Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: t.p #38426:
Za pravidelne náhodne príležitostnou dopravou podľa Ing. vrattepriamelinky sa im zachcelo? Majú pravdu, linky s intervalom 2x do hodiny boli predsa lepšie. Však teľo vytrimeme na zastávke, 30 minút nie je až tak veľa. Prestupy od MHD odrádzajú a cestujúci (by) si nezvykli. A čo takto potom zrušiť prestupné lístky a dať jednorazový v cene 14/17 alebo 20 Sk?

Re #38427 Nodes: Ráno - na obed - večer! ?

Re #38433 t.p: To bude voda na mlyn obyvateľom Jazera. Už vidím ako budú naliehať, aby sa L13/52 naspäť vrátila (celodenne), lebo keď sa stane zrážka IGK s elou, tak neustále pindajú, že im tam potom nič nejde. Ešte by mohli žiadať predĺženie L19 až po Važec, lebo musia prestupovať a prechádzať cez Slaneckú.

4.) Zrusenie linky 52 a posilnenie linky 13 v intervale minimalne: 7,5/12/10/15 kde v noci by bola synchronizovana s linkami 3 a 7

Ten 7,5 min. interval bude vychytávať čo? Sem tam sa niektorý strafí do nejakého odchodu jednej či druhej linky. Dnes je L13 (po politickej dohode) naviazaná na L9.

Re #38448 Sarko: Jedna vec je, že tu máme 22 starostov, z ktorých niektorí tomu nerozumejú a potom isté politické pozadie, kde sa angažuje (dí)Džej eF, ktorý neváha spraviť bububu, keď nebude vyhovené tomu či onému starostovi. Veď momentálne nový hit v oblasti linkovania je ten, že najlepšie linkovanie bude vtedy ak bude všetkých 22 starostov spokojných. ? Samozrejme, tomuto stavu sa dalo dávno predísť, ale tu sa stále omieľalo ako MHD môže byť zásadne neprestupná, ako to inak nejde.

Re #38452 Kari: Na rokovania so starostami chodil aj Džej eF, lenže jemu šlo o to, aby si udržal kreslo a nie o lepšiu dopravu a aby na VÚCke vyloboval určité výhody (tam SMK paktuje so SMER-SD). Osobné záujmy sú predsa prednejšie ako verejný záujem. Ta ňe? ?
Reakcia na: Sarko #38448:
osobne si myslím, že keby sa v Krásnej urobilo mieste referendum, min. 80% ľudí by uprednostnilo riešenie 52 na NO s int 30, ako 13/3+7 s int 15 min. Ľudia sú proste pohodlní.

Chyba sa stala inde, to tvrdím od počiatku. NLV nebolo nijako politicky vylobované, a to je chyba Filipka a celého "politického" vedenia DPMK. Mali sa stanoviť pravidlá, tie sa mali pánom starostom vysvetliť a dať schváliť na MZ a na základe toho sa malo NLV pripraviť a spustiť. Takéto veľké zmeny sa nerobia partizánskym spôsobom a príprava aj zavedenie NLV bola jedna veľká partizánčina a ukážka amatérizmu. Na rokovania so starostami MČ nemali posielať politicky neskúsených (aj keď odborne zdatných) mladíkov, ale to si mali uvariť doma páni politici a až potom môžu nastúpiť odborníci a pracovať.
Reakcia na: 5 #38400:
No ano, ale aj tie primitivne riesenia nieco stoja. ? Na dialniciach je situacia ina, pri instalovani nejakeho sofistikovaneho systemu sa na Slovensku odhaduju investicie na nejakych 20 miliard Sk. Instalovanie systemu na malom uzemi by urcite tolko nestalo, aby to bolo potrebne riesit ako na dialniciach. Na maps.google som si pozrel, ze okruh Hviezdoslavova - Moyzesova - Sturova - Palackeho - Protifas. bojovnikov - Stefanikova ma 3,9 km a zabezpecenie kamerovymi snimacmi pri vstupe/vystupe by bolo treba na 13 krizovatkach. Bolo by zaujimave prepocitat, kolko by stal takyto plnohodnotny system s obsluhou napr. dvoma osobami + nejaka udrzba + technici a kolko by stali vydavky za tlac a distribuciu tych znamok, platy tych policajtov, platy dalsich administrativnych pracovnikov a trebars este spotreba papiera a to vsetko vyhodnotit z dlhodobeho hladiska, co sa oplati. ?
Reakcia na: TA #38413:
DPMK je pre Solaris nezaujimavy? Tak tych 41 kusov, ci kolko ich mame, to je take zanedbatelne mnozstvo? A to sa v rokoch 2002 az 2005 kupovali len vylucne Solarisy. Problem bude asi niekde (v niekom) inde ?

Bozechran Outclaim... ?
Reakcia na: VLI #38421:
Hmmm, skoro by som zabudol, wow, to je uz 15 rokov, ako ten cas leti... Takze presne pred 15 rokmi som si na zaklade pisomnej ziadosti vypytal volno od riaditela skoly a v pondelok tusim o 13:00 sa odviezol prvym riadnym spojom aj s papalasmi ?

Ale inak prvy trolejbus vysiel do ulic mesta na skusobnu prevadzku uz 2.9.1993, vozovna este nebola zatrolejovana, tak sa na posun pouzival traktor ?

Zial, sucasna doba trolejbusom v Kosiciach velmi nepraje... Vobec sa neinvestuje do novych trati, ani do trolejbusov a tie prve su akurat na hranici zivotnosti, ktora je prave 15 rokov. Ide o 50% vozidloveho parku, ktory by sa mal v blizkej buducnosti obnovit... Kvoli narokom ako je nizkopodlaznost sa tak malo stat uz davno aspon nakupom par kusov, ktorymi by sa dali garantovat NP spoje.

