Ako tu uz napisali moji predrecnici, skutocne nevidim problem s obsluhou ktorejkolvek obce sluzbami DPMK, ak si to ta obec zaplati. DPMP to robi uplne presne rovnako. Vsetky obce mu za sluzby platia. Napriklad Velky Saris plati cca 1,5 miliona Sk rocne za tento rozsah dopravy:
veď nie je problém. Nech dajú DPMK 20 miliónov, kúpi sa jeden 12 Tedom CNG a hneď budú mať vlastnú linku. Z toho, čo sa zvýši, sa bude hradiť prevádzka.
Prečo neprosia aj Sokoľany o vlastnú linku? ?
Ako môže SAD prestať chodiť do nejakej obce? Už neplatí niečo také ako verejný záujem?
To bolo v rámci rekreačnej dopravy a niekedy v r. 1991 sa tá zachádzka do Klátova zrušila. Šťastnejší čo majú mapu z tohto roku, majú tú linku vyznačenú.
V utorok 15. januára primátorove tradičné novoročné pozvanie prijali aj starostovia okolitých obcí, ktorých chotár sa dotýka katastrálneho územia Košíc.
Starostky a starostov zaujímali najmä riešenia prímestskej dopravy, ktorá by ich spojila s mestom a neboli by odkázaní na SAD. V. Franka starosta obce Sokoľ argumentoval stúpajúcim množstvom chát a rozširovaním záhradkárskej oblasti, kam je spojenie značne obmedzené.
by si sa čudoval jak malé detičky - imhdaci nabehnú, aby boli slávni. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq