Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dopravák #26465:
Urcite by z hladiska udrzby bolo najlepsie ak by bolo vsetko od Solarisu (osobne si myslim ze to niesu zle stroje len sa treba pozriet kto a ako sa o ne stara a po akych cestach musia-musime vsetci jazdit), kazdopadne suhlasim stebou ze mozeme byt radi ze nevyhral SOR, ale Tedom by som kazdopadne dopredu neodsudzoval treba skusit az dojde do KE, mne sa ako cestujucemu pozdaval aj ked som sa zatial vnom viezol len asi 6x.
Reakcia na: Cestovatel85 #26463:
Pri volbe medzi SOR alebo Tedom pripadne aj Karosa tak jednoznacne Tedom je najlepsi co sa tyka priestoru pre cestujuceho. Karosa zase posobi najserioznejsie co sa tyka konstrukcie a SOR no to je kapitola sama o sebe ak sa lepsie porozhliadnes tak najdes spustu veci ktore jasne ukazuju nato ze to robia na kolene ? takze to hovori o vsetkom.
Reakcia na: Dopravák #26465:
Tiež by som tu videl radšej SU III G ? S tou elektronikou máš tiež pravdu. Stačí len pozrieť na palubovku..... ? A ešte k tej palubovke, tie gombíky vyzerajú ako nepodarené obliatky ?
SOLARIS ? ? ? (autobus nie uživateľ ?)
Reakcia na: Isidor #26471:
Ta "vidlicová jazda" 501tky je bohovská.... ? chudák KTčko ?
Reakcia na: S499.1023 #26460:
Hej, alebo konska elektricka, ako radi sranduju bratia Cesi ?
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #26467:
znie to, akoby už KE neboli zaujímavé odbytisko pre Solaris. Tomu sa mi však nechce veriť, lebo určite každá spoločnosť chce mať čo najväčší podiel na trhu. Takže otázka znie, prečo sa neprihlásil Solaris do súťaže?
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #26467:
pekne si ma sfúkol... ? To som netušil... Môžem pokojnejšie spávať... Dík... ? ? ?
Reakcia na: Dopravák #26465:
ďalej, ako môže náš DP nakupovať Solarisy keď sa neprihlásili do Košíc, nakoľko majú 200 - 400 kusové dodávky do iných štátov. Toto nie je hračka, keď si zmyslíš tak si ju kúpiš.
Reakcia na: Dopravák #26465:
akou logikou si prišiel na to, že už nehájim Solarisy ?

Treba pochopiť, že to čo máte v Blave teraz na testovaní je dosť podstatný rozdiel oproti tomu čo príde sem do Košíc.
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #26452:
Nestačím sa diviť... Ty si kedy prezliekol kabát... Roky tu hájiš Solaris a teraz toto... To Ťa v Poľsku nebudú mať radi... ?

Tedom, ako píše Irisb a aj Vševedko, je dosť veľký prúser... ? /aspoň to centrálne otváranie a zatváranie dvier by sa patrilo vybojovať/... Jedno, čo je pozitívne, že to nevyhral SOR...

Keď uz podnik ma cez 40 Solarisov /nie som jeho zastanca/, ale keď uz tu sú, tak sa mal obnoviť komplet park len týmto vozidlom a Solaris vyrába aj trolejbusy, tak nebol by problém ani toto ujednotiť... Ach joo... Ako tu niekto písal, ďalšia hračka do rúk vedenia... ?

