Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TA #31332:
Prave kvoli neexistencii preferencie elektrickami prakticky nejazdim. Dovody na jej nezavedenie sa hladaju uz hadam cele desatrocia, no nenarazil som nikde na relevantne spravy o tom, ze by sa v tomto stave malo nieco v najblizsom case menit. (pre DPMK je pri rychlosti realizacie projektov aj "najblizsi cas" obdobie vzdialene na cele roky).
Problemom CSS netrpi len Kuzmanyho a Sturova, rovnako otrasne je to aj na SNP.
Pri Tescu na Jazere je nova krizovatka, ta je tak hrozna, ze az... Navyse ani na nej ako najnovsej nie je preferencia a elektricky znova cakaju a predlzuje sa jazdna doba.
Je to nova krizovatka a aj tak je nedoriesena. Tesco zatvara o 22.00, este o 22.45 krizovatka veselo zastavi dopravu a pusti zelenu pre auta iduce z Tesca... ?
Reakcia na: Axel #31321:
ED by nebola tako znevýhodňovaná, keby nemusela stáť na každej CSS. Prečo sa nezavedie preferencia ED na križovatkách pri Dome umenia, kr. súde, hl. pošte, športovej hale a starej radnici ❓ ( že to spôsobí dopravný kolaps v centre je somarina - alebo radšej sa bude naďalej podporovať IAD namiesto MHD? ) Ak by fungovala, L 2 by mohla jazdiť na tomto úseku pomaly s polovičným časom.
Reakcia na: PTI #31316:
Preco nie je este trat z Maratona na stanicu. Skusme tuto otazku spolocne polozit na magistrate.
Reakcia na: saly #31327:
ano, plati.
Akurat si myslim, ze nie som jediny, koho by zaujimalo, v com je problem, ze si musel nastupit cez predne dvere (a mozno ukazat BCK. Ze vodic pozadoval prilozenie k citacke vyrazne pochybujem).

Uznavam, ze iste rozhorcenie by mohli preukazat ti dvaja opilci, ktorych vcera vecer nechal isty vodic stat na zastavke, ked im neotvoril zadne dvere a odisiel skor ako sa odtackali k prednym.

Ja by som sa mohol zas opravnene rozhorcovat, ze som rano siel v 6270, v ktorej VYRAZNE smrdelo riedidlo, co je neklamnym znakom pritomnosti nejakeho polozdegenerovaneho fetaka vo vozidle.
Alebo poobede v nejakej 30xx, kde bola vlecka prazdna vdaka zapachu rybaciny (rozbita flasa so zavinacmi? alebo zeby pritomnnost udenacov?)
Reakcia na: Kari #31319:
No ja za trasy jednotlivých liniek nezodpovedám. A čo sa týka električkových liniek, menej už ich byť nemôže, viac áno, ale načo? Lepší interval v globále by zlý nebol, to je skôr o postoji ku tejto trakcii.
Reakcia na: Axel #31326:
Nebudem to tu rozvádzať. Platí to, čo som písal predtým: "pri jazde od Kauflandu smerom ku Spol. pavilonu sa na zastávke DPMK nastupuje len prednými dverami?????" Ak nie, prečo to niektorí vodiči nerešpektujú?? ❓
Reakcia na: saly #31325:
a je v tom nejaky problem? Nemal(a) si vari listok? Ved pri DPMK nastupuju tak maximalne zamestnanci DPMK a zopar ludi z tej budovy naproti, nemohlo to sposobit ziadne vyrazne meskanie. Neboli na zastavke podozrive individua, ktore chcel vodic tymto krokom odplasit?
Reakcia na: Axel #31322:
Tak to skús povedať kolegovi z L17 voz. 6287. Dnes o 15:05 nás pustil len cez predné dvere. Pokiaľ viem, na tejto zastávke majú cestujúci nastupovať cez predné dvere, ale len smer ku Kauflandu.
Reakcia na: 5 #31323:
O podobnej linke som snival uz dlho... ?
Reakcia na: PTI #31316:
Najvýznamnejšia skupina cezpoľných cestujúcich sú asi študenti TU. Tí dostanú linku 8 (ŽST - TU za 13 minút) oproti dnes linke 32 za 10 minút. Tu je ten časový rozdiel minimálny. Tu sa AD výrazne odľahčí (dnes 32 často ráno nepoberá na ŽST študentov) a veľká masa sa presunie do ED. Veľa študentov dnes cestuje 2-kou na Komenského a potom peši k TU, teraz to budú mať priamo.

