55tku si odrezal neviem co nove tak chces dat na KVPcko ku Klastoru
a myslim, ze zrychlene linky maju opodstatnenie, ale fakt musia byt zrychlene...cize ako sa uz spominalo, pobrat ludi na sidlisku a max. 1-2 zastavky na dopravnych uzloch a ENDE.
cestovat z furce na techniku po novom ako pises: trolik + 18tka...ale 18tka by od 7:00 musela chodit asi kazdych 5-7min, aby sa vsetci ludia na 7:30 pomestili a prisli nacas + asi fakt dopr. situaciu poriesi len bus prhu, pretoze posilnujes este spoje v rannej spicke...cize viac busov, viac ludi v zapche :)) menej aut asi chodit nebude...
podla mna: uz ziadne odvsadial vsade, kratke linky, dobre intervaly (nosne linky kazdych 5 min) , nech robi DPMK linkove vedenie a nie starostovia ale to uz som vo sfere sci-fi ?
L34 kazdych 20min? Mozno by stacilo, ale po 16tej urcite treba kazdych 15min...ked sa ludia vracaju z prace, od NMM ide vacsinou plna...a to obcas pridu male busy
18 k TU je poriadna konina... teraz cez tu krizovatku pri technike 2x2 metre prechadzaju 2 autobusove linky, ktore tam maju problem v ramci dopravynch predpisov vobec prejst a vznikaju tam velke meskania
...inak ak si si nevsimol ked uz sme pri TU v tvojom navrhu tam Chyba priame spojenie so stanicou!
16 12 a 29 su kapitola sama o sebe, povodny navrh LV este bez pripomienok starostov uz so zrusenim 16 a zachadzkou 29 na podhradovu
Finančný plán na roky 2009 až 2011 o tom obmedzení vraví. Dôvod? Citát z FP:
"aby výsledok hospodárenia t. j. strata nebola vyššia ako výška odpisov z vlastných zdrojov a tým by bolo zabezpečené finančné krytie prevádzkových nákladov."
T.j. zoberieme cestujúcim a z toho znížime stratu resp. ju dorovnáme na úroveň výšky odpisov.
BTW, najviac sa bude škrtať u autobusov. U električiek sa výkony mierne posilnia, u trolejbusov obmedzia (resp. veľmi malá časť z výkonov TD sa presunie na ED). Manažérsky čin roka. Inak by ma veľmo zaujímalo, kde bude potom jazdiť tých 40 Citelisov, ďalších malých 30 plyňákov. Alebo sa počíta, že to bude vlastne aj stačiť.
Aj napriek tomu, že som tu dal vlastný návrh zdieľam názor, že pôvodný návrh nového linkového vedenia by bol pre Košice najlepší. ?
Ale napriek tomu ti na tvoje otázky odpoviem:
1. Áno. 10N, 34M,... ?
2. Ja zas stále nechápem, na čo Krásnej treba priame spojenie so Šacou... ?
3. OK, 56 zrušiť bez náhrady. ? ? (Srandujem.)
4. Všimol som si... ? V rovnakú minútu na zastávku Nám. Maratónu mieru, Radnica Starého mesta a Slovenský rozhlas by nevedel prísť ani Schumacher. ?
5. Mám zlý odhad, no... ? Keď tak rozmýšlam, reálnejší odhad bude 90 - 95%. ? V rannej špičke na 10, ale aj 34, je to dosť často plné aj 100 - 115%, ak nie viac. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
t.p