pre par dnami som tu videl link na obrazky, ze v Brne chodili namiesto elektriciek vlaky. To je riesenie. Viete si predstavit na takej 6tke ci 9tke vlak s 10timi voznami ? 1000 cestujucich bez problemov prepravime ? ? ?
presne tak. Je vela liniek. Stacila by polovica s prepracovanym systemom prestupov. Nosne linky kazdych 5 minut. Nato by sa ale museli dodrziadat casy (teda museli by byt vypocitna ekorektne , nie ako na napr. 19tke) a treba poriesit ranne zapchy (bus pruhy :))
55tku si odrezal neviem co nove tak chces dat na KVPcko ku Klastoru
a myslim, ze zrychlene linky maju opodstatnenie, ale fakt musia byt zrychlene...cize ako sa uz spominalo, pobrat ludi na sidlisku a max. 1-2 zastavky na dopravnych uzloch a ENDE.
cestovat z furce na techniku po novom ako pises: trolik + 18tka...ale 18tka by od 7:00 musela chodit asi kazdych 5-7min, aby sa vsetci ludia na 7:30 pomestili a prisli nacas + asi fakt dopr. situaciu poriesi len bus prhu, pretoze posilnujes este spoje v rannej spicke...cize viac busov, viac ludi v zapche :)) menej aut asi chodit nebude...
podla mna: uz ziadne odvsadial vsade, kratke linky, dobre intervaly (nosne linky kazdych 5 min) , nech robi DPMK linkove vedenie a nie starostovia ale to uz som vo sfere sci-fi ?
L34 kazdych 20min? Mozno by stacilo, ale po 16tej urcite treba kazdych 15min...ked sa ludia vracaju z prace, od NMM ide vacsinou plna...a to obcas pridu male busy
18 k TU je poriadna konina... teraz cez tu krizovatku pri technike 2x2 metre prechadzaju 2 autobusove linky, ktore tam maju problem v ramci dopravynch predpisov vobec prejst a vznikaju tam velke meskania
...inak ak si si nevsimol ked uz sme pri TU v tvojom navrhu tam Chyba priame spojenie so stanicou!
16 12 a 29 su kapitola sama o sebe, povodny navrh LV este bez pripomienok starostov uz so zrusenim 16 a zachadzkou 29 na podhradovu
Finančný plán na roky 2009 až 2011 o tom obmedzení vraví. Dôvod? Citát z FP:
"aby výsledok hospodárenia t. j. strata nebola vyššia ako výška odpisov z vlastných zdrojov a tým by bolo zabezpečené finančné krytie prevádzkových nákladov."
T.j. zoberieme cestujúcim a z toho znížime stratu resp. ju dorovnáme na úroveň výšky odpisov.
BTW, najviac sa bude škrtať u autobusov. U električiek sa výkony mierne posilnia, u trolejbusov obmedzia (resp. veľmi malá časť z výkonov TD sa presunie na ED). Manažérsky čin roka. Inak by ma veľmo zaujímalo, kde bude potom jazdiť tých 40 Citelisov, ďalších malých 30 plyňákov. Alebo sa počíta, že to bude vlastne aj stačiť.
Tak si zavoláme na pomoc M.K. Možno nám pomôže Pražský výběr... ?
Re #38974 Isidor: Nestraš, mne stačí aj alfa a omega v minulom čase... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Záchvat
Re #38979 eMareq: Tak toto Ti v žiadnom prípade nepodpíšem... ?
To mám ešte aj do práce prestupovať? Tha čo si...