Reakcia na: Axel #29788:
OK, predstavme si, že je ráno a vychádzam zo svojho rodinného domu v MČ Krásna nevediac, kedy mi ide najbližší spoj. Čakám a čakám, nič neprichádza... som v tejto chvíli veľmi vďačný systému odvšadiaľ-všade, pretože nemusím prestupovať. Strávim na zastávke čas dajme tomu 14 minút. Prichádza môj vysnívaný spoj, ktorým sa dopravím na zastávku Palackého. Áno máš pravdu, som tam rýchlejšie ako s prestupmi, ale nezabúdaj si pripočítať čas strávený v zime čakaním na zastávke. Moja otázka je, čo si myslíš, prečo tí ľudia cestujú práve na Palackého, je to ich cieľová destinácia? Je jasné, že určite nie, buď majú namierené na autobusovú alebo žel. stanicu alebo len prestupujú na nejaký iný smer. Je jasné, že takto rovnako by mohli prestúpiť aj na NO.
Prepáč, ale nedá mi neopýtať sa ťa, cestoval si niekedy MHD aj v inom veľkomeste ako v Košiciach (myslím mimo územia SR)?
Axel
Postav sa rano 6.30-7.30 v Krasnej do L13/L38 a vsimni si kam ludia cestuju. 13ka sa vyprazdni na Palackeho a uplne vyprazdni na NMM.
38-ka zazije na NO prestupny boom, kedy takmer vsetci vystupia a kopa ludi nastupi na cestu do Sace/USS (vdaka T1)
Ohladom rychlosti:
L9 OC Vazec - NMM = 29 minut
L7 + L2 OC vazec - NMM = 26 minut + prestup
L13 OC Vazec - NMM = 23 minut
L3 + L27 OC Vazec - Mlynska basta - 22 minut s prestupom aj s oklukou cez stanicu!
L3 OC Vazec - NO = 17 minut
L38 OC Vazec - NO = 15 minut
L52 OC Vazec - NO = 11 minut?
K danym casom si treba priratat dalsiu stratu sposobenu prestupom.
Znova opakujem: nie som zastancom sucasneho stavu!!! Len sa snazim poukazat na to, preco sa ludom navrhovane riesenie nepaci a kde je potrebne hladat riesenie, aby im vyhovovalo.