eMareq, Vladimír: Čo sa týka kĺbakov, podľa mňa je L11 v úseku LVIII-NO dosť vyťažená. Ale ak by došlo k posilneniu ED, vedel by som si obmedzenie predstaviť. Ak by sa L11 nedala voči Ťahanovciam nijako skombinovať a nezáležalo by na súčasnom systéme s jedným prestupom, L27 by sa dala teoreticky urobiť á la L53 a L11 v trase LIX-NO-VO-NJ. Teda za predpokladu, že v trase NO-VO-NJ by postačovalo sólo.
eMareq
Teoreticky by L11 mohla jazdit ako L27 (nie cez presovsku ale cez HM TESCO - Mier - MB - NO), s tym ze pri NO sa normalne napoji na stavajucu trasu povodnej L11. No lenze potom pojde na Tahanovce iba L37, co pre interval ktory ma teraz je nedostacujuce. L56 ani neberiem do uvahy - jazdi este menej. Na druhej strane by na useku HM TESCO - MB jazdili 4 spoje do Tahanoviec L11, 27, 34, 36 z toho dve ktore vybocuju na NMM a dalsie dve co maju zastavku na Jakabovom palaci. (Ide mi iba o uvahu)
K tej L27 - vacsinou robia mix co poslu (ako som si vsimol), raz klbak, solaris, ci kratky. Asi podla hesla - co garaz da
~> Diggy - tomu sa hovori rotacia