áno, ale ked predpokladáme že stará cesta z Bankova je dnešná asfaltka cez les, tak ku Alpinke je to možno 200-300m, ktovie, určite to však malo svôj dôvod
cize ty to myslis tak, za DRUHE prilozenie karty v hociktorom vozidle by znamenalo automaticky optimalizaciu, cize by si ju prikladal v druhom vozidle pri vystupovani, dalo by sa... ale potom by si ju nemohol prikladat pri nastupovani v druhom vozidle a nezistil by si dost dolezity udaj a to kolko minut ti este ostava
Podla mna cesta z Cermela na Alpinku viedla, akurat nepokracovala az na Jahodnu. Ved v Cermelskom udoli bol aj hostinec Papierovy mlyn - predtym mestska papieren, nejaka pila a tovaren na klince. Ta budova hostinca tam predsa este stale stoji. Su tam postavene tie stanky, ktore su na vianoce na Hlavnej. Chystam sa to nafotit a vlozit do mojej mapy, spolu so starou fotkou. O Alpinke je aj tu nieco napisane: http://obedovat.sk/kosice/Restauracia_1139_Alpinka
neviem, ale nie je od Alpinky jednoduchšie ísť po toku potoka stále dole kopcom, ako prekonávať Bankov? Kniha Košice 1780-1918 však dáva sc zapravdu, že stará cesta na Spiš cez Bankov sa používala niekedy do 19. storočia, potom už klasika ako dnes.
Tazba zacala niekedy v 1907-1909 (nasiel som dva rozne roky). Ked si otvoris mapu na google tak uvidis, ze ked prichadzas na Horny Bankov a cesta sa zataca vlavo (vpravo sa da ist na Jahodnu), cesta ide aj rovno (nikdy som tam ale neisiel, myslim ze je to uzavrete). Tak podla mna sa niekedy po tejto ceste chodilo na Bankov a dalej na Spissku.
Tak potom je otázne, kde sa tá cesta pri bani napájala? Myslím si, že z Bankova sa potom šlo dolu ako dnes a potom tou lesnou cestou až sa vyšlo povyše rázcestia s Alpinkou.
Na Spis sa v minulosti chodilo po Starej spisskej ceste cez Bankov, nie cez Cermelske udolie. Neviem, kedy sa tato cesta zrusila, mozno vtedy, ked sa zacalo na Bankove s tazbou.
pri nástupe do druhého (tretieho, ...) vozidla si práveže kartu označiť musíš. Ale to nemení nič na tom, že druhé priloženie karty by sa automaticky chápalo ako výstup...
Ako, že nie? Keď nastúpim do druhého vozidla, tak predsa neoznačujem prestup /stejne ako s PCL/. Systém by jednoducho zistil, ktorý záznam na karte je najnovší, zistil by, či lístok ešte platí, ak áno, nie je čo riešiť a optimalizuje, keď cesta netrvá viac ako polhodinu, keď máš kúpený hodinový lístok. Jediný problém by mohol nastať jedine vtedy, keby si prestúpil do druhého vozidla a cestoval do 4 zastávok.
V tom prehlade trati je niekolko nepresnosti, preto je dobre porovnat to s cennymi informaciami od vierohodneho pamatnika v #30090 (a reakcie v #30124 a #43219).
Keď sa o tom hovorí ,nemá nieto mapu siete mhd z roku 1950-1965?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Cathy
displey ukazoval nejaky refresh systemu cize kartu neakceptoval, ale listky vedelo stikat, lebo svietilo zelene svetlo ?
asi minuly tyzden to bolo dakedy...ale neviem ani ktora linka nic,zabudla som si napisat
?