L19 patri medzi nespolahlive spoje. Ako sa potom
moze zakaznik pripojit na prestup? Kde to viazne,
manazeri dpmk? Dnes L19 opaet vynechala.
Vcera skoncila strajkova pohotovost ale na L19
to nevidiet.
-
Ako tu casto citam, riesenim je naliat viac penazi
do dpmk. Hrdlo je dosiroka otvorene - to je fakt.
Len keby nebolo takych problemov v meste ako maku...
-
A blizi sa zaver sutaze o EHMK. Ked vyberu Kosice,
bude odniekial treba 500mil. Sk na "projekty".
150mil. na presun busov z pozemkov pre MFK.
-
Treba zvazit zaviest miestne dane. Aby Kosicania
zacali chapat suvis medzi miestnymi volbami a dopadmi
na ich zivot. Aj na to, ako cestuju dpmk.
moze zakaznik pripojit na prestup? Kde to viazne,
manazeri dpmk? Dnes L19 opaet vynechala.
Vcera skoncila strajkova pohotovost ale na L19
to nevidiet.
-
Ako tu casto citam, riesenim je naliat viac penazi
do dpmk. Hrdlo je dosiroka otvorene - to je fakt.
Len keby nebolo takych problemov v meste ako maku...
-
A blizi sa zaver sutaze o EHMK. Ked vyberu Kosice,
bude odniekial treba 500mil. Sk na "projekty".
150mil. na presun busov z pozemkov pre MFK.
-
Treba zvazit zaviest miestne dane. Aby Kosicania
zacali chapat suvis medzi miestnymi volbami a dopadmi
na ich zivot. Aj na to, ako cestuju dpmk.
Vladimír
Expresnosť linky spočíva v tom, že väčší počet zastávok na trase vynecháva. A práve v tomto sú Košice obzvlášť zábavné, keďže si donekonečna vyrábajú nové linky, ktoré sa honosia červenou tabuľkou a číslom 5x, lebo na celej trase vynechajú "až dve" zastávky. Nikedy mám pocit, že tu ide skôr o nejakú psychológiu "hurá, máme expres" ako o reálne zrýchlenie dopravy.
Charakter košických liniek 5x veľmi dobre vystihol Apeer v #36522, to sú ozaj len také zrýchlené spoje. Zmysel ich významu, zvlášť ešte po zavedení zastávok na znamenie, je podľa mňa veľmi otázny.
Ja osobne som za jedinú expresnú linku v KE kedysi považoval L53 v úseku NO - Ťahanovce, ktorá ozaj keď raz zavrela dvere na Palackého, tak stála až na sídlisku. Potom ju dochrámali doplnením zastávok pri Termostave a Leteckej akadémii.
Čo sa týka expresov mimo Košíc, do Bratislavy sa pozerať nemusím, Bratislavu dobre poznám. Niekdajšia sieť cca 25 expresných liniek je dnes už dávno minulosťou. Práve pred pár dňami sa to rozoberalo na bratislavskej diskusii, že momentálne sa v celej Bratislave dajú za expresné považovať asi tak tri linky, zopár ďalších má v minimálnom rozsahu vynechané len niektoré bezvýznamné zastávky. Potom ešte po jednej expresnej linke disponujú Nitra, Banská Bystrica a Prešov - u všetkých sa jedná o pár spojov denne.