1018-DOPYT- Máš pravdu,tlačítka na otváranie dverí a pri nich nápis DVERE asi nikomu nenapovie,že tým sa otvárajú dvere. ? ? ? Ale tým našim cestujúcim treba nalepiť celovozovú reklamu(vrátane okien),že kde sú tlačítka a že ich treba stlačiť!!!!!!!!!!!!!!!! ? ?
KVKV-dočkám,ja mám čas,som rád,že sa niečo také pripravuje.
KVKV-dočkám,ja mám čas,som rád,že sa niečo také pripravuje.
). Po zavedení trolejbusov, ktoré sa v Prešove výborne ujali a dnes zabezpečujú väčšinu dopravných výkonov o tomto nemá zmysel uvažovať.
KVKV
-pri trojici by nebola otočka -obojsmerné vozy ,ale kusá kolaj v pravej vetvi pohladom do centra, (v lavej jazdia trolejbusy) táto odbočka by event. nemusela byť, zastávka by mohla byť v priestoroch križovatky s levočskou. U trojice je ideálny prestupný bod priamo v centre.
-žiadne mesto nebolo stavané na električku
-dodnes jazdí v mestách s ďaleko stiesnenejšími pomermi
-Prešov jednoducho zaspal dobu na prelome 19-20st. ,keď omnoho menšie mestá ju postavili (T.Teplá,Č.Budejovice, Těšín, Most, Jihlava, Teplice v Č. .....)
-zaujímalo by ma, či nie je v archívoch zmienka o nejakom uvažovanom projekte mhd z tej doby (koňka, električka, )
-so zavedením mhd vobec začal Prešov velmi pozde.
-žel. trať na Plaveč vedená uprostred ulice neďaleko centra (vzdial. cca ako v ke z hlavnej na kuzmányho) a uprostred obytnej zóny sa priam ponúka pre zavedenie RT a napojenie na mestský systém(pokial by existoval), príp rozšírenie prímestskej žel.dopravy . Je to pre potreby mesta nevyužitá trať.
- o reálnosti RT ináč tiež pochybujem a nielen v Prešove.
-viď "Regiotram 1. -realita"