Čo sa týka 6270 no neviem, keby som nebol Košičan tak tie skratky na prednom BUSE by mi veľa nehovorili, ale to je politika jednej osoby v DP. ?
1018: Keďže nám už všetky busy hlásia (predpokladám, že je to Tvoja robota) tak som si všimol na L37, že konečnú hlási Hala Cassoport a nie Pri prachárni, kde v skutočnosti končí.
Nie som si istý či som dobre videl, ale 521 má striekané číslo? No čistý humus. #vomit#
Ďalší bus s novou ŠPZ by mal byť 4201. Bez nej totiž stojí na Hornádskej. Posledný prírastok je 4208 -> KE 681 DB.
Ešte pred 3002 sa menila aj na 4204 na KE 092 CS.
1018: Keďže nám už všetky busy hlásia (predpokladám, že je to Tvoja robota) tak som si všimol na L37, že konečnú hlási Hala Cassoport a nie Pri prachárni, kde v skutočnosti končí.
Nie som si istý či som dobre videl, ale 521 má striekané číslo? No čistý humus. #vomit#
Ďalší bus s novou ŠPZ by mal byť 4201. Bez nej totiž stojí na Hornádskej. Posledný prírastok je 4208 -> KE 681 DB.
Ešte pred 3002 sa menila aj na 4204 na KE 092 CS.
Sarko
OK, čo sa týka časov, stotožňujem sa s názorom rušňovodičov, aby sa závory zatvárali skôr ako spomínaných minimálnych 7 sekúnd pri rýchlosti 120 km/h. Ohľadne náklaďákov mi nenapadlo, že idú menšou rýchlosťou, takže dajme tomu, že príjazd ku PZZ trvá priemerne dvojnásobok času. Lenže tu bolo spomínané, že PZZ sú uzatvorené aj dlhšie ako 20 minút a v tejto súvislosti mi skôr zapadá tvrdenie S499.1023, ktorý hovorí o otváraní (zatváraní) PZZ po (pred) príchode (odchodom) vlaku v súvislosti s nefunkčným autoblokom, čo by som už jednoznačne považoval za vážnejšiu poruchu. Ale som niečo zle pochopil?