Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peter55 #43636:
Už nema reklamu?
Reakcia na: Peter55 #43636:
403 ?
Ktore T3-ky maju aktualne emtest tabule? Viem o 381+383, 402+403. A dnes som videl nejaku červeno kremovu solo, 381 ani 383 to neboli.
Reakcia na: pedro77 #43634:
nebolo by to zlé, musela by sa však preložiť trať, čo pri súčasnej ochote investovať do ED je absolútna utópia.
Reakcia na: PTI #43631:
a neuvazuje sa o rekonstrukcii sturovej az po kuzmanyho? v tom pripade by linky ED smerujuce na kuzmanyho nemuseli krizovat cestu vobec
Reakcia na: Alco #43632:
heej,už tu raz mali byt do konca dajakeho mesiaca ? ? ?
Nezaručená informácia: vraj do konca mesiaca (február) by malo dôjsť do DPMK prvých 10 Shitelisov. Má niekto nejaké informácie bližšie?
Reakcia na: TA #43630:

V prvom rade chcem pozdraviť všetkých, ktorí tu ostali a ďalej prispievajú na toto fórum, hoci najmä obdobie po zavedení nového linkového vedenia v auguste ich stálo veľa nervov.
K Auparku a otázke Roosveltovej - z hľadiska dlhodobej koncepcie by mala ostať v úseku Hlavná - PFB obojsmerná. O jej zjednosmernení ako dočasnom sa uvažuje iba počas výstavby AUPARKu a riešení obchádzkových trás - vtedy s najväčšou pravdepodobnosťou sa dočasne zjednosmerní v smere PFB - Hlavná. Pribinova sa zjednosmerní opačne po ukončení výstavby AUPARKu. Bolo to vysvetlené. Križovanie komunikácie v smere V-Z pred Dargovom s ED je prevzaté z regulačného plánu, začína sa uvažovať o celej rekonštrukcii Štúrovej a vedení novej komunikácie v tomto smere až ďalej ku križovatke Š-M-R. Tak či tak ale niekde križovať električku je potrebné, o mimoúrovňovom krížení by som nerád fantazíroval.
Reakcia na: eMareq #43629:
aha, zaujímavé, takže aj Pribinovu zjednosmernia smerom na východ. No len aby sa na Hlavnej potom nevytvárali kolóny 🙂, keďže autá odchádzajúce z priestranstva pred Dargovom a Doubletree by Hilton budú mať len jedinú výjazdovú cestu.
Inak, na 1 pláne vyjadrujúcom dopravnú situáciu okolia Doubletree by Hilton som si všimol na Rooseveltovej naznačenú bus zastávku priamo pred vchodom hotela. Teda na južnej strane ulice, pričom Rooseveltova je zjednosmernená z opačnej strany. Teda nevidím jej zmysel.
Reakcia na: TA #43626:
Z emailu p. Titla (citát):

"pre dosvetlenie - výjazd z Hlavnej od Dargova doprava do Štúrovej je zatiaľ naznačený preto, aby vozidlá, ktoré prídu do oblasti parkoviska medzi Dargovom a Slovanom mohli odísť v smere západným, nakoľko Pribinova bude opačne zjednosmernená. V budúcnosti sa plánuje medzi Slovanom a Dargovom ozaj pešia zóna s podzemným parkoviskom. Ale to je otázka času a najmä financií."
Reakcia na: eMareq #43627:
dakujem za podporu. Ano, UDI treba! A tvrdo za tym pojdem.
Reakcia na: TA #43626:
Nieje ÚDI, nieje nič.
Ponechanie dopravy na Hlavnej je hlúposť - len to potvrdzuje fakt, že v KE sa robia ústretové kroky len voči IAD. Navyše toto odbočenie je prístupné už len z Pribinovej, keďže Rooseveltova je medzi Hlavnou a Krmanovou zjednosmernená.
maličká novinka, ani nie pred hodinou sa stala menšia nehoda električky č. 7 a osobného automobilu pri TUKE na tej nešťastnej svetelnej križovatke.. ale nič veľké
Reakcia na: TA #43620:
Pred križovatkou s Hlavnou je v pravidelných intervaloch vodorovné označenie BUS pruhu. Za napojením z Hlavnej už nie je ani jedno, takže mi z toho vychádza, že Hlavná ostane v tejto časti prístupná pre IAD. Akoby nestačilo, že sa nevyriešilo zrušenie prejazdu z Roosveltovej na Pribunovu krížom cez Hlavnú, ostane aj tento výjazd. Rád by som bol, keby to tak nebolo, ale MHD medzi Dargovom a Dvojstromom mi zmysel nedáva (takto by sa obchádzala zastávka NO).
Reakcia na: Nodes #43622:
aha, tak to je ine.. hmmmm.. zeby do casti dnesneho parkoviska zachadzalo predsa len mhd ??
Reakcia na: Dimi #43621:
Aj ja tam vidim nakreslenu sipku, ktora by mohla znamenat odbocovaci pruh. Kolajnice su ina vec.
Reakcia na: TA #43620:
Myslis na Hlavnej MHD ? Ano, opat sa hovori o elektricke, ale to je hudba buducnosti. Tie kolajnice tam teda nainstaluju pre pripad, ze by sa to naozaj niekedy udialo ?
na Hlavnej ja naznačená pešia zóna, ale zároveň aj pruh pre odbočenie z nej na Štúrovu. Jediné vysvetlenie mi prichádza na um, že sa tam plánuje MHD, čo je ale riadna somarina. ?
Reakcia na: jt #43618:
jj, viem o tom, prezentoval nam to pan Titl pri osobnom stretnuti. Vyzera to celkom k svetu, ovela lepsie, ako to predosle riesenie. To si priznal aj sam Titl. Zaroven tam vsak chyba napojenie kolajnic od Hlavnej ku Juznej Triede. Aj v dalsom suhlasim s Titlom. A to je, ze od ZST na Juznu triedu by nemala byt vyhybka spajajuca kolajisko do jedneho uz po odboceni elektricky v smere na Juznu triedu, ale az po prejdeni krizenia so Sturovou na juznej strane. Medzi krizovatkami Juzna Trieda-STurova a Hlavna-Sturova je rozumne nechat dvojkolaj jednemu aj druhemu smeru. Ma to tak byt z dovodu zabranenia upchania kolajiska medzi dvoma dolezitymi krizovatkami v pripade nehody, ci poruchy elektricky. Ale kedze na polozenie dalsej kolaje v oboch smeroch k uz existujucim nie su a nebudu peniaze, ostane sa pri tomto modeli a opat budu nastavat problemy.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.