Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TA #45199:


Mojim cieľom nie je sa tu vyplakavat a stazovat. Chcel som vediet preco je to tak. To je vsetko. Vysvetlil si mi to a je to v poriadku. Dakujem za vysvetlenie.
Reakcia na: tbus #45216:
no jo a ešte ktomu s velkými oknami ..to boli časy
Reakcia na: 5204 #45215:
bordovy ikarus na L53 ?
Reakcia na: Yogi616 #45213:
dik zato moc 🙂 ..hned mám lepšiu náladu
? presne toto som sa chystal hľadať aj ja... diky zato
Neviem mi niekto uploadnuť obrázok informačnej tabule z Ikaru kde kriedou bolo napísane - "nestíhaš" (faker) diky moc ?
Reakcia na: jt #45206:
No skor ako budes este niekomu o tomto pisat. T3ky maju dve druhy kurenia. Kurenie odpadovym teplom a kurenie pomocne spiraloou. Kurenie odpadom je celkom postacujuce pri velkej zime, len musi byt vodic, ktory vie dobre pracovat z pedalom jazda a brzda. V KE viem o niekolkych fakt dobrych vodicoch, ktory to vedia spravne nazhavit. To co ty oznacujes kurenie na prvy stupen, je v skutocnosti kurenie pomocou pridavnych topnych telies. A to ma dve polohy, kurenie stupen 1 a 2. Vacsina vodicov vyuziva prave tento system, lebo je jednoduchsie prepnut prepinac po lavej ruke, ako sa trepat do polky vozidla a mordovat sa z prepinanim klapky. Rozdiel je v tom ako si napisal, odpadove teplo z EDB je zadarmo a kurenie pridavnym kurenim sa odraza na spotrebe elektriky



DIMI: je to na inu debatu ako na fore
Reakcia na: jt #45206:
ja som siel dnes rano 9kou (T6) z Jazera. Kurenie bolo pustene snad naplno, pri radiatore sa nedalo vobec sediet, musel som si odsadnut, lebo ma palilo cez rifle.
Reakcia na: jooojko #45208:
Áno, viem ako to funguje. Prvý stupeň je práve toto, keď sa z útrob voza púšťa dovnútra zbytkové teplo (a s ním aj kopa prachu), čiže súprava nespotrebúva viac energie než je potrebné, no v takom teple je to viac na obtiaž než na úžitok.
Reakcia na: jt #45206:
kurenie vychadza z pod sedadiel...
Zrejme boli len otvorene klapky, vtedy fuka teply vzduch, teda odpadove teplo od brzd do voza... Urcite sa netemperovalo...
To ci su klapky otvorene sa da zistit na pravej strane kde bud fuka teplo, alebo nefuka...
Reakcia na: jt #45206:
To je už o inom a na zamyslenie ?
Reakcia na: Peter55 #45205:
Ja som minule šiel električkou (362+356) a kúrenie tam bežalo tiež, zrejme len na prvý stupeň, ale cítiť to bolo. Bolo to asi pred troma dňami a to bolo vonku už celkom teplo.
Reakcia na: M1rcO_o #45201:
Lebo v zime pri -10 si to kurenie necitil tak ako teraz keď su horučavy, to kurenie išlo aj v zime ale proste v Ikarusoch keď to nie je poriadne udržiavane tak to nevydava take teplo ako napr. v Karose tym padom to nevyhrialo voz.
A prečo to kurenie išlo aj teraz keď je teplo? Aby sa autobus neprehrial - nevytlačilo mu vriacu vodu a nemuseli ste si vystupiť, pre "mudrych" ľudi dopredu napišem, že to nie je chyba len Ikarusov....
Reakcia na: Yogi616 #45202:
ahá, ja som si myslel, že ostáva spolu tá novodobá partia zo 421 a prejdú na 619... tým pádom by bola voľná 421 a nechápem, načo toľko rozpojených... ?
Reakcia na: m2001 #45139:

ROZHOVOR - Poslanec Pajtáš: Investícia mesto zachráni!
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=4.4.2009/75267K

"Povedali ste, že vnímate túto investíciu ako jedinú možnosť záchrany mesta.

- Finančné prostriedky v rozpočte teraz v čase krízy budú chýbať, predaj pozemkov prinesie 16,6 mil. eur (viac ako pol miliardy korún). V prípade, že by nám nútená správa hrozila, výrazne by to pomohlo.

Hrozí Košiciam v tomto roku nútená správa?

- V prípade, že by sme mali veľký výpadok, môže sa to stať. Mesto má veľa súdnych sporov, existuje preto reálne riziko.

Očakávate túto situáciu?

- Zvládneme to."

Na vozkm nebude, treba ich prežrať na zaplatenie dlhov, veď nútená správa tu môže byť za dverami coby dup aj vďaka kríze. Mesto si predsa platí externých právnikov a spory prehráva. To sú tie sľubované "rozvojové projekty" ? ?
Reakcia na: RDZ 50 #45200:
prečo?Veď ju 421/619 bude voz na 3ky pre tamtých vodičov.422 bude sólo.
Reakcia na: Peter55 #45195:
ja som nechcel nikoho ponižovať... len som bol prekvapený že prečo bola celú zimu v busoch kosa a teraz keď je 20 stupnoch vyhrieval ako v saune.
Keď začne jazdiť 619 bude naspäť spojená 421+422 ❓ ?
Reakcia na: Cathy #45197:
viem o tom, podstata môjho príspevku je ale v inom - konkrétne v tom, že odchody spojov nie sú vymyslené len tak mirnix-dirnix, ale majú určitý súvis, a to si musí uvedomiť aj napr. LUKYmhd, keď sa mu nepáči, prečo L 13 a L 31 idú naraz po sebe na Južnom nábreží.
Lenže naša ctená cestujúca verejnosť je taká hlúpa, že vidí len odchody svojej linky a viac ich nezaujíma, a preto potom vznikajú takéto a podobné nedorozumenia medzi DPMK a cestujúcimi. LUKYmhd, neber to osobne, hovorím teraz o všetkých, ktorí prišli aj tu vyplakávať, prečo spoj tej a tej linky ide práve vtedy, keď ide spoj inej linky - treba vidieť súvislosti.

A áno, na prestup by to chcelo viac ako 1 minútu smerom na Mašu, ale v prípade opačného smeru sú 3 minúty dostatok. To, že vodiči nedodržujú CP alebo ho nemôžu dodržať z rôznych dôvodov, je ďalšia vec.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.