Reakcia na: VLK #44259:
To je sice pravda, ale jeden z hlavnych cinitelov tych kongescii je prave nastup vylucne prednymi dverami...Prave preto sa na najvytazenejsie a najpreplnenejsie linky davaju iba jednopodlazne klbove autobusy - odpada pomalsi pohyb na/z druheho podlazia + nastup vsetkymi dverami s oznacovanim cipovych kariet pri kazdych dverach.
Tie predmestia, to su uz take dedinky kompaktne roztahane na obrovskom uzemi, kde sa na mnohych zastavkach ani nezastavuje a ak, tak vystupi/nastupi iba par cestujucich a vsetci cestujuci sedia aj v case spicky.
Chcem tym povedat len tolko, ze Londyn sa s Kosicami neda vobec porovnavat. Rozdiely a podmienky su priam priepastne.
. Aj mne sa bezne stava, ze ja mam na svojich hodinkach 7:57 a v skole uz 8:02, no ale necudujem sa, ved skola je dalej ako ja...
5
ČO NAVRHUJE PETIČNÝ VÝBOR
Podľa Alojza Adamkoviča, zástupcu nespokojných Jazerčanov, je jediným vhodným riešením zmena existujúcej dopravnej štúdie tak, aby sa preložilo koľajové električkové vedenie do stredu cesty. Tvrdí, že by sa tak znížili aj terajšie vysoké hladiny hluku v obytnej časti sídliska.
Mesto s takýmto riešením neráta. "Presun električkovej koľajovej trate o cca 20 metrov by napriek svojej finančnej náročnosti nevyriešil situáciu s hlučnosťou. Doteraz spracovaný projekt neuvažuje s prekládkou električkovej trate," vysvetlila hovorkyňa magistrátu.
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=11.3.2009/90908K