Aj napriek tomu, že som tu dal vlastný návrh zdieľam názor, že pôvodný návrh nového linkového vedenia by bol pre Košice najlepší. ?
Ale napriek tomu ti na tvoje otázky odpoviem:
1. Áno. 10N, 34M,... ?
2. Ja zas stále nechápem, na čo Krásnej treba priame spojenie so Šacou... ?
3. OK, 56 zrušiť bez náhrady. ? ? (Srandujem.)
4. Všimol som si... ? V rovnakú minútu na zastávku Nám. Maratónu mieru, Radnica Starého mesta a Slovenský rozhlas by nevedel prísť ani Schumacher. ?
5. Mám zlý odhad, no... ? Keď tak rozmýšlam, reálnejší odhad bude 90 - 95%. ? V rannej špičke na 10, ale aj 34, je to dosť často plné aj 100 - 115%, ak nie viac. ?
napadla ma jedna vec....miesto klbakov kupme poschodove busy, vojde sa tam viac ludi, alebo este lepsie take turisitkce vlaciky na statie ? .....velmi vymyslam no ne? ?
no niekto z vas tu pisal ze L 18 konci cele poobedie na Masi, nie je to pravda...iba jedna linka za hodinu....ja by som privitala keby L31 chodila tak jak je ale celodenne 2x za hodinu....vecer je nemozne ist do mesta a z mesta, ked vam ide raz za hodinu....co ak vynecha? ?
Zaujímalo by ma viacero vecí. Na každej linke chceš mať písmenká a kombinovat na zastavke, kam to ide? Lebo mi to tak pripada:
Zrušiť L51 - náhrada L10 (posilnená), budeš musieť urobiť 10n, lebo nebudes mat tolko kilometrov aby šli všetky na LVIII.
Podobne na L53, pridať na L27, 34, opäť nie na celej trase, možno by ti vyšlo len pár smiešnych spojov. Podľa môjho názoru je L53 riešená dobre, len aby bola spustená.
Neviem či chceš spôsobiť ešte väčší odliv ľudí z MHD, ale Krásna po tvojom návrhu: "52: Zrušenie - náhrada: 13+7+20/13+R2+16/26" asi fakt začne cestovať autom, lebo prestup cez 3 spoje, to je na malé Košice dosť.
L56 tiež nelogické, ako môžeš dať za náhradu spoja THC-NO-Šaca linku 25, ktorá ide najprv na NMM a až potom na NO. Tým spôsobíš to, že všetci cestujúci z L56 pôjdu na NO a odtiaľ do Šace, určite nie okolo celého mesta, lebo je to o polovicu kratšie.
Zároveň pri tých všetkých viazaniach linky na linku aké si vymyslel no neviem či to bude fungovať, ale skôr nie ako áno, lebo ráno sa meškania pohybujú v niekoľkých desiatkach minút, kde ako a potom vodiči nestíhajú otáčať. Viď taká L34, môžeš niekedy šľapať ako chceš, aj tak budeš meškať, aj večer.
Prepáč taký musím si rypnúť, ale 60-80% znamená že tam ešte vtrepeš najmenej 1/5 autobusu, alebo tamer polovicu. To ešte nie je fajne plné. Fajne plné je keď ani noha sa nevojde, boli aj sú také situácie na iných linkách.
Lenže o rok vo voľbách môžu dostať kopanec do zadkov. Pritom netreba veľa. Stačí pochopiť, že dotácia do MHD nie je liatie do čiernej diery, ale INVESTÍCIA do zdravého a normálneho fungovania mesta. Neostáva iné len veriť, že už o rok im to ľudia zrátajú a príde niekto, kto to už pochopil.
raz vravíš, že L 15 nechodí dostatočne často, teraz zase, že od HyperTesca nechodia dostatočne často spoje na Furču. Ale ak chceš porovnať situáciu s ŤHC, tak si treba najprv uvedomiť, že touto zastávkou chodia na ŤHC všetky linky, zatiaľ čo z Furče sa MHD rozvetvuje aj smerom na Prešovskú cestu ( L 27 ) a je tu aj ďalší výjazd v podobe Sečovskej cesty. Takže je jasné, že nemôže od HyperTesca chodiť rovnaký počet spojov na ŤHC aj na Furču. ( Alebo potom nejakú inú linku - napr. L 27 - zrušiť a jej spoje pridať do CP trolejbusov - to by sa Ti však asi tiež nepáčilo, keďže väčšina Furčanov tvrdí, že trolejbusy neuznáva, keďže sú pomalé a podobne. )
Počuj jake zveličovanie: Každy deň idem od Tesca a stojim tam minimalne pol hodinu (nie, že mi nejde spoj...) a na THC ide 8 z 10 busov čo pridu ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes