"Parkovné stanovila radnica na 32 Sk za každú začatú hodinu. Viceprimátor Jozef Filipko (SMK) vysvetľuje, že túto sumu zvolili kvôli blížiacemu sa prechodu na euro, aby to potom mohli zaokrúhliť nadol na 1 euro za hodinu alebo 50 centov za polhodinu."
Však si zapožičajú ten záchranný čln čo na tom jazere stojí, ktorý bude prevážať záujemcov o túto linku. Tým sa vlastne začne integrácia "lodnej" dopravy. ? Linka sa nazve podľa vzoru Prahy - P1 (P ako prievoz) s trasou U TAŤKA - ??? (koniec vymyslite) s intervalom identickým ako má L54 (v ostatnom čase premáva podľa odchodov linky 19). Samozrejmosťou bude vznik špeciálnej tarify TZL (aby sa to nebodaj nezneužívalo). ? ? ?
to je zakreslené správne - totiž to by nemala byť mapa, ale schéma, takže správne by mali byť medzi každými 2 zastávkami len rovné čiary. Nie lomené, ktoré naznačujú ich skutočný smer. Ale zase na 2. strane aspoň sa snažili, aby to viac pripomínalo realitu ( neplatí v Tebou spomínanom prípade ).
Treba ale dodať, že takým spôsobom sa robili schémy aj v minulosti.
za zmienku stoji tiez trasa L12/54 v okoli Verejneho Cintorina... krizom cez arealy SAD-ky a bohviecohoeste ?
Je tiez zaujimave, ze Polska sa rozdelila na Polsku a Holubyho, co je vcelku ok. Nazov zastavky Verejny cintorin vsak ostal rovnaky pre AD aj ED, hoci ich vzdialenost je cca rovnaka ako Polska-Holubyho... ?
Presne tak, nie je čo riešiť, električky majú vozovňu, autobusy a trolejbusy garáž. A mimochodom, "Depo" je miesto kde čapujú pivo a nalievajú pálenku... Kto so mnou nesúhlasí, nech zdvihne ruku...? ?
Tiež si myslim, že "depo pre autobusy" je trochu blbosť, depo maju vlaky pri najhoršom električky (tie maju podľa mňa vozovňu) ale autobusy maju podľa GARÁŽE....
Stále som si myslel, že depo je niečo iné, len nie garáže pre autobusy.
Wikipedia: "Depo je miesto, kde parkujú vozidlá železničnej dopravy, napríklad železničné súpravy, súpravy metra alebo električky."
Takže bude depo pre autobusy ....
Základné dopravné návestidlo sa umiestňujezväčša na pravom okraji komunikácie tak, aby bolo dobre viditeľné vodičom prvého vozidla, ktoré stojí pred stopčiarou. Tak má byť aj natočené. V určitých prípadoch sa osadzuje aj na ľavú stranu komunikácie, ale o viditeľnosti platí to isté. Opakovacie návestidlo - na výložníku - má byť dobre viditeľné vodičom vozidla, ktoré sa približuje ku križovatke, je zaradené v tom pruhu, pre ktoré návestidlo platí, a vozidlo je vo vzdialenosti cca 40 m od stopčiary.
Návestidlo CSS má byť v prvom rade umiestnené "kompatibilne" s tzv. stop čiarou. Teda tá musí byť posunutá tak, aby na CSS bolo vidieť z osobného auta tušim pod 45stupňovým uhlom.
Sorry, samozrejme že tam má byť správne Ladožská, nie Galaktická, inak Ladožská je v tom článku spomenutá 10x, tak verím, že sa pochopilo, o čo ide.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=8.7.2008/81012K
"Parkovné stanovila radnica na 32 Sk za každú začatú hodinu. Viceprimátor Jozef Filipko (SMK) vysvetľuje, že túto sumu zvolili kvôli blížiacemu sa prechodu na euro, aby to potom mohli zaokrúhliť nadol na 1 euro za hodinu alebo 50 centov za polhodinu."
1€ = 30,126 Sk