Reakcia na: Apeer #33764:
+ Re #33765 BMko: To bola 37-čka čo chodila z Mikovíniho cez Popradskú, Tr. SNP, Magistrát a naspäť na Mikovíniho, po tom čo im Schwartz v rámci "optimalizácie" 17-tku odklonil na KVP. Tú 32-ku chcel magistrát (asi aby sa zlepšila dostupnosť úradu pre duochodcov).Inak ja som už dávnejšie uvažoval nad zlúčením liniek 10 a 34 do jednej (z jednej strany označená ako 10 a z druhej ako 34 ?). Vznikol by taký ťahanovský okruh. Síce jazdná doba tejto linky by bola až 66 minút, čo by sa zase na jednej strane negatívne vplývalo na pravidelnosť dopravy (nabaľujúce sa meškanie) na druhej strane by bola táto linka dosť efektívna. Optima by sa dala vyriešiť okružnou linkou z Optimy cez Mikovíniho, 100dolovu a naspäť na Optimu (resp. možno potiahnuť až po Spol. pavilón). Ale to by musela zase chcieť Optima. Potom zostáva otázka čo s OC Cassoviou (keďže by sa ten kus trasy linky 34 vlastne skrátil).
Re #33767 5: Potenciál bude asi taký, ako linky 55N. Teda si čosi odjazdí a zistí že počet prevezených cestujúcich sa bude vo veľkých prípadoch blížiť k nule. ?
BMko
Mna by skor zaujimalo ci bude mat zc mysel linka c 32? ak si pamatate existovalo to v trosku pozmenej trase ako linka 39 myslim, ale bolo to fiasko. A dalsia vec co ma zaujima je, ci sa rano vyriesi skolsky spoj pre deti z Cermela. Osobne za ten kratky cas co robim 29 som mal vzdy pri odchode 6:59 a 7:30 plny autobus deti na smer k Merkuru. Alebo nechame 6 rocne deti prebehovat cez krizovatku na mieri? Osobne tento navrh linkoveho vedenia oproti 1 verzii je na figu. Hlavne, ze do Dzunle bude chodit autobus pre ciganov. Studenti ktory 22ku vyuzivali uz ju vyuzivat nebudu moct a na to aby sme vozili vzduch a smrad km mame. V dzungli nastup na predne dvere a po hlavnej ceste maximalne, bez zachadzok po ulickach, kde ma clovek problem prejst. Osobne by som skor obnovil staru 13tku a dzunglu bez dopravy. V blizkom okruhu ma dostatocny pocet liniek na vsetky smery. zbytocny luxus a kilometre. Linku na letisko by som skratil ako som uz minule pisal len po spolocensky pavilon s prestupom na linku 6 z pravidelnym intervalom. S tym ze prvy spoj by zacinal uz od stanice a posledy spoj by od letiska vykonal zachadzkou N3, ak by bolo potrebne pokryt aj neskorsi jazdny cas. Dalej za oslabenie povazujem linku 34 len od Posty 13 a nie od madridskej, nakolko cestujuci z madridskej nebudu mat okrem L27 ziaden spoj smer MM. Linka 34 a 27 budu medzi sebou urcite prelozene, takze prestup cestujucich na MiU bude znamenat stratu z predplatneho cestovneho listka a preto v priebehu dna skoordinovat linku 10 z 34 aby cestujuci aj na koniec sidliska mohli dojst.