takže ja osobne by som to prirovnal, čo sa týka vetrateľnosti, k súčasným vysúvacím.
Kým nebude starostlivosť o električky aspoň na takej úrovni, aby bola zabezpečená, resp. vyškolená a zaplatená základňa, ktorá sa bude o elektroniku starať, tak to zatiaľ nemá zmysel.
Čo sa týka električkovej prevádzky, v rámci SR je na tom pravdepodobne horšie DPMK. Avšak autobusovej prevádzke DPB hádam nemá žiadnu konkurenciu...
Košice - Dopravná nehoda medzi dvoma dodávkami a autobusom sa v piatok skončila našťastie len ľahkým zranením jedného z vodičov. K havárii došlo na Alpinke, kde 24-ročný vodič Renault Kango Branislav T. smerujúci do Košíc v ľavotočivej zákrute nezvládol riadenie. Nedodržal bezpečnú vzdialenosť od pred ním idúceho Peugeotu Boxer. Po kolízii odhodilo renault do protismeru, kde sa zrazil s protiidúcim autobusom.
Vodič renaultu utrpel pri zrážke mnohopočetné rezné rany, z ktorých sa bude zotavovať vyše týždňa. Alkohol u vodičov zistený nebol, škoda na reanulte predstavuje 250-tisíc Sk, na opravu autobusu a ďalšej dodávky bude potrebných po 50-tisíc korún.
Zrejme sa inspiroval chatkou v Trebejove. ?. Za 14t srotu by si mohol mat kedysi celkom novy bicykel
Ozaj vcera i dnes davali na STV1 hudobnu komediu z roku 1966 - Dráma na koľajach (J. Bohdalová ako vodicka supravy T3 6386-6385 na lince 12 Libeň - Smíchov)
V pražských T3RP sú pôvodné okná s očistenými rámami, v bratislavských sú rámy natreté na čierno. Vyklápacie okná vnímam ako zhoršeniše kvality T3 na úroveň nepoužiteľnosti v letných mesiacoch.
Generálka s a bez zachovania výzbroje je takmer rovnako náročná, v oboch prípadoch sa musí vozidlo takmer odstrojiť.
Vo vyklápačkách nevidím teoreticky žiaden rozdiel, ba povedal by som, že sú oproti vysúvačkám horšie. V danom prípade som rád, že tam išli iné okná, pretože ak by sa ponechali vysúvacie, naisto by tam zostali pôvodné a to už by nebolo ono. Tak to vyzerá aspoň ako-tak.
Čo sa týka zachovania výzbroje, aj v tomto prípade je to to najlepšie čo v danej chvíli môže byť. Keď len dve generálky sa vykonali v rozpätí viac ako troch rokov, netrúfam si odhadnúť, o koľko dlhšie by trvala GO pri výmene výzbroje. S najväčšou pravdepodobnosťou by to skončilo existenciou jedinej GO, a to T3Mod...
Re #4576 Nodes: Áno, zrejme už ubehli km do SP. Je to celkom možné, pretože to boli trvale sóla, ktoré sú potrebné permanentne celý týždeň.
Počul som, že námestník Dutko chodí veľmi často na služobné cesty.... Nevie niekto kam a čo tam už vybavil?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023