Reakcia na: Papyr #29634:
Ja mám čím dalej väčší pocit, že ktosi nachádza stále väčšiu oblubu v tzv. „moderovanej demokracii“. Dávat dnes za vzor demokracie Ameriku alebo Britániu ,znamená strapniť sa. Hlavne v USA za vlády súčasného prezidenta sú tieto snahy nadmieru zjavné. Podla mňa to už dávno nie je demokracia ale manipulácia verejnosti.
Ale k fóru.
Ide o to, že s jedlom rastie chuť. Dnes sa vymažú vulgarizmy alebo agresívne príspevky , zajtra sa tak označí nejaká pre niekoho nevhodná kritika, nakoniec z toho bude diskusia v štýle „vzorných zväzákov v 80-tych rokoch“ . Brániť názorom a zavádzať cenzúru (nech už to nazveme „moderovanou diskusiou“) nie je zďaleka privilégiom komunistov a exkomunistov! S údivom sledujem aj vo svojom okolí , kolko mladých a vzdelaných ludí , ktorí nezažili minulé obdobie k tomu inklinuje. ...(„vytvořit v kolektivu zdravou atmosféru“,...“vyčistit kolektiv od kverulantů“)...fuj.
Pokial už chce mať niekto „čistú a nepoškvrnenú“ diskusnú stránku, tak by mal uvažovať o zavedení akejsi „úklidovej miestnosti“ alebo „žumpy“ alebo nech to nazve ako chce, ale každý by mal možnosť si overiť ,ktoré príspevky boli vyradené.
VERU TAK SÚDRUHOVIA !
KVKV
Emtest a tarifné pásma.
Ty asi neužívaš denne košickú mhd.
Tieto javy s emtestom sú bežné, často videné, aj mnou pri poslednej návšteve Košíc.
DPMK v takých prípadoch používa rokmi prepracovanú a zdokonalenú metódu:
AK VZNIKNE KRITIKA NEJAKÉHO NEDOSTATKU , JE TREBA VYDRŽAŤ URČITÚ DOBU, IGNOROVAŤ TO, A KRITIKA POSTUPNE SLABNE AŽ ÚPLNE PRESTANE. Ludia si zvyknú. Funguje to!
A teda nasledovne, ak nie je kritika, znamená to, že ludia sú spokojní a už nie je čo riešiť.
Moj zážitok bol ten, že v cca 19:30 bol na zariadení i na displeji u vodiča čas 00:26. Viem si predstaviť čo nastane ak niekto s takto označeným lístkom prestúpi a stretne milého revízora. ...
A vodičovi je to jednóóó...
K dopytu:
Niektorí vodiči si vytvorili svoje vlastné pravidlá. Pokial cestujúci stlačí tlačítko za jazdy, tak to „vyresetujú“. Musí znovu až v zastávke, ked voz stojí. Bolo to na voze T6, klasika.
Neviem ako je to možné, ako to „technická inteligancia dpmk“ riešila, lebo správne by sa signál dopytu nemal dať za jazdy zrušiť. Riešil som kedysi tieto veci pre viac českých miest aj pre Blavu, tam to šlo zrušiť jedine otvorením dverí.