Ano mame tu trolejbusy ale trep sa Ty z NO domov cez cele mesto keď sa ponahľaš a to iste smerom do mesta, NO je pre Furču vyhodnejši prsupny bod ako TESCO a na NO sa dostaneš s furče najrychlejšie po sečovskej. A ak by som aj prestupil na TESCU tak by som s amusel trepať dookola... Ano mame tu L15 čo ma teši len som zvedavy na interval a ake vozy tam budu lebo ako som už pisal chodi stade kopu ľudi, aspoň v špičke by som tam dal nejake klbaky...
S tou Džungľou maš pravdu a pomenovanie tejto mestskej časti sa niekomu fakt podarilo ?
Aj tak by ma zaujímalo, ako autor tejto myšlienky odôvodnil jej zmysel. Čo nové tá linka prináša, kde bude jej potenciál, koho bude voziť. Dôchodcov na magistrát, aby nemuseli prestupovať 1 zastávku zo 17-ky? Do neba volajúca sprostosť. Táto linka by si zaslúžila osobitné pomenovanie po vzore medzinárodných rýchlikov "L 32 Jozef Filipko". Aby sa nezabudlo.
Re #33764 Apeer: 37-ka vtedy chodila aspoň k nemocnici... čo ešte aký taký zmysel dalo.
Budes tam mat posilnene trolejbusi. Kua, najprv ste sa za nich pasovali a bili a teraz ked sa posilia ta nadavas? nehanbis sa?
Mna by skor zaujimalo ci bude mat zc mysel linka c 32? ak si pamatate existovalo to v trosku pozmenej trase ako linka 39 myslim, ale bolo to fiasko. A dalsia vec co ma zaujima je, ci sa rano vyriesi skolsky spoj pre deti z Cermela. Osobne za ten kratky cas co robim 29 som mal vzdy pri odchode 6:59 a 7:30 plny autobus deti na smer k Merkuru. Alebo nechame 6 rocne deti prebehovat cez krizovatku na mieri? Osobne tento navrh linkoveho vedenia oproti 1 verzii je na figu. Hlavne, ze do Dzunle bude chodit autobus pre ciganov. Studenti ktory 22ku vyuzivali uz ju vyuzivat nebudu moct a na to aby sme vozili vzduch a smrad km mame. V dzungli nastup na predne dvere a po hlavnej ceste maximalne, bez zachadzok po ulickach, kde ma clovek problem prejst. Osobne by som skor obnovil staru 13tku a dzunglu bez dopravy. V blizkom okruhu ma dostatocny pocet liniek na vsetky smery. zbytocny luxus a kilometre. Linku na letisko by som skratil ako som uz minule pisal len po spolocensky pavilon s prestupom na linku 6 z pravidelnym intervalom. S tym ze prvy spoj by zacinal uz od stanice a posledy spoj by od letiska vykonal zachadzkou N3, ak by bolo potrebne pokryt aj neskorsi jazdny cas. Dalej za oslabenie povazujem linku 34 len od Posty 13 a nie od madridskej, nakolko cestujuci z madridskej nebudu mat okrem L27 ziaden spoj smer MM. Linka 34 a 27 budu medzi sebou urcite prelozene, takze prestup cestujucich na MiU bude znamenat stratu z predplatneho cestovneho listka a preto v priebehu dna skoordinovat linku 10 z 34 aby cestujuci aj na koniec sidliska mohli dojst.
L54 to isti a ešte na L15 by mohli dať klbaky ? Ale bez srandy bude to jedina linka čo pojde cez sečovsku tak nechcem vedieť čo to bude keď tam nayebu sola.
ani zo srandy nechci vidiet.....ja to vidim na same budare budu na furci....mozno vynimkou bude L55.... ? ? ? nie zeby to bolo teraz lepsie....ale ta myslim ze bude este horsie
V skratke:
Snaha sa vyhnúť nepríjemným otázkam o Aupraku.
Žalovanie prevádzkovateľov terás, že iní majú priamy vstup cez Hlavnú a druhí nie a to ich likviduje.
S IKEOu vof Košicoch to vyzerá podľa rečí primátora reálne.
Že sa pripravuje zonácia pre výškové budovy.
Hornád by sa mal stať súčasťou mesta (teda mesto priblížiť k rieke)
a potom také všeobecné bla, bla
vies ako to je....tvorca LV z furce...aj starostka furce....rozhodovali o furci....o nas - bez nas.....asi tak....co uz, snad sa zopakuje to co pri Schwartzovom LV....nevydrzi ani dva mesiace a vrati sa povodne... ?
Diskutovalo sa o niečom zaujímavom na dnešnej diskusii?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peter55