1.
Najväčší dement spomedzi vodičov je asi na voze 5236.
Prečo? Ľudia ešte ani celkom nenastúpili a už zvonil a zatváral dvere. Ak niekto dobehol na poslednú chvíľu, mal smolu, vodič už dvere neotvoril. Na prechode nedal nikde prednosť chodcom, ale vytruboval na nich a aj skoro jedného chodca zrazil. No a keď ho jeden vočil na známej križovatke sečovská - prešovská nechcel pustiť zaradiť sa pred seba, tak ho neskôr tento vodič autobusu predbehol a schvalne vytlačil na krajnicu cesty.
2.
Este jeden dotaz k revizorom. Dnes som stretol jednu dvojicu, dvaja muži, pričom jeden z nich starší, bradatí. Pri kontrole v autobuse (L15) keď chytili 2 bez listka namiesto udelenia pokuty ich iba vyzvali, aby si išli kupiť lístok ku vodičovi.
Najväčší dement spomedzi vodičov je asi na voze 5236.
Prečo? Ľudia ešte ani celkom nenastúpili a už zvonil a zatváral dvere. Ak niekto dobehol na poslednú chvíľu, mal smolu, vodič už dvere neotvoril. Na prechode nedal nikde prednosť chodcom, ale vytruboval na nich a aj skoro jedného chodca zrazil. No a keď ho jeden vočil na známej križovatke sečovská - prešovská nechcel pustiť zaradiť sa pred seba, tak ho neskôr tento vodič autobusu predbehol a schvalne vytlačil na krajnicu cesty.
2.
Este jeden dotaz k revizorom. Dnes som stretol jednu dvojicu, dvaja muži, pričom jeden z nich starší, bradatí. Pri kontrole v autobuse (L15) keď chytili 2 bez listka namiesto udelenia pokuty ich iba vyzvali, aby si išli kupiť lístok ku vodičovi.
KVKV
-pri trojici by nebola otočka -obojsmerné vozy ,ale kusá kolaj v pravej vetvi pohladom do centra, (v lavej jazdia trolejbusy) táto odbočka by event. nemusela byť, zastávka by mohla byť v priestoroch križovatky s levočskou. U trojice je ideálny prestupný bod priamo v centre.
-žiadne mesto nebolo stavané na električku
-dodnes jazdí v mestách s ďaleko stiesnenejšími pomermi
-Prešov jednoducho zaspal dobu na prelome 19-20st. ,keď omnoho menšie mestá ju postavili (T.Teplá,Č.Budejovice, Těšín, Most, Jihlava, Teplice v Č. .....)
-zaujímalo by ma, či nie je v archívoch zmienka o nejakom uvažovanom projekte mhd z tej doby (koňka, električka, )
-so zavedením mhd vobec začal Prešov velmi pozde.
-žel. trať na Plaveč vedená uprostred ulice neďaleko centra (vzdial. cca ako v ke z hlavnej na kuzmányho) a uprostred obytnej zóny sa priam ponúka pre zavedenie RT a napojenie na mestský systém(pokial by existoval), príp rozšírenie prímestskej žel.dopravy . Je to pre potreby mesta nevyužitá trať.
- o reálnosti RT ináč tiež pochybujem a nielen v Prešove.
-viď "Regiotram 1. -realita"