Rozprúdili ste tu poriadnu diskusiu o CL. Pripájam sa k názoru všetkých vodičov,že predávanie CL je dalšia vec navyše pre vodiča. Cestujúci si má zabezpečiť dostatok CL ak vie,že bude cestovať(CL nie sú podpultový tovar a možnosti na kúpu je neúrekom). Takže ak náhodou nemá CL tak by som predal aj za 20Sk aby nabudúce rátal s tým. Tá malá prirážka(2Sk) čo je, to niekomu nerobí problémy a tak nakupuje CL len u vodiča. Tak isto by ma zaujímalo čo má robiť vodič s peniazmi, ktoré za CL dostane (v niektorých prípadoch to je aj za 50-60CL), nemá vyfasovanú peňaženku-kasu.....? A ešte ak by si pravidelne cestujúci kupovali lístky tak vodič ich nemá dostatok. Tak napríklad u nás na KD nosíme 30x14 a 5x8 a to z jednoduchého dôvodu, lebo DP v prípade vykradnutia kabiny preplatí (ak!!!) len toto uvedené množstvo. O preplatení bundy a os.vecí ani nehovorím, aj ked zamestnávateľovi vyplýva zo zákona zabezpečiť miesto na uloženie os.vecí.
A ešte si predstavte takýto príklad: vodič ide prehodiť výhybku a začal by si baliť všetky veci v kabíne zobral ich so sebou a išiel prehodiť výhybku. Pri prehadzovaní výhybky často veľa riskujeme ak necháme otvorenú kabínu a aj dvere. Taký prípad už bol,že vodička išla prehodiť a ked sa vracala dokonalý bežec vybehol z voza aj s jej vecami...! A ak si všímame cestujúcich, sú aj takí ktorí evidentne snori čo všetko je v kabíne a nie je to zo zvedavosti.
Takže ja by som zakázal akýkoľvek doplnkový predaj, lebo to zdržiava vodiča (na zast.) alebo rozptyľuje (počas jazdy) a sekunda je niekedy veľmi málo.
A DP by nemal dať polovičné CL vodičovi ale zabezpečiť cestujúcim možnosť kúpiť si CL na zastávkach(mám na mysli automaty).
A PROSÍM TÍCH ČO NIE SÚ VODIČI ABY SA K TEJTO TÉME NEVYJADROVALI, LEBO NEVEDIA O ČOM TO JE.
VODIČ NIE JE INFORMÁTOR, ZA TO NIE SME PLATENÍ!!!Skúšky z poznania mesta a ulíc robia taxikári a nie my.
A ešte si predstavte takýto príklad: vodič ide prehodiť výhybku a začal by si baliť všetky veci v kabíne zobral ich so sebou a išiel prehodiť výhybku. Pri prehadzovaní výhybky často veľa riskujeme ak necháme otvorenú kabínu a aj dvere. Taký prípad už bol,že vodička išla prehodiť a ked sa vracala dokonalý bežec vybehol z voza aj s jej vecami...! A ak si všímame cestujúcich, sú aj takí ktorí evidentne snori čo všetko je v kabíne a nie je to zo zvedavosti.
Takže ja by som zakázal akýkoľvek doplnkový predaj, lebo to zdržiava vodiča (na zast.) alebo rozptyľuje (počas jazdy) a sekunda je niekedy veľmi málo.
A DP by nemal dať polovičné CL vodičovi ale zabezpečiť cestujúcim možnosť kúpiť si CL na zastávkach(mám na mysli automaty).
A PROSÍM TÍCH ČO NIE SÚ VODIČI ABY SA K TEJTO TÉME NEVYJADROVALI, LEBO NEVEDIA O ČOM TO JE.
VODIČ NIE JE INFORMÁTOR, ZA TO NIE SME PLATENÍ!!!Skúšky z poznania mesta a ulíc robia taxikári a nie my.
Papyr
Predstav si, ze v Nemecku zastavil osobny vlak na malej stanicke, nastupoval tam jeden invalid, ktoremu sa hned bezal venovat sprievodca, a do prveho vagona sa v tu istu dobu snazila dostat stara babicka. Vtom z lokomotivy zostupil strojvodca, pomohol babicke a vratil sa na tvoje stanoviste. Vojde sa ti to do tvojej socializmom odkojenej hlavy? On je predsa rusnovodic, a nie pomahac babickam!