Ten material je na ulahcenie cestovania, preto je v poriadku ze tam spomenuli ze linka konci pri OC Optima. Tato debata nikam nevedie, takze ja tymto prispevkom koncim
Vrátim sa k téme em-testu. Len pre zaujímavosť v prahe testujú zaujímavý systém pod názvom TELARGO, komu sa chce nech si prečíta a potom nech sa zobudí že by sme tu mohli niekedy niečo také mať. http://www.dpp.cz/ridici-a-informacni-system-telargo/
To posúdiť neviem, ale táto veta tam NEMÁ čo hľadať aj tak. Informácie pre cestujúcich slúžia na informovanie ako cestovať a nie spomínať pomimo aj isté služby (nákupné možnosti) súkromných subjektov. Na tom trvám.
V niektorých českých mestách (napr. Liberec) sa rieši tento problém tak, že autobusovú alebo električkovú zastávku si prenajme určitá firma, napr. reštaurácia v blízkom okolí. Tá sa stará o čistotu zastávky či prístrešku - dokonca ho na vlastné náklady postaví, odvoz smetia, osvetlenie, označník, cestovné poriadky. A má za to ako bonus to, že si určí názov zastávky - samozrejme že to bude zhodné s názvom tej reštiky. Tá má reklamu ako hrom, a všetci sú spokojní, aj cestujúci, aj dopravný podnik - ušetrí, a má istotu že o zastávku je na 100% postarané. Lebo tej firme dýcha na krk ďalších 5, ktoré by tú zastávku chceli mať nazvanú podľa seba.
Pokiaľ viem, aj Baumax aj Hornbach aj Kaufland chceli tie električkové zastávky zafinancovať, ale mali požiadavku aby sa zastávka premenovala podľa nich ... Tušim sa tá zastávka volá Moldavská, obchodné centrá ...
Nuž v Košiciach je to tak !
"Linka 30 má konečnú pred OC Optima, čo ponúka
obyvateľom rýchle priame spojenie dvakrát do hodiny
k nákupným možnostiam"
Toto je jednoznačne reklama. Spomína sa tam súkromný subjekt (OC Optima) a spomína sa tam čo tento subjekt ponúka (nákupné možnosti - z toho oni žijú z ničoho iného). Pri linke 15, 16, 29 sa NIČ takéto nespomína! Ani mäkké f!
Konečná mohla byť až pri Baumaxe na nových zastávkach na prepojovačke k Pri prachárni poza Hornbach. Lenže sme opäť u tých chýbajúcich električkových zastávok ...
Ešte dobre že sa to napísalo, že ich tá linka vyhodí pri nákupnom centre a tam majú možnosť nakúpiť. Lebo asi spracovateľ materiálu si myslí, že týmito autobusmi budú z Lorinčíka a Pereša cestovať samí magori, ktorí nevedia, čo sa dá v tej Optime robiť ?!
Určite by bolo lepšie do bulletinu napísať aké možnosti prestupu sú.
A ja ešte prosím autora 810zssk, aby pre všetky autobusové a trolejbusové linky zastavujúce na tr.KVP pri Miestnom úrade (neviem ako sa tá zastávka bude po novom volať, čítal som že to bude nejaký nezmysel...) bola v bulletine dopísaná veta:
"CESTUJÚCI NA ZASTÁVKE MÔŽU VYSTÚPIŤ A POHODLNE NAKÚPIŤ V TU SA NACHÁDZAJÚCOM OC BILLA !"
Najdi si definiciu skrytej reklamy. Skryta (alebo akakolvek ina) reklama by to bola az vtedy ked by si ju niekto zaplatil.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
5
Výročná správa DPMK za rok 2007
http://www.dpmk.sk/images/stories/vyrocne-spravy/vyrocna-sprava-dpmk-2007.pdf