Re #31317 Axel: Tak spravíme na záchranu otočky linku NMM - Kuzmányho - Moldavská - Alejová - Nad Jazerom a zabili sme viac múch naraz. ?
Reakcia na: PTI #31316:
A ja som 25 rokov nebol v Barci. Budem mat tiez tu vyhodu, ze budem mat garantovanu 4-ku na rovnakej trase aj nasledujucich 25 aby som nahodou nezabludil, ked si niekedy do Barce zmyslim ist?

K tej okluke ED okolo centra - treba si uvedomit, ze existuju kombinacie startu a ciela, kde je proste ED nevyhodna. ZST-NMM - L2 12 minut, ZST-Mlynska basta L27 4 minuty.
Kto jazdí na linkách busov okolo DPMK? Viete mi povedať, či pri jazde od Kauflandu smerom ku Spol. pavilonu sa na zastávke DPMK nastupuje len prednými dverami? ?
Reakcia na: PTI #31316:
cestujúci, čo 25 rokov cestoval zo stanice... Tak potom nemeňme nič, lebo nejaký cestujúci, čo 25 rokov niekam cestoval, sa môže popliesť...

eMareq: ja netvrdím, že má ED jazdiť odvšadiaľ všadiaľ každých 5 minút. Len potom nechápem, načo trepete L6 na Komenského, keď je to úplne zbytočné. Tým sa len z jedného koláča zoberie jedným a dá druhým, ktorí to nepotrebujú...
Reakcia na: m2001 #31308:
diky, to mi ušlo. Nestíham čítať fórum každý deň. Len mám taký blbý pocit, že by to asi malo byť na stránke DPMK...
Reakcia na: TA #31305:
a navyse nemaju kde parkovat svoje referentske Passaty, takto budu moct zablokovat trat.
Reakcia na: 5 #31315:

A práve toto je problém - prečo má ten cestujúci zo stanice, čo bol 25 rokov zvyknutý cestovať na MMM, resp. Komenského, zrazu hľadať autobus ? Tento vzťah by nemal byť zabezpečovaný autobusom, ale jednoznačne električkou, a autobusy dať tam kde nemáme možnosť prepravovať cestujúcich ED - napr. Ťahanovce. Tam nám chýbajú, lebo ich ponúkame na cestovanie v smere MMM - Stanica.

A tak sa pristupuje k celému LV, hoci sa tvárime, že budujeme ED ako nosný systém.

A k tej okľuke ED okolo centra - jednak tých cca 7 minút podľa CP nie je až taký veľký rozdiel pri cestovaní za vybavovaním papierov, po druhé - načo na stanicu električku na Zimnú, keď autobusom je to bližšie, a čo je najpodstatnejšie - prečo ešte nie je električková trať MMM - Masarykova -ŽSt ??? Veď ju DPMK buduje už asi 20 rokov ...
Reakcia na: PTI #31314:

ŽST - NMM dnes:
a) električkou 12 minút za 17,- Sk
b) autobusom 5 minút za 12,- Sk
Myslím, že aj sedliak sa rozhodne pre možnosť b). A to aj pri priamej E linke, lebo je to dokolečka.
A netvárme sa, že VÚC a OÚ denne navštevujú tisíce cezpoľných. Rozhodne to nie sú významné ciele.
Reakcia na: Isidor #31309:

Neide o nevyužité výhybky, ale o nevyužité vzťahy, ktoré sú možné obsluhovať ED - napr. Jazero - Moldavská (mám na mysli úsek križ.VŠA - Zimný štadión), resp. Kuzmányho (centrum) - Moldavská, resp. Alejova. To sú všetko vzťahy ktoré dnes riešia autobusy (napríklad priama linka 12 zrazu musela z Moyzesovej vyskočiť hore na Terasu a podobne.
Z riešenia ED v meste ako nosných liniek by si mali kompetentní vziať príklady z ČR - pozrite si sieť ED v Brne, Plzni alebo Liberci.
V Košiciach mám taký dojem, že keby nebol USSteel, tak asi ani nemáme ED. K tej dvojke - ak vieme pre USSteel vypravovať linky R5 alebo R8, tak tieto dve ani zďaleka neprevezú za deň toľko cestujúcich čo dnes linka L2. A pre úplných odporcov tejto linky ešte jeden argument - vzťah žel. a bus.stanica prepojený priamo električkou s VUC a KÚ (Obvodný úrad) - nie je to služba najmä tým, čo si prídu do sídla kraja resp. VUC niečo vybaviť ? Ta nech jazdia cez magistrát, však ? Alebo nech prestupujú, veď sú to sedliaci ... /asi taký je názor DPMK/

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.