Reakcia na: bigmac #3021:
Ono to nebolo priamo zakázané ale vozidlá so straovou reguláciou pre domáci trh by boli automaticky zaradené do II. akostnej triedy, čo prinášalo sankcie pre výrobcu - dodatočné odvody. Paradoxom je, že vtedy už existovala a bola odskúšaná a osvedčená vynikajúca výzbroj TV1, ktorú však ČKD tvrdohlavo odmietalo dodávať priamo zastavanú do vozidiel, pretože bolo plne vyŤažené výrobou kladivom a krompáčom opravovateľných TR37 pre ZSSR...Re #3024 eMareq: Takéto autobusy (mimochodom podľa mňa najkrajšie prevedenie ŠM11-ky vobec - vlnité plechy, transparent nad prvými dverami, dvoje dvere) sa dodávali aj pre ČSA pre použitie ako letiskové autobusy. Ale do 1988 sa rozhodne nerobili.
eMareq
o L10 sa datuje v 100rocnici DPMK uz v roku 1990.
L32 Ked isla spat, tak musela stat na zastavke blizko Kovosluzby, hned ako sa tocia spoje iduce z Vodnej, tam bola tiez zastavka. Ja si vsak na nu spominam v suvislostou s L15 a 100 az 105. Alebo na povodnej zastavke, ako su dnes dve obchodiky s kvetmi