Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 5 #38962:
Nezdielam velmi taky optimizmus.
Reakcia na: Dispecer #38947:
Zaujímalo by ma viacero vecí. Na každej linke chceš mať písmenká a kombinovat na zastavke, kam to ide? Lebo mi to tak pripada:

Zrušiť L51 - náhrada L10 (posilnená), budeš musieť urobiť 10n, lebo nebudes mat tolko kilometrov aby šli všetky na LVIII.

Podobne na L53, pridať na L27, 34, opäť nie na celej trase, možno by ti vyšlo len pár smiešnych spojov. Podľa môjho názoru je L53 riešená dobre, len aby bola spustená.

Neviem či chceš spôsobiť ešte väčší odliv ľudí z MHD, ale Krásna po tvojom návrhu: "52: Zrušenie - náhrada: 13+7+20/13+R2+16/26" asi fakt začne cestovať autom, lebo prestup cez 3 spoje, to je na malé Košice dosť.

L56 tiež nelogické, ako môžeš dať za náhradu spoja THC-NO-Šaca linku 25, ktorá ide najprv na NMM a až potom na NO. Tým spôsobíš to, že všetci cestujúci z L56 pôjdu na NO a odtiaľ do Šace, určite nie okolo celého mesta, lebo je to o polovicu kratšie.

Zároveň pri tých všetkých viazaniach linky na linku aké si vymyslel no neviem či to bude fungovať, ale skôr nie ako áno, lebo ráno sa meškania pohybujú v niekoľkých desiatkach minút, kde ako a potom vodiči nestíhajú otáčať. Viď taká L34, môžeš niekedy šľapať ako chceš, aj tak budeš meškať, aj večer.
Prepáč taký musím si rypnúť, ale 60-80% znamená že tam ešte vtrepeš najmenej 1/5 autobusu, alebo tamer polovicu. To ešte nie je fajne plné. Fajne plné je keď ani noha sa nevojde, boli aj sú také situácie na iných linkách.
Reakcia na: Nodes #38952:
Lenže o rok vo voľbách môžu dostať kopanec do zadkov. Pritom netreba veľa. Stačí pochopiť, že dotácia do MHD nie je liatie do čiernej diery, ale INVESTÍCIA do zdravého a normálneho fungovania mesta. Neostáva iné len veriť, že už o rok im to ľudia zrátajú a príde niekto, kto to už pochopil.
Reakcia na: Peter55 #38960:
Skoordinovat sa nebude dat, ani ked sa vrati stare. Vela liniek.
Reakcia na: TA #38957:
Nechcem toľko spojov ako na THC ale aby chodili Tbusy načas + nejake 3 odchody v hodine tak do 20:00.

Sučasne LV sa už neda asi nijak skoordinovať ? Zbytočne davať dajake navrhy ajtak budu vlačiky.
Reakcia na: Dispecer #38958:
A to mam isť L27 na stanicu prwestupiŤ na L17 a potom prestupiť na L19?
Reakcia na: Peter55 #38956:
Citujem:
"55: Zrušenie - náhrada: 27+17+19"
Reakcia na: Peter55 #38955:
raz vravíš, že L 15 nechodí dostatočne často, teraz zase, že od HyperTesca nechodia dostatočne často spoje na Furču. Ale ak chceš porovnať situáciu s ŤHC, tak si treba najprv uvedomiť, že touto zastávkou chodia na ŤHC všetky linky, zatiaľ čo z Furče sa MHD rozvetvuje aj smerom na Prešovskú cestu ( L 27 ) a je tu aj ďalší výjazd v podobe Sečovskej cesty. Takže je jasné, že nemôže od HyperTesca chodiť rovnaký počet spojov na ŤHC aj na Furču. ( Alebo potom nejakú inú linku - napr. L 27 - zrušiť a jej spoje pridať do CP trolejbusov - to by sa Ti však asi tiež nepáčilo, keďže väčšina Furčanov tvrdí, že trolejbusy neuznáva, keďže sú pomalé a podobne. )
Reakcia na: Dispecer #38947:
Zrušiš L55 a čo bude chodiť z KVP na Furču? Ano L18+Trolejbus ale keď ho neposilniš tak to je nanič lebo už teraz chodia prepchate ?
Reakcia na: tbus #38943:
Počuj jake zveličovanie: Každy deň idem od Tesca a stojim tam minimalne pol hodinu (nie, že mi nejde spoj...) a na THC ide 8 z 10 busov čo pridu ?
Reakcia na: tomik55 #38934:
Ano jasne zrušiť linku na Furču a zriadiť linku na THC. Normalne by som vraždil ťahanovčanov.
Reakcia na: tomik55 #38933:
A mysliš, že keď pridaš od SOU nemusiš inde ubrať? To s tou L15som napsial preto lebo to je taky nezmysel jak ten tvoj navrh.
Reakcia na: 5 #38948:
Pretoze MHD chapu ako pritaz, ktorej sa treba zbavit.
Reakcia na: 5 #38946:
aj preto by mala MHD po výstavbe Auparku chodiť 1 stranou NO a nie nezmyselne oboma stranami. Ak už majú chodiť autobusy a trolejbusy pešou zónou, tak oboma smermi, inak to nemá logiku.
Tým by sa zabezpečil bezkolízny prestup z električky na autobusy a trolejbusy a naopak.
Reakcia na: 5 #38945:
Lebo pre vodiča sú len dve možnosti: buď všetko písať dennodenne do stasky, ktorú aj tak nik nečíta (aspoň mne to tak pripadá), alebo to nepísať, ale vtedy je všetko v poriadku. Vyskúšal som už všetko a rezignoval som. Čakám kedy rezignujú cestujúci a bude kľud. Veď semafórpalko Vám pomôže. Pozdravujem prešovskopalackého bossa. Keď tu bude niekto v budúcnosti poznať pojem "bus pruh", tak sa máme o čom baviť.
Reakcia na: 5 #38946:
Uznavam. Ale ked sa nezmestim do gumokolu, tak hladam dalsie sposoby. Napr. o to viac, ked viem, ze na NO chcem vystupit a ist este do mesta.
Reakcia na: LeLe #38944:
Prečo stále vychádzame z predpokladu, že sa budú musieť škrtať spoje? Len dovtedy sa budú šrktať, kým budú vo vedení takí múdri ako dnes. Namiesto toho, aby riešili akútny problém - doprava ako základný prepoklad fungovania normálneho života v meste, oni sa na konferencii zaoberajú významom regionálnej samosprávy!!! Veruže by som im na túto tému mal čo povedať!
http://www.kosice.sk/article.asp?id=4248
Reakcia na: tomik55 #38928:
Nesúhlasím, linka 34 poobede v smere na Sídl. Ťahanovce chodí občas aj fajne plná (60 - 80% odhadom)... ?

