Ďakujem tebe aj ostatným diskutujúcim za odpoveď a za opravu, nemám ani sám prehľad ako je to u vás s CP v KE a ich dodržiavaním a na GPS som pri písaní vôbec nepomyslel, na výšku už nechodím a naposledy som bol v KE pred pol rokom, aj keď z PO to nie je ďaleko a čo čert nechcel dnes som vaše mesto navštívil, v mhd ma prekvapilo zmiznutie L32 a jej neviem teraz či čiastočné čo sa trasy týka nahradenie linkou 19. Potom som si spomenul, že sa vo veľkom menil grafikon. ?
vozidla 15 Tr z tachografom/cierna skrinka/ typ 667 ,uchova zaznam 1400 m,po prejdeni tejto vzdialenosti sa zaznam ,premazava a opatovne nacitava,stale dookola.
14 a 15 TrM: tachograf TM- 10: zaznam 1800 m opat premazavanie,ale tu je moznost konfiguracie t,j. zaznam sa vie ulozit podla casu alebo drahy,tiez je moznost zvysit kapacitu pamate /karta PCMCI/ vtedy zaznamena az 160 km
Niektore 15tr uz maju tachograf TM 10 /vascinou po VP/
udaje ,ktore zaznamenava tzv. cierna skrinka v trolejbusoch:
lava smerovka,prava smerovka,klakson,vzduchova brzda,elektrodynamicka brzda,jazda,strata napatia 750V,spiatocka.U 14 a 15 TrM +blokovanie dveri.
U "ciernych skriniek" TM-10 je moznost rozsirenia vstupov az na 16 signalov,mozno sa to v buducnosti vyuzije.
Pri nastupe prednymi dverami by mi cesta rano netrvala na železniky s L15 25 minut ale minimalne hodinu ?
Nastup na predne dvere je proste totalna kktina v takom meste ako KE.
Ja keď som tam bol bežne s ami stavalo, že prišli dva busy na tej istej linke a tym istym smerom za sebou, myslim, že v londyne sa spoliehať na nejake intervaly je zbytočne.
A k tomu nastupu na predne dvere, myslim, že v takych mestach ako madrid a podobne je MHD pre tu najspodnejšiu vrstvuľudi a nevyuživaju ju take množstvo ľudi ako napr. v KE kde sa vymeni na jednej zastavke aj 60 ľudi.
Samozrejme, že to nie je vina Emtestu,ani som to nikde nepisal, proste DP by mal nahrať spravnu verziu CP do palubakov a prekontrolovať to všetko lebo to je fakt už na zaplakanie čo sa tu deje.
Občania Jazera žiadajú urýchlené riešenie Slaneckej
ČO NAVRHUJE PETIČNÝ VÝBOR
Podľa Alojza Adamkoviča, zástupcu nespokojných Jazerčanov, je jediným vhodným riešením zmena existujúcej dopravnej štúdie tak, aby sa preložilo koľajové električkové vedenie do stredu cesty. Tvrdí, že by sa tak znížili aj terajšie vysoké hladiny hluku v obytnej časti sídliska.
Mesto s takýmto riešením neráta. "Presun električkovej koľajovej trate o cca 20 metrov by napriek svojej finančnej náročnosti nevyriešil situáciu s hlučnosťou. Doteraz spracovaný projekt neuvažuje s prekládkou električkovej trate," vysvetlila hovorkyňa magistrátu.
Velmi sa čudujem, že takí rozumní ludia ako sú imhď-áci začali spolupracovať s "odborníkmi" zo Zoznamu.sk. Mal som u nich mailovú schránku a po skúsenostiach s nimi sa budem čudovať, ak o mesiac ešte nejaká imhd stránka bude fungovať, tak radšej od toho odstúpte, ak sa dá.
Nj, ved to uz su aj take 4 metre . Aj mne sa bezne stava, ze ja mam na svojich hodinkach 7:57 a v skole uz 8:02, no ale necudujem sa, ved skola je dalej ako ja...
Ani ja nerozumiem EMTESTU a casu.. Ako je mozne, ze na vnutornych displejoch za vodicom sa ukazuje iny cas oproti dislpeju za tocnou ??? Ci tam je uz ina synchronizacia ? ?
tiež som si to vo veľkom Londone nevedel predstaviť a ejha - ono to v skutočnosti ide. Najväčšie prestoje sme paradoxne mali, keď sa vodiči striedali priamo počas spoja. A nie všade ide TUBE, tam sa chodí autobusmi, vďaka luxusným intervalom to chodí často, ale v špičke je možné zažiť aj plný DOUBLEDECKER ?
vodiči majú presné grafikony a sú aj kontrolovaní. Plávajúci interval (every 8-16 min) je uvádzaný z dôvodu rozsiahlych kongescií, ktorými Londýn chronicky trpí. Iná situácia je na predmestí Londýna, kde je interval už pevný (napr. every 12 min.)
nerozumiem súvislosti EMtestu s časom. Zariadenia EMtestu sú skutočne synchronizované prostredníctvom GPS, čím je garantovaný presný a rovnaký čas vo všetkých vozidlách.
To, čo hovorí Peter55 je nezrovnalosť časov uvedených na výveskách CP na zastávkach a uvedených v palubných počítačoch. Nakoľko však EMtest nespravuje CP pre DP Košice ani pre žiadneho iného dopravcu, nerozumiem súvislosti medzi týmito dvoma vecami. Za cestovné poriadky, či už vyvesené na zastávke alebo nahraté v PP si zodpovedá dopravca sám, je to jeho plná kompetencia.
ee, v Londyne nie su vsetky zastavky na znamenie. Povedal by som, ze "Request stop" ich ma iba takych 50%, ak nie menej.
Dalsia podstatna vec je, ze zastavky AD su velmi nahusto a zastavky nie su uvedene ani v ziadnych CP. Na zastavkovych stojanoch je vzdy len par vyznamnych zastavok a konecna s CP danej linky iba s uvedenymi casmi v prvej hodine a s priemernym pribliznym intervalom v dalsich hodinach (napr. "then every 8 to 16 mins").
Cize dost benevolentne to vyzera na prvy pohlad, lenze v skutocnosti v ramci toho intervalu pride niekedy aj viac ako jeden spoj, uz sa mi stalo, ze v ramci uvedeneho intervalu prisli aj 3 spoje. Je to teda uplne ina situacia ako v pripade KE.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Alco