Ak sa teda v horizonte 3 az 5 rokov situacia v TD vyrazne nezmeni, o par rokov budeme uz len smutne spominat. V roku 2013 bude mozno sanca v ramci EHMK pouzit karoserie trolejbusov na nejaku uletenu kulturnu akciu...
Reakcia na: Dispecer #38445:
Povedal by som, ze skor "blby narod"... Pohodlny narod bude radsej cestovat s prestupom na kazdu chvilu iducu elektricku, ale blby bude radsej cakat celu hodinu na ten svoj vytuzeny autobus, ktory ho privedie priamo do ciela.

Ale vysledny efekt bude taky, ze tym par jednotlivcom, co sa stazuju starostovi, bude vyhovene a ostatni to budu vnimat ako zhorsenie kvality cestovania a hladat ine moznosti cestovania.

Potom sa zisti, ze urcite spoje alebo komplet linka je nevyuzita a v konecnom dosledku na to doplatia aj ti blbi, ktori by uz pristali aj na prestupovanie, ale to uz bude prilis neskoro.

Z uvedeneho vyplyva, ze moznost kafrania nekompetentnych a problematiky neznalych starostov do remesla dopravneho podniku je velmi nestastne riesenie, ktore skodi vsetkym.
Reakcia na: Dispecer #38445:
nie pohodlný, ale dementný ( nič osobné voči ním ) ?. Žiaľ, to nie je ani tak už o národe, než o hrdosti starostu - aký je on skvelý, čo všetko vybavil pre svoje ovečky - a pritom im vybavuje zhoršenie súčasného stavu.
Reakcia na: t.p #38441:
účelová CSS by to mohla vyriešiť.

Re #38443 t.p : to je pekné od nich, že starú L 13 chcú naspäť a zároveň z nového si ponechať L 52. Ak by to každá MČ takto chcela, odkiaľ sa vezmú ďalšie ( neobjednané ) km od mesta?
Reakcia na: Isidor #38444:
Tomu sa hovorí "pohodlný národ"... ?
Reakcia na: t.p #38443:
paráda, takže ľudia v Krásnej radšej 2x za hodinu "do mesta" než 4x za hodinu k trom električkovým linkám, ktoré pokračujú bez zápch ďalej všetkými smermi. To sa môže stať asi naozaj len v tomto Kocúrkove ?
Reakcia na: Nodes #38442:
to netusim, v kazdom pripade navrat linek 13 a 52 je oficialna pozadavka starostu MC Krasna
t.p.: Do akej miery je realny navrat do predchadzajuceho stavu?
Reakcia na: TA #38435:
neviem ako by bol v tomto pripade technicky riesitelny vjazd a vyjazd na drazne teleso, v konecno dosledku by to mohlo skomplikovat dopravu na slaneckej
Reakcia na: Nodes #38438:
Ak rada starostov vie pretlacit zmeny lv, mala by ma dostatok vplyvu na presmerovanie toku penazi v rozpocte mesta. Okrem toho starostovia su predovsetkym politici, robia to, co chcu obcania. Aby mohli robit to, co je spravne, a ist proti voli vecsiny volicov potrebuju:
a.) presvedcit ze to, co volici chcu nie je vzdy to co skutocne potrebuju
b.) mat k dispozicii spravnu mnozinu faktov. Napr. taku, ze v spicke su na Slaneckej zapchy a priama autobusova linka je v konecnom dosledku pomalsia ako prestup na elektricku
Reakcia na: Nodes #38437:
Neviem, starostovi som pisal dnes.
t.p.: BTW. Rekonstrukcia trate. Viete, akymi pakami dosiahnut pridelenie penazi na cely usek?
Reakcia na: t.p #38433:
Predpokladam, ze starosta to zmiatol zo stola a trva na stave pred 1.8.
Reakcia na: t.p #38433:
k 5. bodu v poradi ( označenému ako číslo 3 ) by som dodal, že najideálnejšie by bolo vytvoriť spoločnú zastávku pre ED a AD. Aby nemuseli ľudia prechádzať na iné stanovištia, prebehávať cez cestu a podobne. Zároveň by sa tak mohlo zefektívniť vyčkávanie spojov L 13 na dané električkové spoje.
Hotovo! Križovatku Prešovská-Sečovská spustia postupne
http://www.korzar.sk/clanok.php3?sub=26.9.2008/94245K

"Termín je koniec septembra, kedy má byť celý dopravný uzol hotový. V utorok previedli zaťažkávaciu skúšku mosta, keď nim prešlo 16 naklaďákov s hmotnosťou 32 ton."
"V prvej fáze bude uvedená do užívania vetva smerujúca od Michaloviec do centra mesta a na Rožňavu vrátane hlavného mostného objektu."
"Motoristi zaregistrujú prvú a definitívnu zmenu po prvej dekáde októbra, kedy sa predpokladá spustenie vozidiel v smere od Michaloviec na hlavný mostný objekt."
"Lievik investor nepripúšťa. Keby bola doprava od Michaloviec v mieste nájazdu na most zvedená do jedného jazdného pruhu, vozidlá smerujúce do centra mesta by na pomerne krátkom úseku museli prechádzať cez dva jazdné pruhy. Práve tam by dochádzalo k spomaleniu a ku kolíznym situáciam. Nepredpokladáme, že by sa mali vytvárať kolóny. Tí motoristi, ktorí prichádzajú od Prešova majú voľný a bezproblémový prejazd týmto úsekom. Je to dobré riešenie a iné alternatívy nie sú na mieste."
"V polovici októbra by popod železničný most v jednom jazdnom pruhu, ktorý rozšíril komunikáciu, mali začať premávať prvé vozidlá."

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.