Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: VLI #38421:
Hmmm, skoro by som zabudol, wow, to je uz 15 rokov, ako ten cas leti... Takze presne pred 15 rokmi som si na zaklade pisomnej ziadosti vypytal volno od riaditela skoly a v pondelok tusim o 13:00 sa odviezol prvym riadnym spojom aj s papalasmi ?

Ale inak prvy trolejbus vysiel do ulic mesta na skusobnu prevadzku uz 2.9.1993, vozovna este nebola zatrolejovana, tak sa na posun pouzival traktor ?

Zial, sucasna doba trolejbusom v Kosiciach velmi nepraje... Vobec sa neinvestuje do novych trati, ani do trolejbusov a tie prve su akurat na hranici zivotnosti, ktora je prave 15 rokov. Ide o 50% vozidloveho parku, ktory by sa mal v blizkej buducnosti obnovit... Kvoli narokom ako je nizkopodlaznost sa tak malo stat uz davno aspon nakupom par kusov, ktorymi by sa dali garantovat NP spoje.

Ak sa teda v horizonte 3 az 5 rokov situacia v TD vyrazne nezmeni, o par rokov budeme uz len smutne spominat. V roku 2013 bude mozno sanca v ramci EHMK pouzit karoserie trolejbusov na nejaku uletenu kulturnu akciu...
Reakcia na: Dispecer #38445:
Povedal by som, ze skor "blby narod"... Pohodlny narod bude radsej cestovat s prestupom na kazdu chvilu iducu elektricku, ale blby bude radsej cakat celu hodinu na ten svoj vytuzeny autobus, ktory ho privedie priamo do ciela.

Ale vysledny efekt bude taky, ze tym par jednotlivcom, co sa stazuju starostovi, bude vyhovene a ostatni to budu vnimat ako zhorsenie kvality cestovania a hladat ine moznosti cestovania.

Potom sa zisti, ze urcite spoje alebo komplet linka je nevyuzita a v konecnom dosledku na to doplatia aj ti blbi, ktori by uz pristali aj na prestupovanie, ale to uz bude prilis neskoro.

Z uvedeneho vyplyva, ze moznost kafrania nekompetentnych a problematiky neznalych starostov do remesla dopravneho podniku je velmi nestastne riesenie, ktore skodi vsetkym.
Reakcia na: Dispecer #38445:
nie pohodlný, ale dementný ( nič osobné voči ním ) ?. Žiaľ, to nie je ani tak už o národe, než o hrdosti starostu - aký je on skvelý, čo všetko vybavil pre svoje ovečky - a pritom im vybavuje zhoršenie súčasného stavu.
Reakcia na: t.p #38441:
účelová CSS by to mohla vyriešiť.

Re #38443 t.p : to je pekné od nich, že starú L 13 chcú naspäť a zároveň z nového si ponechať L 52. Ak by to každá MČ takto chcela, odkiaľ sa vezmú ďalšie ( neobjednané ) km od mesta?
Reakcia na: Isidor #38444:
Tomu sa hovorí "pohodlný národ"... ?
Reakcia na: t.p #38443:
paráda, takže ľudia v Krásnej radšej 2x za hodinu "do mesta" než 4x za hodinu k trom električkovým linkám, ktoré pokračujú bez zápch ďalej všetkými smermi. To sa môže stať asi naozaj len v tomto Kocúrkove ?
Reakcia na: Nodes #38442:
to netusim, v kazdom pripade navrat linek 13 a 52 je oficialna pozadavka starostu MC Krasna
t.p.: Do akej miery je realny navrat do predchadzajuceho stavu?
Reakcia na: TA #38435:
neviem ako by bol v tomto pripade technicky riesitelny vjazd a vyjazd na drazne teleso, v konecno dosledku by to mohlo skomplikovat dopravu na slaneckej
Reakcia na: Nodes #38438:
Ak rada starostov vie pretlacit zmeny lv, mala by ma dostatok vplyvu na presmerovanie toku penazi v rozpocte mesta. Okrem toho starostovia su predovsetkym politici, robia to, co chcu obcania. Aby mohli robit to, co je spravne, a ist proti voli vecsiny volicov potrebuju:
a.) presvedcit ze to, co volici chcu nie je vzdy to co skutocne potrebuju
b.) mat k dispozicii spravnu mnozinu faktov. Napr. taku, ze v spicke su na Slaneckej zapchy a priama autobusova linka je v konecnom dosledku pomalsia ako prestup na elektricku
Reakcia na: Nodes #38437:
Neviem, starostovi som pisal dnes.
t.p.: BTW. Rekonstrukcia trate. Viete, akymi pakami dosiahnut pridelenie penazi na cely usek?
Reakcia na: t.p #38433:
Predpokladam, ze starosta to zmiatol zo stola a trva na stave pred 1.8.
Reakcia na: t.p #38433:
k 5. bodu v poradi ( označenému ako číslo 3 ) by som dodal, že najideálnejšie by bolo vytvoriť spoločnú zastávku pre ED a AD. Aby nemuseli ľudia prechádzať na iné stanovištia, prebehávať cez cestu a podobne. Zároveň by sa tak mohlo zefektívniť vyčkávanie spojov L 13 na dané električkové spoje.
Hotovo! Križovatku Prešovská-Sečovská spustia postupne
http://www.korzar.sk/clanok.php3?sub=26.9.2008/94245K

