Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 5 #40744:
Ja neviem ale preco sa v tomto pripade za kazdu cenu nusi ist proti ludom. Bolo to uz odskusane L 27 od r. 1999 a fungovalo to. Jednak to odlahcilo na NO linkam na Furcu a bolo to rychle spojenie pre dolnu cast sidliska. A v pohode by som prestup bral ale nie ze budem cakat do 20 min na Palackeho. Ja neviem ale ked sa bavime o prestupnej tarife bavme sa o normalnych intervaloch v spicke nieco ako v BA , a ked to nejde tak nerobme mackopsa, lebo potom sme na hanbu s takou dopravou aku mame. Este aj Presov, ci Zilina je na tom hodne lepsie ako my....
Reakcia na: erikson #40742:
Stále som nepochopil, aký je problém na NO nastúpiť na čokoľvek smer Palackého a tam prestúpiť na L17. Ak ťa to "ani nenapadne", na priame túžby tu máme aj trolejbus.

Uvedom si, že zachádzka od ŽST cez Požiarnickú na NO aj so státím na križovatkách zožerie minimálne 5 minút navyše. Takto predĺžiš cestu tým, čo idú zo stanice, lebo Teba "ani nenapadne" prestúpiť (+navyšuješ vozkm). Zachádzka cez Bottovu by v tomto smere bola nezmyslom, všetky stanovištia jedným smerom treba koncentrovať v jednom mieste.
Reakcia na: Arksun #40741:
je otom aj niečo v archive TV JOJ- dnešne Prve noviny-11 minuta ?
Reakcia na: 5 #40739:
No a zase sme pri tom istom. Tak treba pripomenut ze hlavny prestupny uzol je NO a nie Palackeho. A vidime ako to dopadlo s tou L 27 doteraz. Bez zachadzky na NO bude nosit aj L17 vzduch. A druha vec ak mam vyuzit prestup na Palackeho v smere z NO na Furcu tak aby sme sa bavili o prestupnej tarife a ludia to vyuzivali tak interval by v spicke mal byt kratsi ako 10 min. Inak nikoho ani len nenapadne kvoli busu ktorý ide kazdych 20 min ist z NO na Palackeho.....
Reakcia na: tomik55 #40728:
Načo ku novej optime? Veď to je jedna ulička do ktorej prejdeš zo starej optimy. A inak 10 už nebude vôbec chodiť ku optime lebo sa nedohodli DPMK a OPTIMA.
Reakcia na: erikson #40724:
Čo máte všetci s tou zachádzkou L17 na NO v oboch smeroch? To kvôli prestupu medzi Palackého a NO, resp. opačne chcete zhovaďovať zachádzkami linku určenú primárne pre spojenie so ŽST? Málo spojov ide medzi Palackého a NO? 10, 10N, 15, 20, 20L, 31, 33, 50, 51, 52, 56 nestačí?

Re #40732 TA: Že L30 chodila prázdna sa nečudujem. Pri takej "obsluhe" by som si aj ja kúpil auto. Pravdu Ti poviem, ja by som im dal niekdajšiu 22-ku v trase ŽST - Pereš - Lorinčík - ŽST so sedlovým intervalom 90'. Stačil by tam 1 voz a garantujem Ti, že by boli spokojnejší ako dnes. Nech si majú priamu linku.
Reakcia na: Apeer #40736:
V tomto case je poddimenzovana aj L 6. Solo vozen je sardinkova konzerva.
Reakcia na: TA #40733:
V nedeľu podvečer a večer ide dosť študákov na L17 práve v úseku Staničné námestie - Považská, kde práve na tejto zastávke vystupuje plno veľa študentov a idú na intrák na Medickú, to isté máš aj na L19 v úseku Staničné námestie - Nová Nemocnica... ?
Reakcia na: TA #40733:
V smere Furca - ZST to zachadzka ako vravis skoro ani nie je. Len je otazka co s opacnym smerom?? Bottova alebo cez Požiarnicku ku parčiku?
Reakcia na: pedro77 #40725:
No tak 17 na Terasu z Furce budu vyuzivat asi iba ludia co nevedia co s casom ?
Reakcia na: erikson #40724:
zachádzka na NO v podstate ani nie je zachádzkou na NO, keďže zastávku by mala na Bottovej.

A čo sa týka študentov, nechápem, prečo sa tlačia do L 17, keď z Luníku VIII majú L 5, ktorej cesta na stanicu trvá takmer o polovicu kratšie ( samozrejme, ide o dobu, kedy L 5 premáva ).
Reakcia na: 5 #40714:

1. až takých idiotov z ľudí netreba robiť - komu ide domov jediný bus, zapamätá si aj odchody 40-minútového intervalu. Navýšenie kapacity o 50 percent je podľa mňa dosť. ( Aj tak chodila často L 30 prázdna - a to úplne prázdna. )
4. ten úsek je kratší, ale čo z toho, ak teraz idú zaviesť aj sedlovú L 52? Samotná existencia tejto linky je postavená na hlavu, nie ešte pridávanie jej spojov.
5. áno, MHD je pre ľudí, ale MHD musí byť efektívna. A vzhľadom na využívanú ponúkanú kapacitu zo strany obyvateľov Lorinčíka a Perešu, je aj 60-minútový interval viac než dosť ( mimo špičky ).
Reakcia na: tomik55 #40728:
Na com ficis?
V PIATOK RANO Okolo 8 KRATKA L34 na BRUSELSKEJ SA DO NEJ NEDALO NASTUPIT
treba uplne zrusit TZR vybudovat elektricku az do SACE
alebo castejsie Rky s prestupom na L26 lebo elektricky aj autobus do sace je hovadina
potom nieaku L30 ktora ostane len nepojde az ku optime ale bude koncit na PERESI alebo ludia budu dochadzat na elektricky peso
cela L10 az ku OPTIME ale az ku novej OPTIME
L26 bi isla castejsie a dlhe busi ludia zo sace by isli na elektricky
a RA by chodili na DPMK a stamad elektrickou R6 ale to by museli na vedeni trochu rozmyslat
a pridat na L15
L18 od 6 trosku castejsie
L53 MADRIDSKA-HANOJSKA-MIER,MLYNSKA BASTA-NO
27 je jedna uplna sprostost
lepsie je mat L53 po NO cez Mier s intervalom iba v spicke

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.