Reakcia na: pedro77 #42911:
Je to viacnasobne izolovane, trolej TD tusim 4x 2 pary pred trolejom zeleznice a 4x 2 pary izolator pertinax v jednom smere, takze dokopy 16 izolatorov Pertinax a zeleznicny trolej na jednokolajnej trati je izolovany tusim 2x pred a 2x za priecestim, cize dokopy 4 (pravdepodobne keramicke) izolatory. Vlaky tam vsak maju pred priecestim prikazovu znacku na stiahnutie zberaca, takze uhlikova lista sa nikdy "nesuchnu" cez tu trolejovu krizovatku, ale v pripade "nehody", ze by sa tak z nejakej priciny nestalo, prejazd s dvihnutym zberacom by nemal zanechat nasledky, lebo ten izolovany usek aj tak nie je pod napatim.
TA
Je to ale len moja domnienka - nepamätám si, či ešte boli nejaké domy ( nie chatrče ) na dnešnom konci Floriánskej v roku 1991.
Avšak v mapách od VKÚ ( nepoznám však ostatné najnovšie vydanie ) je tá ulica zakreslená zle. Možno niekedy v minulosti tak išla, avšak tá ulička *, ktorá sa dnes považuje za Husársku, v podstate Husárskou ani nie je. Husárska vychádza zo západnej strany z Ungárovej a smeruje na severovýchod, kde sa následne spája s Floriánskou. Lenže v skutočnosti nič také neexistuje. Veď je tam prudký svah. Tá ulica, ktorá vychádza smerom na západ z Floriánskej teda Husárskou nemôže byť. Husárska sa v skutočnosti nachádza akurát hore na kopci, lemuje dnešný svah a končí na rovinke, kde ešte nedávno boli cigánske chatrče. Neviem však, ako to tam vyzeralo v minulosti - možno to kedysi bolo skutočne prepojené.