Roky je cítiť výfukové plyny v starších Ikarusoch a aj Karosách, ale dá sa to vyriešiť, treba cestovať trolejbusom či elinou, alebo si zaobstarať bike ako ma jeden odborník z DPMK.
Bol by som veľmi rad ak by som sa s tým už nestretol. ?
hehe...nuz keby sme to robili na zivnost a do nakladov by sme ratali odpisy, mzdy...tak by sme isto skrachovali...
...ale ak by to bolo len ako bocny prijem pocas cesty do prace, tak nie ?
pripájam orientačné dĺžky:
A. Mier - Watsonova - Nová nemocnica (napojenie na trať cez Vojenskú ) 2,6 km + až na KVP ďalších 1,8 km
B. Dom umenia - Cassovia - 2,8 km
C. Mier - Podhradová - Mier - 1,2 km dvojstopovo + 1,1 km jednostopovo (cez Poliansku)
Dobrý deň prajem, neviem kam to mam písať napadlo ma len toto tu. Chcel by som Vás (ak je tu taký kto to vie podať ďalej) upozorniť na autobus Ikarus s číslom #4088. Vo vozidlo bolo cítit a aj vidieť výfokové plyny. Bolo to dosť neprijemné.
Bol by som veľmi rad ak by som sa s tým už nestretol. Ďakujem
Zastávka pred budovou, kde sídli Orange, T-Mobile, Porsche (miesto budúceho BCK III) sa zastávka plánuje spolu s výstavbou parkhose pri štadióne. Po otvorení štadióna a počas prvých play-off zápasov bola na tomto mieste dočasná zastávka MHD, ktorá pomáhala pri odchode masy ľudí z hokeja. Taktiež na električkovej zastávke čakali posilové spoje 2, 6, 7. V súvislosti s výstavou parkhouse sa má vybudovať výjazd z parkoviska, ktorý údajne nezhorší priepustnosť Štúrovej/Moldavskej (riadený svetelnou signalizáciou ? ).
uz si to prisposobujes ako ti to vyhovuje...co myslis ze ja neslapem na bus? ja len vravim ze od Bety sa trepat peso na Techniku je proste volovina....to je akokeby si chcel ist do stareho Tesca a vystupil na NO...ale prosim, ked to ty tak robis...nebudem ti branit ? ?
zle som sa vyjadrila, resp. to blbo vyznelo, písala som, že l55 je "nepotrebná" tú by trebalo zrušiť, naopak, l50 je podľa mňa skvelý nápad, viem je to cesta okolo sveta ale pre furčanov je to výhodný spoj oboma smermi. už dávnejšie som tu písala že by bolo vhodné zrušiť l55 pretože súčasne s l50 majú rovnakú trasu... a v samej podstate aj rovnakú konečnú akurát že iným spôsobom a že tými busmi čo by nechodili na l55 by mohli zahustiť interval na l50 (napr. aj preto, že chodí z námestia osl.) a aspoň by bola aká taká istota pri tých večne vynechávajúcich spojoch, že sa niečoho predsa len dočkáme...
diesel sa neoplati, pokial ho nevyzivas na cesty nad 15 km, nakolko studeny diesel ma spotrebu ako delo. Pri autobuse sa spotreba studeneho motora stupa az do cisel 200l/100km.
Potom sa cuduju, ze odchadzaju turbboduchadla a ine sucasti.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Cl3v3r
Bol by som veľmi rad ak by som sa s tým už nestretol. Ďakujem