Vladimír: Nuž dnešné "moderné" deti majú aj tak iné záujmy a v technickej oblasti Ti začnú sypať o zákulisí nakrúcania akčných krvákoch alebo Ti z rukáva vysypú o všetkých funkciách dostupných mobilných telefónov na trhu... Mňa viac naštvalo, keď kremnická minciareň v limitovaných edíciach a v dopravnej oblasti vydal len pamätnú, tuším 100 Sk mincu ku stému výročiu MHD, s vyobrazením "prvá električka na Slovensku". Čo tam po tom, že už v roku 91 mohla vyjsť minca 100 rokov MHD na Slovensku alebo prvá koňka na Slovensku.
Mňa už nič neprekvapí. Dnes som v Tescu prelistoval detskú encyklopédiu "Naša vlasť". Detvákom autori pripravili krátku kapitolu aj o mestskej doprave, kde sa dočítajú, že kolískou MHD je, ako inak, Bratislava, kde jazdí elina od roku 1895 ?
Aspon ste si dobre pokecali I ked z druhej strany neboli ktovieako zhovorcivi
Paci sa mi doslova az odovzdanost poniektorych cestujucich. Vcera pri razii na L7 doslova pchali kontrolorke obcanaky popod nos. Ako keby robila zapis na judo. A potom tie reci: "Uz ši kupim, bo nemam na ďalšu pokutu"
Heh, to si mal počuť ten rozhovor, keď som volal do DP. "Dobrý deň, zajtra ide KT8-čka do Krnova?" -"Áno..." "Je to 512-ka?" -"Áno..." ?
Na Slovensku máme ešte ďalšie 2 električkové prevádzky, aľe f Bracislave maju jakoška ľem meter a f Tenčanskoj Ceploj coška tri štvarce metra... Coška še popsulo... ☺
Este sa zmienim o tom predaji 15ks elin. V exprese rano hlasili, ze ich chcu ponuknut inym mestam na Slovensku. Nevedel som, ze ich tu mame na kazdy prst ruky aspon zo pat ?. Alebo z nich porobia vlakove supravy? ?
re 4437 a 4438...noo,v Atenach su 3 linky metra a stale sa dostavavaju...elektricka je tam jedna a vedie od Pirea - hlavny atensky pristav do arealu vodnych sportov,stale okolo mora do jednej vacsej stvrti a konci to pri tom areali,kde budu kajakari a tieto veci..noo trolejov je tam uz aj teraz do bludu a vedu dost daleko od centra...celkom pekna siet
Takže som zhliadol fotografie z miesta nehody bývalej košickej #504. Nehoda je spôsobom úplne identická ako tá v Bratislave zo dňa 17.5., keď K2 narazila do kamióna (http://localnet.sk/nehoda/ ). V Brne je rozdiel len ten, že sa jedná o KT8, ktorej brzdná vzdialenosť je určite lepšia a narazení do autobusu Scania Irizar poľského dopravcu Polmar. Ide pravdepodobne o nepozornosť vodiča KT8, ktorý narazil do vľavo a o 180° sa otáčajúceho autobusu. Kým na robustnom a vysokom autobuse sa len trochu pokrivil plech, na KT8 došlo k pretrhnutiu pravého stĺpika v spodnej časti okna (medzi vetracou časťou okna a dverami). Kým ako #504 celé roky pokojne odpočívala vo vozovni DPMK, ako 1738 nemala v Brne odjazdený ešte ani prvý rok...
Zatra o 7:00 začne prevoz troch článkov KT8D5 #512 do Krnova na rekonštrukciu na typ KT8D5.RN2! Články by už klasicky mali previezť dve T6A5 po trase DPMK - kruhový objazd - Valcovne USS - VA USS - Valcovne USS - vlečková koľaj USS.
Takže ide KT8, o ktorom som 100%-ne predpokladal, že bude ako najbližšie "na rane".
Ďalšia info prostredníctvom SMS od veľkého brata Moraváka :
"Zdravím bratia Slováci! Máme od 15.5. 1738 ex 504 po karambolu. Střet s autobusem. Na první pohled nic moc, zmáčklé čelo, rozbité okno a upadený sloupek u dveří, ale prý při tom nárazu došlo k popraskání příčníku pod vozem! To dlouho nejezdila..."
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq
Paci sa mi doslova az odovzdanost poniektorych cestujucich. Vcera pri razii na L7 doslova pchali kontrolorke obcanaky popod nos. Ako keby robila zapis na judo. A potom tie reci: "Uz ši kupim, bo nemam na ďalšu pokutu"