Re #28755 grofmathias: Tak sa pozri na tarifu MÁV najprv, aby si potom nebol prudko sklamaný. Ostatne, lístok na túto trasu si môžeš kúpiť už teraz, nemusíš čakať na priamy spoj, tak si to choď na stanicu vyskúšať.
--Mal som na mysli relačné zľavy. Napríklad spiatočný lístok KE-Budapest stojí 19 eur, čo je približne 600,-Sk. Myslím, že ak by fungovala spolupráca v rámci V4 ohľadom dopravy osôb na lepšej úrovni, dalo by sa čo vylepšovať a na krátke trasy by ľudia viac využívali vlak, než auto, či lietadlo.
Nevieš s kým diskutuješ a aké sú jeho kultúrne záujmy, takže ti tvoju povýšeneckú kultúrnickú nadutosť odpúšťam ? . Nikto tu nerieši naťahovanie sa ale tvoje nasypanie všetkých priaznivcov MHD do jedného vreca.
Samozrejme, že neprekáža. V Nuslích som rok býval a raz sa tam vrátim. Prekáža kaurát keď tam z času na čas na ulici ceapne sebevrah, čo si nevie zaobstarať pištoľ slebo grafikon vlakovej dopravy ? .
Toto je veľmi rožšírená Urban legend. Most slúži veľmi dobre, sanácia je po 25 rokoch prevádzky bežná, na elimináciu hmotnosti ťažkých súprav boli do mosta doinštalované roznášacie rošty a už len úplne na okraj: Súpravy M1 NIE SÚ ľahké, sú prakticky tak isto ťažké ako "ingoty" z Mytišči čo, nakoniec, nie je žiadna sovietska konštrukcia ale vagóny newyorského metra zn. Brill ? .
Som pod ním býval. Nie je to žiadna obluda, ani to otrasne nevyzerá a Nuslí sa to vôbec nedotklo, tak neviem, čo Sarko splieta ? . Ak niekčo niečomu uškodilo, tak magistrála Vinohradom ale rozhodne nie Nuselský most Nuslím.
Tak sa pozri na tarifu MÁV najprv, aby si potom nebol prudko sklamaný. Ostatne, lístok na túto trasu si môžeš kúpiť už teraz, nemusíš čakať na priamy spoj, tak si to choď na stanicu vyskúšať.
Ozaj, tá tabuľka pri okienku vodičov je otrasná, netuším, prečo DPMK zaviedlo predaj formou kombinácie lístkov s hodnotou 10 a 15 korún. Nech sa dajme tomu zavedie jeden cestovný lístok na dobu 60 minút za (23,27) "= interval" korún. Je nezmyslom, aby vodič nevedomému občanovi začal vysvetľovať, ako sa čo označuje a odkiaľ pokiaľ cestuje.
Neviem, či si to pochopil dosť dobre. Ja som dlhé roky robil vodiča MHD. Nemám teda problém s pochopením pocitov vodiča MHD. A nemal som v úmysle sa Ťa dotknúť ale Ty si prednášal na tému "nebudem predávať ŽIADNE CL, lebo na to nie je zákon". A, koniec, koncov, Ty si začal tvrdiť, že v žiadnom inom meste nie je doplnkový predaj CL a nejakým truľom sa oháňať ? .
Konečne niekto, kto o probléme diskutuje racionálne. Presne tak, ak vravíš. Vo vašom meste si ktosi pomýlil doplnkový predaj CL so zabezpečovaním predaja celého sortimentu CL a to skutočne nie je vhodné. Matway tu však RYČAL o tom, že nebude predávať ANI JEDEN druh lístka, lebo v zákone nie je napísané, že musí predávať CL. Takého vodiča by som vyhodil na ulicu aj pri súčasnom nedostatku ľudí.
Mimochodom, máte u vás v KE z predaných CL podiel alebo nie?
V PO sa predáva lístok predražený tuším len o 2,- SKK a nie je problém. V NR sa predáva lístok predražený o 4,- SKK (oproti platbe ČK) a problém je, lebo substrátu na tom nezáleží.
Pravidlá treba nastaviť tak, že vodič predá jednej osobe jeden označený CL na aktuálnu cestu a nič viac. Bodka.
je milé čítať výpočet tvojich životných úspechov, ale ak by si ich stavil proti mne v súboji "kto videl v živote viac kultúrnych udalostí" (nerátame akcie typu makarena na hlavnej), tak by som bol ich majiteľom.
mojim zámerom nie je naťahovať sa tu s vami, ale počuť rozumné argumenty proti kandidatúre. ďakujem za každý názor
Milý kultúrnik, bol by som ochotný sa staviť, že som navštívil v živote viac kultúrnych udalostí (koncertov, divadelných predstavení všetkých žánrov, výstav, vernisáží) ako ty. Taktiež frajerku (prakticky manželku, len bez papiera) mám už dlhé roky, šaty si kupujem sám, papierové elektrièky si nevystrihujem a ani môj štvorizbový byt v Bratislave, ani môj dvojizbový byt v Prahe nie sú zatuchnuté ? .
Napriek tomu nosím do sandálov ponožky a neviem preèo by som nemohol. Nie všetko sa riadi metrosexuálnou módou ? .
A ty máš pocit, že v meste, ktoré nemá na to, aby zabezpeèilo riadne svoje základné funkcie, je potrebné investovať do akéhoisi pofidérneho titulu EHMK? Keï bola Praha EHMK (tuším roku 2002?), tak som žiadne zlepšenie kultúrnej úropvne týmto titulom nepozoroval...
Koľajové konštrukcie na mieru sa za socíku nepoužívali nikde okrem Prahy, kde mali Rustonku. Ostatní boli odkázaní na katalógový sortiment DT výhybkárna a mostárna Prostějov.
Hovoril som o rozdieloch trolejbus/autobus, nie o električka/autobus. Inak uvádzaná správa je z roku 2002 a odvtedy sa názory Londýnčanov radikálne zmenili - bohužiaľ.
K tým Ťahanovciam. Myslím, že komunisti sídlisko plánovali prepojiť opačným koncom, kde je Madridská, popri sadoch nad obcou s pomocou mosta ponad Hornád a rozšírením Kostolianskej cesty...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
m2001