"Termín je koniec septembra, kedy má byť celý dopravný uzol hotový. V utorok previedli zaťažkávaciu skúšku mosta, keď nim prešlo 16 naklaďákov s hmotnosťou 32 ton."
"V prvej fáze bude uvedená do užívania vetva smerujúca od Michaloviec do centra mesta a na Rožňavu vrátane hlavného mostného objektu."
"Motoristi zaregistrujú prvú a definitívnu zmenu po prvej dekáde októbra, kedy sa predpokladá spustenie vozidiel v smere od Michaloviec na hlavný mostný objekt."
"Lievik investor nepripúšťa. Keby bola doprava od Michaloviec v mieste nájazdu na most zvedená do jedného jazdného pruhu, vozidlá smerujúce do centra mesta by na pomerne krátkom úseku museli prechádzať cez dva jazdné pruhy. Práve tam by dochádzalo k spomaleniu a ku kolíznym situáciam. Nepredpokladáme, že by sa mali vytvárať kolóny. Tí motoristi, ktorí prichádzajú od Prešova majú voľný a bezproblémový prejazd týmto úsekom. Je to dobré riešenie a iné alternatívy nie sú na mieste."
"V polovici októbra by popod železničný most v jednom jazdnom pruhu, ktorý rozšíril komunikáciu, mali začať premávať prvé vozidlá."
Reakcia na: TA #38431:
Hej na to som starostu Krasnej upozornil:
nesuhlasim aj z nasledovnych dovodov:
1.) zhorsuje to dostupnost v krasnej z intervalu ranna spicka/ sedlo/ poobednajsia spicka/ noc - vikend 15/15/15/20 na 15/30/15/30
2.) pocas rannej a poobednajsej spicky sa na slaneckej tvoria zapchy, ktore sposobuju meskanie a predlzuju cestovanie. ...
1.) Oprava elektrickovej trate a nasledne skratenie cestovneho casu elektriciek v useku VSS Krizovatka - Vazecka
2.) Zavedenie preferencie pre elektricky na semaforom riadenych krizovatkach
3.) Rekonstrukcia autobusovej zastavky vazecka, ktora by umoznila rychlejsi prestup.
4.) Zrusenie linky 52 a posilnenie linky 13 v intervale minimalne: 7,5/12/10/15 kde v noci by bola synchronizovana s linkami 3 a 7
5.) predlzenie linky N2 do krasnej celonocne
Z dlhodobeho hladiska je toto riesenie pre Krasnu lepsie ako navrat pred 1.8.2008.
Reakcia na: pedro77 #38417:
Nenapíšem, lebo neviem. Všetko sú to len moje primitívne úvahy. Ale na druhej strane, veľa dobrých nápadov vzišlo z primitívnej myšlienky. ?

Re #38425 Dimi: A je čo oslavovať? Dnes podľa mňa nie. Súčasnú situáciu v MHD by asi najlepšie vystihla vyčačkaná 6270 na trase historickej L70 s Filipkom za volantom. ?

OT1: Včera sa mi veľmi páčil jeden z titulkov v Korzári. "Bábkové divadlo poteší deti Filipkom a ježibabou." ?
OT2: Naša obľúbená hovorkyňa pani Geročová už na magistráte nepracuje. ?
Reakcia na: t.p #38426:
zaviesť staré a nechať práve to, čo najviac konkuruje ED. Logika za všetky drobné. ?

Re #38427 Nodes : ak vôbec raz za hodinu. Na " okrajové " linky L 20, L 25 a podobne by mali zaviesť lákavý 2-hodinový interval, aby až potom dotyční starostovia zistili, aké super bolo predchádzajúce linkové vedenie.
Tak aj ja prajem trolikom vsetko naj a este vela vela patnastych vyroci ? ale oslavu by som rad ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.