?
Reakcia na: LUK #26458:
tak si pochopil velmi zle.
ked bolanedavno diskusia o buse tedom tal si myslim ze niektore znacky su kvalitnejsie. v trnave tedomy skusali amne sa busy SOR viac pozdavaju.
Reakcia na: S499.1023 #26459:
pakistansky zajordanec tecie zo vsetkeho, to jeho nadsenie neries......moje referencie z Bratislavy kde testovali/mozno este testuju, neviem teraz presne/ su take, ze je to este vacsi nepodarok ako solaris, ani nie tak velmi co sa tyka motoru, ale skôr komfortu, ci elektroniky....takze sa mame asi naozaj naco tesit (v negativnom zmysle).....cize suhlasim s tebou, bude to dalsi srackotvor vo vozidlovom parku DPMK
Reakcia na: Sarko #26457:
to čo popisuješ je dynamická križovatka s premennými dĺžkami jednotlivých fází (zelený signál pre voľné smery - napr. voľné smery sú priame oproti sebe a pravé odbočenia, t.zn. že sa nekrižujú) a možnosťou zmeny ich poradia.... U nás sa takéto križovatky realizujú s jedným križovatkovým detektorom.
Takáto plne funkčná križovatka je v Považskej Bystrici (doplnená o ďalší vyšší systém riadenia), niekedy môžme ísť na kofču a poviem viac (hlavne o aktívnej preferencii, ktorou som sa zaoberal)....
Reakcia na: Sarko #26455:
No práve. Business street by nebola Podnikateĺská ale akási Podnikavá.
Ona slovenčina nie je o nič menej smiešna, viď napr. citrónová malinovka či ružová bielizeň ? .
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #26452:
A keď už TEDOM nedokáže do talianskych olejničiek dosadiť klávesnicu "DNR", tak prečo tam manuálna voĺba stupňov nebude? Inak, chcel by som mať Tvoje nadšenie. Ja si myslím presný opak - že to bude šialený prieser.
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #26452:
kde si prišiel na tú celovozovú klímu? Lebo ja som zástupcu TEDOMu pochopil tak, že je tam len klíma pre vodiča...
Reakcia na: VLK #26382:
OK. Cize elektricku zachyti senzor a da signal radicu CSS o zaregistrovani vozidla v jeho dosahu. Predpokladam, ze radic ma nastavenu urcitu schemu a pusta jednotlive smery podla nastavenej priority a nastavenej dlzky casu. Ked vsak zaregistruje elektricku, predpokladam, ze existuje niekolko moznosti:
- radic neregistruje ziadne prichadzajuce IAD v inych smeroch a dava dynamicky volno elektricke
- radic registruje prejazd IAD na signal volno v urcitom prioritnom smere s premavkou aj AD/TD, kde skrati nastavenu dlzku casu len minimalne
- radic registruje prejazd IAD na signal volno v urcitom neprioritnom smere, kde vyrazne skrati nastavenu dlzku casu

V#Tu v Britanii funguje preferencia medzi jednotlivymi prudmi alebo pre chodcov aj na zaklade frekventovanosti. Na toto su potrebne minimalne dve slucky za sebou. Uvediem priklad - ak chodec stlaci tlacidlo na CSS a ani jedna zo sluciek neregistruje prejazd vozidla, naskoci chodcovi ihned signal volno, ak v priebehu niekolkych sekund tadial prejde len par aut, naskoci mu volno po dajme tomu 10 sekundach, ak je velka hustota aut, tak niekedy aj po niekolkych minutach a aj interval medzi jednotlivymi zelenymi pre chodcov je dlhsi. Zaujimavostou je zapcha, radic ma zaregistrovany urcity pocet vozidiel, ale ziadny dalsi pohyb a tak da chodcom opat rychlu zelenu. Senzory registruju aj chodcov a ak niekto stlacil dopytove tlacidlo, ale nikto neprechadza, ihned naskoci cervena a po par sekundach volno pre cestu. Dlzka volna pre chodcov zalezi nielen od ich frekvencie prechodu, ale aj od dolezitosti a frekventovanosti daneho cestneho smeru, ktory je zastaveny.

Na druhej strane, ak idem v noci z prace tak mi na prazdnej krizovatke po prejdeni slucky ihned naskoci zelena, ale cez den na tom istom mieste cakam aj 5 minut, ale len ak prejdem sluckou iba ako jediny ucastnik v danom smere a v inom smere ide kolona. Ak vsak so mnou pride na krizovatku viac aut, cakanie sa skracuje.
Reakcia na: VLK #26381:
Vdaka za doplnujuce informacie.

OK, takze Kosice nemaju modernu a efektivnu aktivnu preferenciu, ale maju aspon pasivnu a to je vzdy lepsie ako ziadna preferencia. A ked aktivnu preferenciu nemaju ovela vacsie a zahltenejsie prevadzky a na Slovensku este ani nie je, tak DPMK nema preco riesit prave takuto "drahu hracku".

Problem je v tom, ze kazdy sa tvari, ze v Kosiciach preferencia nie je a napriek vynalozenym nemalym financnym prostriedkom sa ani tato forma preferencie nevyuziva.

Ja sa snazim poukazat na to, ze ten system sa da nastavit podla poziadaviek, len treba vediet co mame a ake moznosti nastavenia su. A kym sa najdu peniaze na novy system, tak ten sucasny vekom aj tak dosluzi a mohol by aspon aj posluzit.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.