Dik za pochvalu a doplnenie. Takze ja to chapem tak, ze niekomu sa nechce chodit nastavovat jednotlive radice CSS, pricom preferencia moze uz nejaky ten rok fungovat aj bez centralneho ovladania plnohodnotne a bezproblemovo, tak radsej predstiera, ze "to este nefunguje" a ze na "dokoncenie" je potrebne vyhodit dalsie miliony. Ja by som hlavne chcel vidiet, co by sa stalo, ak by mal system preferencie nedajboh spolupracovat s palubnymi pocitacmi od firmy M-test. Podla toho, ako pasystem M-test funguje, by Kosicania mali na dennom poriadku zacat zazivat hromadne crash testy.
No ved cele je to o tom, ze tu preferenciu treba v prvom rade zapnut a kde je zapnuta, tak nastavit podla poziadaviek. Lenze to by uz IAD nemala na Tr. SNP zelenu vlnu. Pritom je ta zelena vlna ciry nezmysel a podpora tranzitu cez Terasu. Pritom tranzit pre nakladne auta je zakazany a presmerovany cez Popradsku a Tr. KVP a vacsina obyvatelov Terasy neprechadza celou Tr. SNP, tak nie je o com polemizovat. Ja ked som jazdieval domov od Amfiteatra a pritom byvam na Moldavskej ceste, tak som aj tak vzdy uprednostnil kratsiu cestu a bez semaforov cez Ondavsku, Povazsku, Torysku a Ruzovu pred zelenou vlnou.
Taakze dnesny postreh s nasej kosickej MHD.Po anglicky hlasene zastavky: dom umenia, zimny stadion a jakabov palac.Zeleznicna stanica je tiez ale to myslim ze uz kazdy nadseny nadsenec mhd vie. ? Kto vie este neake zastavky hlasene po anglicky nech napise.
je to sice pekne, ze tam su slucky, ale preco to nefunguje tak ako by malo (ako by sme chceli)? Totiz el. pri prechode cez terasu caka na krizovatke:
-pri Novej nemocnici
-pri Druzbe (ten prechod pre chodcov cez trat...nemam slov)
-pri Laboreckej
-pri Magistrate (kedysi to bolo nastavene tak, ze po zelenej na Laboreckej stihala zelenu pri Magistrate, potom to niekto posahal a uz to stihna, len ked sa dobre rozbehne)
-pri Bernolakovej
-za nou je prechod pre chodcov, tam som neraz zazil cakanie v smere na Amfiteater
-pri Bardejovskej
...preto som ani netusil ze tam nejake slucky su... Napriklad pri Cassovii to funguje jedna radost (sa mi zda) a ocakaval by som taketo fungovanie aj na spominanych krizovatkach (aspon mimo spicky)...
Čítajte pasáž, kde sa bavia o linke 28. Tu je veta, ktorá stojí za všetko:
"Vtedajší šéf predstavenstva Dopravného podniku mesta Košice Ján Bendžala (nominant KDH) uviedol, že v rámci ekonomickej racionalizácie uvažovali o obmedzení linky č. 28. Mala končiť Nad jazerom a nepokračovať do Nižnej Myšle. Návrh neprešiel."
"Nemalo by to byt ak uz, tak ovladane koordinaciou radicov svetelnych krizovatiek centralne dispecingom? Doplnte/opravte ma, kto ma viac informacii, resp. sa tomu lepsie rozumie."
Ing Titl. (2 a 9/12 roku dozadu) navrhoval ústredňu CSS umiestniť v areáli DPMK (a prípadne aj preradiť do majetku DPMK) a uplatniť pri CSS v čo najväčšom rozsahu tvrdú preferenciu MHD (mimo špičky určite, v špičke individuálne).
Re #26309 Dimi: Nabudúce budú AJ: kolotoče, stánky s pivom, párkami a langošmi. Pre deti skákajúci hrad a pre dospelých strelnica s obrázkami viete koho? ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA
lepší úvod víkendu, než s takouto perlou som, si ani nemohol prestaviť ?