Elektrièky:
Súèasný stav, väčšie úpravy v CP.

Autobusy:
10: Posilniť (hlavne v rannej špièke) na úkor 51 a zabezpečiť náväznosť spojov pri OC Optima, Luník VIII, Stodolova a DPMK na linku 30.
11: Súčasný stav.
12: Zabezpečiť prestup na linku 29 v zastávkach Atletická, Vodárenská a Mier (v smere do mesta, zrušenie 16tky, posilnenie 29).
13: Celodenne na trase Krásna - Važecká a späť, náväznosť buď na linku 7 alebo linku 9. (zrušenie 52).
14: Súčasný stav, max. malé úpravy v CP.
15: Posilniť (hlavne v rannej špičke) na úkor 55.
16: Zrušenie (náhrada 12+29).
17: Súčasný stav, max. malé úpravy v CP.
18: Súčasný stav s malou zmenou trasy: ... - Štadión TU - TU - Amfiteáter - ... v oboch smeroch.
19: Posilnenie (v rannej špičke o cca. 1-2 spoje okolo 07:00 z KVP) a malá zmena trasy: ... - Amfiteáter - Radnica - ... v oboch smeroch (nahradí 18).
20: Mierne posilnenie v rannej i poobedòajšej špièke.
21: Súčasný stav.
22: Zmena trasy: Baňa Bankov - Amfiteáter - TU - SRo - Dom umenia - Staničné nám. - Pošta 2 - Mlynská bašta - Národné nám. - Svornosti - *Rampová* - Džungľa (- Plťová - Džungľa) a späť.
23: Skrátenie po Staničné nám.
24: Súčasný stav.
25: (Hanojská - Berlínska/Belehradská-Budapieštianska - Bruselská - Madridská -) Ťahanovská - Dopravná - Mier - Mlynská bašta - Nám. osloboditeľov - Moldavská - Poľov a späť, v rannej špičke aj na Sídl. Ťahanovce (so zrušením 56 a náväznosťou na linku 20)
26: Ako si USS zaplatí, tak bude mať (26P sa prečísluje na 16)
27: Posilnenie v smere z Lingova (v akom čase mi je jedno)
28: Súčasný stav.
29: Posilnenie a náväznosť spojov k 12tke (vláčik v trase Atletická - Mier snáď nevadí, nie?)
30: Celodenne po trase: DPMK - Luník VIII - OC Optima - Pereš - Lorinčík - OC Optima - Spoloč. pavilón - DPMK
31: Súčasný stav, max. malé úpravy v CP
32: Zrušiť, resp. dostane trasu po 54rke, ktorá sa mierne posilní.
33: Súčasný stav.
34: Posilnenie v smere zo Sídl. Ťahanovce v rannej špičke o cca. 2 - 3 spoje okolo 07:00

51: Zrušenie - náhrada: 10
52: Zrušenie - náhrada: 13+7+20/13+R2+16/26
53: Zrušenie - náhrada: 27/34 (aj tak vlastne ani spustená nebola...)
54: Zrušenie - náhrada: 32 (viď vyššie)
55: Zrušenie - náhrada: 27+17
56: Zrušenie - náhrada: 25

RA1-RA8: Súčasný stav

Trolejbusy:
71-73: Súčasný stav, možné úpravy CP.

Noèné linky:
Súčasný stav.

Legenda:
+ prestup
/ alebo
*Rampová* nová zastávka

Viem, že teraz rozprúdim diskusiu ešte viac, viem, že MHD má byť pre každého, ale nesmie byť však na mieru každému obyvateľovi, na to sú taxíky a iné formy dopravy. ? V mojom návrhu som sa snažil zohľadniť také "najdôležitejšie" mne známe "sťažnosti" na MHD.
Reakcia na: Nodes #38940:
Jedno je pravda. Z električky (SOU dopravné) smerom na THC sa nedá nikde bezkolízne prestúpiť (ani Dom umenia, ani NO). Všade je to pešia obchádzka + semafór. Asi preto sa všetci pchajú do autobusov, kde môžu prestúpiť v rámci toho istého stanovišťa.
Reakcia na: matway #38905:
Vodič MHD musí dávať písomné stanovisko k tomu, prečo sú na niektorých linkách sci-fi chronometráže? Už odkedy sa o tomto probléme vie a čo sa opravilo? Nič. Požiadajme o písomné stanovisko odborníkov na prípravu dopravy, referát pre dementné chronometráže, prečo PROBLÉM NERIEŠIA?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.