Reakcia na: Dimi #30508:
Znova opakujem, mám spracovaných asi 6 variánt dopravného riešenia AUPARKu - jedná sa najmä o systém vjazdových a výjazdových rámp a umiestnenia zastávok MHD tak, aby bola v prvom rade zabezpečená plynulosť v koridore preloženej obojsmernej komunikácie NO. A všetky riešenia vždy v dvoch alternatívach - ako povrchovej, tak aj z a p u s t e n e j !!! Môžem však preferovať iba takú, na ktorú má investor peniaze, nakoľko pri zapustenej do toho vstupuje mesto a tam to asi s financiami ružové nebude. Nehľadiac na to, že tá zapustená verzia pri zohľadnení požiadaviek UHA nie je šťastným riešením a ostáva tam pomerne veľa kolíznych miest.
Taktiež je spracovaný aj návrh zjednosmernenia dopravy okolo CMZ, ale o tom začne vážna debata až teraz, keď mesto sa rozhodlo že preferuje zapustenú verziu a bude hľadať (?) financie. Jedno si je však potrebné uvedomiť - že sa tak rozhodlo vedenie - ale rozhodujúce a konečné slovo čo sa celej problematiky týka, má Mestské zastupiteľstvo, nie vedenie mesta. Rozpočet neschvaľuje ani UHA, ani primátor, ale poslanci MZ.
P.Titl
PTI
Ponúkam magistrátu už minimálne 5 rokov spracovanie nových signálnych plánov, rozdielnych pre špičky (90s cyklus) a pre sedlo a DPP (60-75s), nie je záujem. Na väčšine košických križovatiek sú staré signálne plány cca 15 rokov, spracovával som ich ešte na ÚDI, odvtedy sa temer nič nemenilo. Jednoznačne chýba záujem v meste o dopravno-inžiniersku činnosť v doprave. Malý príklad - pri Slovane sa zavrel jazdný pruh doprava ku Slovanu, je to na rok - zmenil sa program CSS - načo, veď nech košickí vodiči (vrátane MHD !!!) stoja v rade ako dobytok. Pritom zmena programu, čo je otázka 2 hodín aj s realizáciou, ktorú by mal správca CSS zabezpečiť, sa neurobila ani neurobí, veď je to asi zbytočné. Bohužial dlhé roky nebol vo vedení mesta nikto taký čo by doprave rozumel a mal snahu veci riešiť. Ešte tak námestník Budaj, ten snahu mal, ale ničomu nerozumel a naviac išlo o obdobie šusterovania, keď peniaze boli len na dlažbu na pešej zóne.